NOWY JORK, 11 czerwca 2024 r /PRNewswire/ — Słoneczko i Jenn, duet TikTok stojący za popularnym kontem (@SunnyandJenn, 138,8 tys TT)stworzony przez Pelotona Jenn Sherman i jej najlepsza przyjaciółka Pam Sunshine, mają ekscytujące wieści, wprowadzając na rynek swoją lifestylową markę „Sunny and Jenn”.

Jenn Shermanpoczątkowo uzależniona od kolarstwa halowego ponad 15 lat temu, przekształciła się w pierwszego w historii instruktora kolarstwa Peloton, wywołując natychmiastowe szaleństwo w studiu, wnosząc skupioną intensywność do każdych prowadzonych przez nią zajęć, udostępniając członkom Peloton playlisty, które ich podnoszą na duchu. W listopadzie 2023 roku Jenn obchodziła 10-lecie pracy w Peloton i od tego czasu utrzymuje status jednej z najbardziej lubianych instruktorek na platformie oraz rozpala ogień w swoich członkiniach, czerpiąc z własnych doświadczeń jako oddanej mamy dwójki dzieci.

Pam Sunshinew mediach społecznościowych pieszczotliwie nazywana „Sunny”, może poszczycić się ponad 30-letnim doświadczeniem w branży modowej. Jako matka dwóch dziewczynek jej wrodzone wyczucie stylu wykracza poza modę i obejmuje zamiłowanie do dobrego samopoczucia i dbania o siebie, jedzenia i rozrywki, podróży i nie tylko. Sunny to osoba, do której możesz zawsze uzyskać porady dotyczące ubioru, idealny prezent lub po prostu zaufane źródło wskazówek. Ma oko do szczegółów i nienaganny gust, którego jej zwolennicy nie mają dość.

Wirusowy przełom Sunny i Jenn na TikToku nastąpił po opublikowaniu filmu z serwisu @classofpalmbeachgdzie dwie kobiety rozebrały swoje stroje od stóp do głów na ulicach Palm Beach na Florydzie Co zdobył 2M lubi i 17M poglądów, para wiedziała, że ​​być może w coś wpadli.

Od pierwszego filmu Jenn otrzymała setki wiadomości na DM i komentarzy na swoim osobistym IG, prosząc o więcej treści, więc kobiety założyły własne konto – tworząc niezwykle popularną platformę na TikToku i Instagramie, gdzie dokumentują swoje codzienne życie, zabawne momenty z mamą, stroje dnia, niezbędne produkty do domu i stylu życia i nie tylko. Dzięki ich treściom każde pokolenie chętnie się śmieje, robi zakupy i obejmuje wirtualne najlepsze przyjaciółki przyjaźnią trwającą dziesięciolecia.

Od czasu uruchomienia mediów społecznościowych w lipiec 2023 r, @SunnyandJenn zawarli umowy partnerskie z: Laura Geller, Biżuteria MB Styles i Świece TAJA, aby wymienić tylko kilka.

Oprócz szeregu ofert, partnerstw i nadchodzących wydarzeń, dynamiczny duet ma zamiar uruchomić swoje podcast”,Słoneczko i Jennjesienią 2024 r. W tym cotygodniowym podcaście będą uchwycone te same ożywione przekomarzania się, z których są znani w mediach społecznościowych, z udziałem gości specjalnych oraz mnóstwem śmiechu, rad i rekomendacji.

Więcej informacji na temat Sunny i Jenn można znaleźć na stronie @SunnyandJenn TIK Tok I Instagrama.

ŹRÓDŁO Sunny i Jenn



źródło