Trendy w tym tygodniu: Pizza Hut wkracza na rynek burgerów

W tym tygodniu w Nation’s Restaurant News głównym tematem była informacja Oto dlaczego Dutch Bros radzi sobie teraz lepiej niż Starbucks. Trudno nie porównać najnowszych kwartalnych wyników Dutch Bros i Starbucks. Starbucks, niekwestionowany lider kategorii kawiarni/restauracji, miał swoje najgorszy kwartał fiskalny od szczytu pandemii trzy lata temu, kiedy globalna sprzedaż w tych samych sklepach spadła o 4% i spadek liczby członków programu lojalnościowego z pierwszego do drugiego kwartału (po raz pierwszy od dekady). Tymczasem Dutch Bros był jednym z nielicznych historie sukcesu w tym kwartale, z siecią kawiarni z siedzibą w Oregonie, która odnotowała 10% wzrost sprzedaży w tym samym sklepie i pozytywne trendy w ruchu.

W innych wiadomościach, Pizza Hut próbuje dostać się do innej popularnej amerykańskiej kategorii menu – burgerów. Restauracja z siedzibą w Plano w Teksasie wprowadziła Cheeseburger Melt do menu w całym kraju.

Cheeseburger Melt to podręczny cheeseburger z cienką skórką posypaną parmezanem, złożony i wypełniony wołowiną, wędzonym bekonem jabłoni, cebulą, mozzarellą i serem cheddar, podawany z firmowym sosem burgerowym.

Zobacz, co jeszcze było popularne w tym tygodniu na NRN.com.

źródło