Samsung kpi z miażdżącej reklamy Apple iPada Pro, używając własnego hasła „UnCrush”.

Z jednej strony odpowiedziami byli twórcy tacy jak Hugh Grant i wszyscy, którzy zauważyli nieco za duży nos reprezentacja walcowniczego podejścia Big Tech do sztukiprawa autorskie i przeszłość, napędzane siłą generatywnych narzędzi AI. Z drugiej strony byli ludzie zirytowani świadomością, że w ogóle doszło do ostrej reakcji.

W odpowiedzi konto Samsung Mobile na platformie X opublikował ten film z hashtagiem „UnCrush”, który Wiek reklamy reports został stworzony przez BBH USA i wyreżyserowany przez Zen Pace. Przedstawia kobietę przechodzącą przez gruz i rozlaną farbę, co przypomina zakończenie wielkiego incydentu z prasą hydrauliczną Apple, i siadająca, aby nucić i grać nuty na gitarze, w jakiś sposób wspomagana przez notatki wyświetlane na niej Galaxy Tab S9 i moc Galaxy AI.

Kadr z reklamy Samsunga Galaxy S8 2017, kpiący z wycięcia w iPhonie X.
Zdjęcie: Samsunga

Niezależnie od tego, po której stronie stoisz, jeśli chodzi o wielki podział polityczny w reklamie iPada, zabawnie jest widzieć, jak Samsung ponownie próbuje znaleźć słaby punkt w zbroi Apple. Dział marketingu Samsunga praktycznie specjalizował się w tych rzeczachco według prawników firmy: „doprowadziło Apple do szaleństwa”, ale wydawało się, że skończyło mu się paliwo po usunięciu reklam o iPhone’ach porzucających przystosowane ładowanie w pudełku. Nowsze próby, takie jak jazda testowa Galaxy w przeglądarce dla właścicieli iPhone’ów, po prostu nie przyniosły takiego skutku, jak kpienie z tej charakterystycznej karb.



źródło