Czwartek, 4 lipca 2024

Czas czytania: < 1 minuta

Travel Lifestyle Network (TLN), globalne konsorcjum agencji komunikacyjnych specjalizujących się w turystyce i sektorze stylu życia, mianowało Marilyne Levesque do swojej Rady Dyrektorów. Marilyne Levesque, założycielka Marelle Communications z siedzibą w Quebecu w Kanadzie, została jednogłośnie wybrana podczas corocznego walnego zgromadzenia sieci na Bali, zastępując Davida M. Zapatę, dyrektora generalnego Zapwater Communications, USA, wieloletniego członka zarządu od początku istnienia sieci.

To strategiczne mianowanie zwiększy zdolność Marelle Communications do oferowania klientom dostępu do globalnej sieci profesjonalistów w dziedzinie komunikacji. Marilyne Levesque będzie również reprezentować interesy agencji członkowskich TLN w obu Amerykach, w tym LMA w Toronto w Kanadzie, Zapwater Communications w Chicago w USA, Sinergia Marketing Turistico w Buenos Aires w Argentynie i LoveBrand w Mexico City w Meksyku. Planuje rozszerzyć międzynarodowy zasięg TLN poprzez rekrutację nowych agencji i wspieranie wzrostu.

Założona w 2018 roku firma Marelle Communications może pochwalić się zróżnicowanym portfolio, obsługującym wybitnych klientów w Montrealu, Quebecu i w całej kanadyjskiej branży turystycznej. Klienci tacy jak Oasis Immersion, Le Comité Martiniquais du Tourisme, Igloofest Montréal, Piknic Électronik, Salon International Tourisme Voyage, Salon du livre de Montréal, Salon international de l’Auto de Montréal, Parc Safari i Montréal Centre-Ville zaufali Marelle Communications z ich potrzebami medialnymi i public relations.

źródło