Samsung krytykuje miażdżące fiasko komercyjne iPada firmy Apple

Od czasu do czasu korporacja jest przynajmniej trochę zabawna, gdy opowiada o swoim kapitalizmie na późnym etapie. Na przykład Samsung wypuścił absolutnie doskonały odpowiedź na reklamę diss Niedawna miażdżąca katastrofa PR Apple.

Nieco ponad tydzień temu firmie Apple udało się zirytować niemal wszystkich nową reklamą, która miała pokazać zarówno, ile kreatywności można wcisnąć w iPada Pro, jak i jego płaskość, filmując potężną prasę hydrauliczną miażdżącą wszelkiego rodzaju instrumenty, urządzenia techniczne, farby i urządzenia. Film został bardzo pięknie sfilmowany, w srebrzystym odcieniu fincherowskiego srebrzystego błękitu, i wywołał ogromne zamieszanie z powodu nierozsądnego pokazu dekadenckiego marnotrawstwa w czasach, gdy ludzie walczą o wyżywienie swoich dzieci.

Jabłko

Szczerze mówiąc, przez chwilę wątpię, czy większość ludzi w ogóle się tym przejmowała (biorąc pod uwagę, że Apple wydaje ogromne kwoty pieniędzy i lobbuje, aby uniemożliwić osobom trzecim naprawianie jego produktów i uniemożliwia nawet odzyskanie części przed recyklingiemg, podczas gdy jego pracownicy Kontynuować cierpieć straszne warunkiprawie bez żadnego zamieszania, było to żenująco performatywne), ale była to dobra okazja, aby zezłościć się na markę, i stało się wystarczająco głośne i mainstreamowe zmusić Apple do przeprosin.

Ale o wiele bardziej zabawne niż fałszywy dupek. „Jesteśmy tacy wspaniali pod każdym możliwym względem, ale czasami nasza doskonałość ujawnia najmniejsze pęknięcie i bardzo nam przykro”. Przeprosiny to inne marki, które się wkurzyły. Wejdź do Samsunga.

Oczywiście jest to nadal tylko reklama produktu, którego głównym celem jest sprzedaż urządzeń, a nie wyrażanie siły ludzkiej kreatywności, ale wow; jeśli chodzi o odpowiedź Apple, udało im się. Jest to po prostu perfekcyjnie odtworzone, gdy nasza bohaterska dama przedziera się przez wrak pozostawiony przez Apple, siada na podstawie pokrytej farbą prasy i nuci swoje żałośnie banalne nucenie w kawiarni.

Co jest zabawne!

Zatem w 2018 r. Samsung przeprosił za choroby i śmierć wśród swoich pracowników w Korei Południowej, przyznając, że nie „w wystarczający sposób zarządzał zagrożeniami dla zdrowia” w swoich zakładach, gdzie w ciągu ostatniej dekady u kilkudziesięciu pracowników zachorowały na różne formy raka. (Wyrazy uznania dla AP za nieustanną kampanię i raporty na ten temat.) Jej wpływ na środowisko w Korei jest również dość zdumiewające.

Mimo to pomysł A Feud Drake’a i Kendricka Lamara w stylu pomiędzy Apple i Samsungiem byłoby fajnie oglądać, podczas gdy świat wokół nas płonie.

.

źródło