Z FF14 Szlak Świtu po tym, jak gra była dostępna od tygodnia, gracze spędzili mnóstwo godzin na eksploracji Tural, poznając nową historię w aktualizacji Final Fantasy 14 7.0 i testując nowe zawody Viper i Pictomancer. Jednym z kluczowych tematów do rozmów w każdym nowym rozszerzeniu jest równowaga zawodów, a dyrektor gry Naoki Yoshida zapowiada pierwszą rundę zmian, które zostaną wprowadzone w pierwszych dwóch łatkach po premierze.

Relatywnie płynne uruchomienie Dawntrail Ostateczna Fantastyka 14 „osiągnąć rekordową liczbę jednoczesnych użytkowników, jakiej nie widzieliśmy od czasu wydania A Realm Reborn w 2013 r.”, ujawnia Yoshida. Biorąc pod uwagę, jak wielu graczy próbowało się zalogować podczas premiery Endwalker, ten sukces prawdopodobnie jest zasługą nowej infrastruktury serwerowej dla MMORPG tyle ile potrzeba, aby grać.

„To była przyjemność oglądać, jak gracie, każdy na swój własny, niepowtarzalny sposób, ale dowiedzieliśmy się o kilku problemach, które mogły okazać się przeszkodą w Waszym ogólnym doświadczeniu. Za to szczerze przepraszam” — pisze Yoshida. Zauważa, że ​​niektóre kluczowe problemy są badane, ale poświęca też czas na zajęcie się niektórymi z planowanych poprawek i dostosowań dla działań roboczych w łatkach 7.01 i 7.05, które pojawią się w nadchodzących tygodniach i wprowadzą odpowiednio normalną i dziką wersję pierwszej serii rajdów Dawntrail.

Zacznijmy od omówienia dwóch nowicjuszy. Yoshida porusza kwestię, w której władający farbą Malarz mogą ręcznie wyłączyć pewne efekty statusu, aby wycisnąć trochę więcej soku ze swoich rotacji. Zostanie to zmienione w łatce 7.01, mówi Yoshida, prosząc graczy, aby „powstrzymali się od ręcznego usuwania tych efektów statusu podczas ćwiczenia swoich rotacji” w międzyczasie.

Ten ŻmijaTymczasem otrzymają kilka ulepszeń, których celem jest sprawienie, by ich rotacja umiejętności wydawała się mniej chaotyczna, „w tym złagodzenie wymagań kierunkowych i zmiany efektów kilku akcji”, wszystko zaplanowane na patch 7.05. Jako wieloletni miłośnik umiejętności pozycyjnych mam nadzieję, że nie zostaną one całkowicie usunięte, ale cztery rozgałęzione ścieżki rotacji głównych umiejętności mogą być trochę zbyt trudne do opanowania podczas niektórych walk końcowych w Dawntrail.

Zmiany w pracy w FF14 Dawntrail - Au Ra Ninja zajmuje wysokie stanowisko w Tuliyollal.

Yoshida przyznaje, że mnisi cierpieli z powodu kilku kluczowych problemów, w tym nieprawidłowych mocy niektórych akcji i „błędu dotyczącego wymagań dotyczących nakładania ładunków Furii”. Powinny one zostać naprawione w patchu 7.01, co zapewni mnichom bardziej efektywny potencjał obrażeń grupowych. Yoshida przeprasza za „niewystarczającą wydajność mnicha, która obecnie różni się od tego, co ogłosiliśmy wcześniej”.

Zespół otrzymał również „znaczną ilość informacji zwrotnych dotyczących Astrologian”, mówi Yoshida, w szczególności skupiając się na trudności z nadążaniem podczas faz obrażeń wybuchowych. Powinno to zostać rozwiązane w łatce 7.01, gdy czas ponownego rzucania Light Speed ​​zostanie dostosowany i zamieniony w akcję naładowaną. Dwie akcje dobywania również mają krótsze czasy ponownego rzucania, a Macrocosmos widzi wzrost mocy.

Czołgi również odkryły, że mają problemy z utrzymaniem wrogiej agresji podczas walk, co wynika z wczesnych obrażeń wybuchowych, jakie inne klasy są teraz w stanie zadać. W związku z tym ataki obszarowe czołgów będą miały zwiększoną wrogość w patchu 7.01, a także zostaną wzmocnione ich zdolności ruchowe, aby pomóc ci szybko eliminować wszystkie cele.

Listę uzupełniają usprawnienia regeneracji many dla Czarnych Magów przed nauczeniem się Duszy Umbral, co pomaga we wcześniejszej zawartości; wydłużony czas trwania Manafication dla Czerwonych Magów, aby łatwiej było zadać serię ciosów wręcz; oraz skrócony czas ponownego rzucania umiejętności Samuraja na 100 poziomie: Tendo Setsugekka i Tendo Kaeshi Setsugekka.

Zmiany w pracy w FF14 Dawntrail - Koana, zielonowłosa Miqote w nowym dodatku FFXIV.

Yoshida mówi, że ta lista „nie obejmuje wszystkiego, co zaplanowaliśmy”, ale powinna obejmować najważniejsze kwestie. Jeśli chodzi o to, kiedy można się ich spodziewać, zmiany do lądowania, łatka 7.01 ma się pojawić we wtorek 16 lipca, dwa tygodnie po pierwotnym uruchomieniu, przynosząc ze sobą pierwszy poziom serii rajdów Arcadion. Tymczasem łatka 7.05 powinna pojawić się kolejne dwa tygodnie później, we wtorek 30 lipca, wprowadzając trudniejszą, dziką odmianę rajdu.

Na razie upewnij się, że odblokowałeś możliwość latania w każdej strefie, zbierając wszystkie FF14 Prądy eteru Dawntrail. Nie zapomnij odblokować FF14 Ochrona twarzyponieważ jest łatwy do przeoczenia, a stanowi istotną aktualizację Twojej mody.

Możesz nas również śledzić na wiadomości Google aby uzyskać codzienne wiadomości, recenzje i przewodniki dotyczące gier na PC lub pobrać nasz Śledzenie ofert PCGN aby upolować jakieś okazje.

źródło