Pizza Hut wkracza w biznes burgerowy

Pizza Hut próbuje dostać się do innej popularnej amerykańskiej kategorii menu – burgerów. Restauracja z siedzibą w Plano w Teksasie wprowadziła we wtorek Cheeseburger Melt do menu w całym kraju.

Cheeseburger Melt to podręczny cheeseburger z cienką skórką posypaną parmezanem, złożony i wypełniony wołowiną, wędzonym bekonem jabłoni, cebulą, mozzarellą i serem cheddar, podawany z firmowym sosem burgerowym.

„Jako marka znana z wyjątkowych pizz, wejście w branżę burgerów było dla nas ekscytującym pierwszym wydarzeniem” – powiedziała w oświadczeniu Lindsay Morgan, dyrektor ds. marketingu w Pizza Hut. „Pomyśleliśmy, że zaczniemy naszą burgerową podróż od czegoś odważnego. Dlatego właśnie robimy furorę w sieci sklepów z burgerami, serwując nasz nowy, pyszny Cheeseburger Melt wszystkim miłośnikom burgerów.

Ta marka szybkiej obsługi reklamuje tę nową pozycję w menu jako sposób na zjedzenie cheeseburgera w dowolnym miejscu, ze względu na składaną obudowę, która zapobiega wypadaniu zarówno rozmoczonych bułek, jak i dodatków.

„Po raz pierwszy w historii umieściliśmy wszystko, co znasz i kochasz w cheeseburgerze, w naszym przepysznym cieście Thin N’ Crispy, aby opracować nowy Cheeseburger Melt” – powiedziała w oświadczeniu Rachel Antalek, dyrektor ds. innowacji w branży spożywczej w Pizza Hut. „W przeciwieństwie do tradycyjnego cheeseburgera, Cheeseburger Melt doskonale komponuje się z, naszym zdaniem, najlepszym na świecie sosem do maczania burgerów. Rzucamy Ci wyzwanie, abyś znalazł lepsze burgery i sosy.”

Oprócz Cheeseburgera, Pizza Hut oferuje łącznie pięć Melts, które składają się z dwóch plasterków ciasta Pizza Hut Thin N Crispy z wybranymi przez klienta dodatkami oraz serem. Ciasto jest składane i pieczone.

Jest Pepperoni Lover’s Melt, podawany z sosem marinara; Melt z kurczaka Buffalo podawany z sosem bawolym i sosem ranczo; Roztopiony parmezan z kurczakiem i bekonem podawany z sosem ranczo; oraz Meat Lover’s Melt podawany z sosem marinara. Te cztery opcje zostały dodane do menu w 2022 roku.

Najnowsza zmiana w menu wydaje się być częścią długoterminowego planu Morgan dotyczącego Pizza Hut, w ramach którego chce „poruszyć za serce” konsumentów.

„Jeśli jestem mamą, motywacją może być dla mnie łatwość i cena, a może pragnę innowacji i komfortu w zakresie żywności” – powiedziała Morgan w wywiad dla Listy Mocy KSOW 2024. „Klienci mogą być naprawdę różni, a Twoja marka może obejmować różne rzeczy jednocześnie. Niezależnie od tego, czy chodzi o wartość, smak czy innowację, zwycięskie marki znajdują sposoby na bycie wielowymiarowymi i oddziaływanie na wiele rzeczy na różne sposoby”.

Pizza Hut, należąca do Yum Brands, widziała 7% spadek sprzedaży w tym samym sklepie dla Q1.

To nie pierwszy raz, kiedy marki niesłynące z burgerów próbują wejść na ten lukratywny rynek. W 2018 r. IHOP wywołał duże fale wraz ze „zmianą nazwy” na IHOb w celu promowania nowej linii burgerów.

Istnieje również długoletnia crossover Donatos Pizza i Red Robin, co jest dobrodziejstwem dla obu firm, które dodały pizzę do menu sieci burgerów.

źródło