Sonos wzoruje się na Apple, podając „odwagę” jako powód niechęci jego nowej aplikacji

Nie podoba Ci się nowa aplikacja Sonos? Daj im trochę luzu – to wymagało odwagi. Tak twierdzi firma w odpowiedzi na krytykę ze strony klientów.

Skoro mowa o Slacku, zaledwie pół godziny temu żartowaliśmy na 9to5Mac Slack o tym, jak Sonosa wycieki ze słuchawek pomogły przyćmić negatywne opinie o aplikacji.

Nie bój się jednak, jak przyniósł Sonos odnowiona aplikacja z powrotem na nagłówki gazet.

Zaklinacz Sonos Chris Welch Na Krawędź ma miarkę:

W oświadczeniu przekazanym do KrawędźSonos potwierdza, że ​​jest w pełni świadomy zastrzeżeń klientów dotyczących nowej aplikacji. (…)

„Przeprojektowanie aplikacji Sonos to ambitne przedsięwzięcie, które pokazuje, jak poważnie jesteśmy zaangażowani w wynalazki i nowe wynalazki” – powiedział dyrektor ds. produktu Maxime Bouvat-Merlin. „Odbudowanie od podstaw podstawowego produktu marki wymaga odwagi, a także świadomości, że może to wymagać cofnięcia się o kilka kroków, aby ostatecznie sięgnąć w przyszłość”.

Rzeczywiście, odwaga, podobnie jak wtedy, gdy Apple podał ten sam etos korporacyjny jako powód usunięcia gniazda słuchawkowego z iPhone’ów.

Następne słuchawki Sonos ACE przeciek (Lub ogłoszenie) za 3, 2, 1…

Follow Zac: Twitter X, Threads, Instagram

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



źródło