„Twoją sprawą jest inwestowanie w te dzieci”: zwolennicy specjalnych pedagogów wzywają do lepszego szkolenia w szkołach w Champaign

CHAMPAIGN, Illinois (WCIA) — Zwolennicy programu edukacji specjalnej błagają okręg szkolny Champaign o więcej odpowiednio wyszkolonego personelu i wzywają rodziny, aby znały swoje prawa.

Mówią, że niewłaściwe szkolenie prowadzi do obrażeń, odejścia rodzin i procesów sądowych. Jedna rodzina nadal doznaje poważnych obrażeń ucznia.

„Jestem naprawdę poważnie zaniepokojona tym, dokąd zmierzamy z tym okręgiem szkolnym” – powiedziała Julie Duvall, dyrektor wykonawcza Champaign Urbana Autism Network.

Duvall jest także orędownikiem rodzin, które mają dzieci ze specjalnymi potrzebami.

„Nie korzystają z ich usług. Nie otrzymują usług wysokiej jakości. Nie otrzymują wymaganej pomocy prawnej” – stwierdził Duvall.

Powiedziała, że ​​brak dostępu do tych usług zajmuje ją i jej rodzinę. Duvall twierdzi, że żadna polityka szkolna nie przewyższa przepisów stanowych ani federalnych. Jej głównym zmartwieniem są nieprzestrzeganie zindywidualizowanych programów edukacyjnych, czyli IEP.

„Jeśli tego nie przestrzegają, łamią stanowe i federalne wytyczne ISBE” – stwierdził Duvall.

W maju ubiegłego roku Duvall oświadczyła, że ​​IEP ucznia nie był przestrzegany. Pracuje z rodziną ucznia, który został odesłany do domu z dwoma złamanymi biodrami i złamaną kostką.

„Doznał obrażeń fizycznych do tego stopnia, że ​​będzie musiał poddać się terapii do końca życia” – powiedział Duvall. „I nie poniesiono odpowiedzialności”.

Powiedziała, że ​​rodzice uczennicy zostali powiadomieni o wypadku, ale uważa, że ​​jego zakres nie został w pełni lub odpowiednio wyjaśniony.

„Kiedy mama dzwoniła ze szpitala i pytała: «Jak daleko upadł?» i patrząc na możliwą operację, i wiesz: „Czy jadł lunch?” — nawet nie powiedzieliby jej tej informacji.

Dzielnica wydała oświadczenie:

Nauczyciele Champaign Unit 4 Schools zapewniają zindywidualizowane nauczanie i powiązane usługi ponad 1600 uczniom niepełnosprawnym, dzięki czemu mają dostęp do naszego bogatego programu i czynią postępy w realizacji celów IEP (indywidualnego programu edukacji), celów programowych i standardów stanu Illinois.

Nasz zespół oddanych specjalistów podchodzi do tych obowiązków bardzo poważnie. W niektórych przypadkach informacje przedstawiane przez inne osoby nie są dokładnym ani pełnym odzwierciedleniem naszej pracy. W innych okolicznościach, jak ma to miejsce w wielu dużych systemach, nie spełniamy wysokich standardów, jakie mamy wobec siebie i naszej społeczności, których od nas oczekuje. Przypadki te są natychmiast i szczegółowo badane i wdrażane są działania naprawcze.

Chociaż nie możemy komentować indywidualnych spraw uczniów, chcemy, aby nasze rodziny i społeczność zrozumiały, że jesteśmy w pełni zaangażowani we współpracę z nimi, aby zapewnić wysokiej jakości doświadczenia edukacyjne i poprawić tam, gdzie nam brakuje.

Wśród naszych obecnych obszarów zainteresowań w Departamencie Edukacji Specjalnej, w oparciu o opinie od interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych, znajduje się zwiększanie zdolności naszych pracowników do wspierania różnorodnych potrzeb naszych uczniów, poprawa alokacji zasobów, zapewnianie wyższej jakości specjalnie zaprojektowanych instrukcji w celu poprawy wyników uczniów , wzmacniając wsparcie biura centralnego i zapewniając więcej szkoleń dla administratorów budynków i innego personelu, umacniając zgodność z procesami i procedurami oraz przeglądając luki i możliwości w programowaniu.

Choć mamy wiele do zrobienia, jesteśmy pewni, że zmierzamy we właściwym kierunku i jesteśmy zaangażowani w tę ważną pracę.

Rzecznik prasowy okręgu szkolnego Champaign

Duvall stwierdziła, że ​​z tego, co widziała, okręg po prostu nie przestrzega wytycznych dotyczących edukacji specjalnej.

„Rząd federalny ustanowił te zasady i jest to trudne, ale trzeba znaleźć sposób, aby ich przestrzegać”.

Władze dystryktu stwierdziły, że chcą, aby rodziny i społeczność zrozumiały, że angażują się w poprawę tam, gdzie im brakuje. Teraz społeczność pomaga nadrobić zaległości.

„Wszyscy pracujemy jako zespół i nie każdy ma zasoby. Kilka tygodni temu udostępniliśmy dla niej GoFundMe” – powiedział Duvall.

Duvall chce mieć pewność, że inni rodzice wiedzą, jakie kroki podjąć, gdy coś pójdzie nie tak.

„W ten sposób twój głos zostanie usłyszany. I możesz nie mieć poczucia, że ​​cię teraz słychać” – powiedział Duvall. „Ale wszystkie te głosy i wszystkie skargi zostaną wysłuchane. To agencje, które gwarantują, że zwrócą się do każdego, z kim się zetkną”.

Duvall stwierdziła, że ​​niedawne wkroczenie Regionalnej Rady ds. Edukacji w celu pomocy okręgowi było dobrą rzeczą i będzie nadal szerzyć tak dużą świadomość, jak tylko będzie mogła.

Jeśli chcesz pomóc rodzinie rannego ucznia, odwiedź stronę strona GoFundMe.

źródło