Pizza Hut wkracza w biznes burgerowy z nowym topem cheeseburgerowym

(KTVI) – Pizza Hut wprowadziła na rynek nowy koncept pizzy-burgera, który oferuje to, co najlepsze z obu światów. We wtorek sieć oficjalnie wprowadziła na rynek swój cheeseburger.

Topiony cheeseburger składa się z wołowiny, wędzonego bekonu jabłoni, cebuli, mozzarelli i sera cheddar, umieszczonych w cienkiej skorupce o smaku parmezanu. Do tego dodawany jest także sos burgerowy.

W przeciwieństwie do tradycyjnego burgera, cheeseburger w stopie nie zawiera bułki. Pizza Hut ma nadzieję, że nowemu przysmakowi nada chrupiący i musujący smak.

„Jako marka znana z wyjątkowych pizz, wejście w branżę burgerów było dla nas ekscytującym pierwszym wydarzeniem” – powiedziała Lindsay Morgan, dyrektor ds. marketingu w Pizza Hut, w komunikacie prasowym. „Pomyśleliśmy, że zaczniemy naszą burgerową podróż od czegoś odważnego. Dlatego właśnie robimy furorę w sieci sklepów z burgerami, serwując nasz nowy, pyszny Cheeseburger Melt wszystkim miłośnikom burgerów.

Każde zamówienie składa się z dwóch kawałków charakterystycznej dla Pizza Hut skórki Thin N’ Crispy. Melon jest również częścią nowej oferty My Hut Box, która umożliwia klientom delektowanie się frytkami lub skrzydełkami i 20-uncjowym napojem z topem. Ceny My Hut Box zaczynają się od 6,99 dolarów.

Jest szansa, że ​​wygrasz też darmowego cheeseburgera. Pizza Hut twierdzi, że niektórzy kierowcy dostawczy będą mieli kody QR umieszczone z tyłu okien w celu zeskanowania. Ci, którzy przeskanują, mogą wziąć udział w loterii, w której można wygrać darmowego cheeseburgera z 20-uncjowym napojem Pepsi.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową Pizza Hut: Kliknij tutaj.

źródło