Piątek, 5 lipca 2024

Czas czytania: < 1 minuta

Travel Lifestyle Network (TLN), globalny sojusz agencji komunikacyjnych specjalizujących się w turystyce i sektorze stylu życia, z dumą ogłasza mianowanie Marilyne Levesque, założycielki Marelle Communications z siedzibą w Quebecu w Kanadzie, do swojej Rady Dyrektorów. Levesque została jednogłośnie wybrana na corocznym walnym zgromadzeniu TLN na Bali, zastępując Davida M. Zapatę, dyrektora generalnego Zapwater Communications, USA, który zasiadał w Radzie od jej powstania.

Marilyne Levesque, założycielka Marelle Communications (CNW Group/Travel Lifestyle Network (TLN))

To strategiczne mianowanie umożliwi klientom Marelle Communications dostęp do globalnej sieci profesjonalistów w dziedzinie komunikacji. Ponadto Levesque będzie reprezentować interesy agencji członkowskich TLN w obu Amerykach, w tym LMA z Toronto w Kanadzie; Zapwater Communications z Chicago w USA; Sinergia Marketing Turistico z Buenos Aires w Argentynie; i LoveBrand z Mexico City w Meksyku. Jej celem jest dalsze rozszerzenie zasięgu TLN poprzez rekrutację nowych agencji i wzmocnienie międzynarodowej obecności sieci.

Założona w 2018 roku przez Marilyne Levesque firma Marelle Communications może pochwalić się imponującym portfolio dużych klientów z branży turystycznej w Montrealu, Quebecu i Kanadzie. Do znanych klientów należą m.in. Oasis Immersion, Le Comité Martiniquais du Tourisme, Igloofest Montréal, Piknic Électronik, Salon International Tourisme Voyage, Salon du Livre de Montréal, Salon International de l’Auto de Montréal, Parc Safari i Montréal Centre-Ville. którzy zaufali firmie Marelle, powierzając jej swoje potrzeby w zakresie mediów i public relations.

źródło