Właściciel Corolli GR 2024 powiedział, że rzekomo dojeżdżał do domu Carscoopyniechcący zmienił bieg na trzeci, zamiast na piąty. To powinien być przypadek bez szkody i bez faulu. Z wyjątkiem faktu, że w karcie serwisowej dealera wskazano, że pojazd prawdopodobnie osiągał obroty przy 8900 obr./min. GR Corolla ma czerwoną linię 6500 obr./min. Święte guacamole, Batmanie.
Niezależnie od tego, czy jechał, czy pchał samochód, wrzucenie niewłaściwego biegu było kosztownym błędem. Wygląda na to, że tłok się stopił. Biorąc pod uwagę kompaktową naturę silnika, turbosprężarki i skrzyni rozdzielczej tego samochodu, jeśli samochód zostanie zmuszony do zwiększenia obrotów powyżej zamierzonych limitów, można szybko wyrządzić wiele szkód. Dealer przedstawił wycenę naprawy na kwotę 42 180 dolarów. Hm, nowa GR Corolla Premium, podobnie jak cena właściciela, zaczyna się od 41 515 dolarów (w tym 1095 dolarów za miejsce docelowe). A wieści są coraz gorsze. Pojazd ma mniej niż 500 mil na liczniku, ale Toyota odmówiła pokrycia uszkodzeń w ramach gwarancji.