Michaela Dante, 26 lat, nigdy nie kupiła produkt luksusowy przed ślubem, ale zdecydowała, że ​​jej wielki dzień będzie dobrym pretekstem, by zaszaleć na butach na obcasie.

„Pomyślałam, że nie założę już mojej sukienki, ale na pewno założę parę butów, które mogę mieć na rocznice i specjalne okazje i włożę je, gdy będę chciała poczuć się piękna” – powiedziała Business Insider panna młoda z Bay Area, która wychodzi za mąż 20 lipca. „Po prostu założyłam, że kupując luksusową trasę, mam pewność, że będą miały jakąś trwałość”.

Dante powiedziała, że ​​rozważała buty z kilku różnych ekskluzywni sprzedawcy detaliczni ponieważ szukała obcasów o dość konkretnym wzroście. W kwietniu znalazła buty, które uważała za idealne Jimmy Choo.

Dodała jednak, że buty rozpadły się przed ślubem, co doprowadziło do tygodniowej, frustrującej sytuacji z personelem sklepu.

Dante powiedziała BI, że przedstawiciele Jimmy Choo przeprosili ją za jej doświadczenie we wtorek. Marka nie odpowiedziała na prośbę Business Insider o komentarz.

Dante powiedziała, że ​​odkryła, że ​​buty się rozrywają podczas jednej z przymiarek sukni ślubnej

The Aurelia 65 Buty wybrane przez Dantego miały 65 milimetrów wysokości, były wykonane z lakierowanej skóry i miały spiczaste noski.

Pasek z perłami na górze buta dopełniał cały look, który Dante powiedziała, że ​​uwielbia, ponieważ jej suknia ślubna ma perłowe detale. Powiedziała również, że była zaskoczona tym, jak wygodne były.

Buty są wystawione online za 995 dolarów. Według rachunku sprawdzonego przez BI, Dante zapłacił za nie 1085,95 dolarów po opodatkowaniu.

Dante powiedział, że ledwo to znosiła buty po ich zakupie. Jednak zabrała je na jeden ze swoich ostatnich suknia ślubna przymiarki w czerwcu, aby upewnić się, że suknia jest dopasowana do wysokości obcasów.

„Miałam je na sobie, żeby zapewnić sobie porządek” – powiedziała o butach. „Kiedy je zdjęłam, żeby przekazać mamie – bo trzymałam je w pudełku, w worku na kurz z farszem – pomyślała: „Co to jest?”


Białe buty obok siebie z małym rozdarciem na czubku.

But rozdarł się w miejscu z przodu palca.

Dzięki uprzejmości Michaeli Dante



Wtedy Dante zauważył, że skóra w zagłębieniu z przodu jednego z butów jest rozdarta.

Łza nie była duża. Dante stwierdziła jednak, że nosiła te buty niecałe pięć minut, więc obawiała się, że nie wytrzymają jej ślubu.

„Wtedy nie martwiłem się tym zbytnio, bo pomyślałem sobie: »Oczywiście, że to naprawią«” – powiedział Dante.

Według Dantego wymiana butów była trudna

Dante powiedziała, że ​​najpierw próbowała rozwiązać problem przez telefon, dzwoniąc później tego samego dnia do sklepu Jimmy Choo, w którym kupiła buty.

Powiedziała, że ​​sprzedawca, z którym rozmawiała — a który nie był tą samą osobą, która pierwotnie sprzedała jej buty — początkowo uznał rozdarcie za „normalne zużycie”, najwyraźniej nie rozumiejąc, że Dante nie nosił butów dłużej niż pięć minut.

„Czułem się prawie, jakbym uciekał” – powiedział Dante. „Moje obawy tak naprawdę nie zostały uwzględnione”.

Dante powiedziała BI, że następnie osobiście udała się do Jimmy Choo, aby porozmawiać ze sprzedawcą, który pierwotnie sprzedał jej buty, ponieważ wiedziałaby więcej o zakupie. Kiedy przybyła, powiedziała, że ​​pracownica najwyraźniej nie znała szczegółów jej sytuacji, mimo że jej współpracownica obiecała Dante, że ją poinformuje. Powiedziała również, że nie mogła nic zrobić w sprawie rozdarcia, ponieważ Dante technicznie nosił buty, ale zaproponowała rozmowę ze swoim menedżerem.

Dante powiedziała, że ​​sprzedawca i jej kierownik zgodzili się wymienić parę butów, mówiąc jej, że była to „jednorazowa” transakcja.

Kiedy sprzedawczyni otworzyła pudełko z butami na wymianę, Dante stwierdziła, że ​​odkryła, że ​​nowa para również jest uszkodzona, ponieważ żyłka, na której znajdowały się perły, oderwała się po jednej stronie jednego z butów.

„W tamtym momencie zrobiło mi się niedobrze, bo pomyślałem: «Za co płacimy, kupując luksusowe przedmioty?»” – powiedział Dante. „Po pierwsze poczułem się głupio, że to zrobiłem”.

Dante ostatecznie otrzymał zwrot pieniędzy

Dante rozważała zakup innej pary butów Jimmy Choo, ale ostatecznie zdecydowała, że ​​chce jedynie zwrotu pieniędzy za oryginalną parę.

Powiedziała, że ​​pracownik powiedział jej, że nie może zwrócić butów bez obecności menedżera, obiecując, że ten zadzwoni do niej, aby sfinalizować transakcję.

„To było trochę jak czekanie na odpowiedź od menedżera, ale nigdy jej nie otrzymałam” – powiedziała.

Po kilku dniach oczekiwania na telefon Dante powiedziała, że ​​zadzwoniła do sklepu, aby porozmawiać z kierownikiem. Powtórzyła, że ​​doszło do zerwania komunikacji i kierownik nie był świadomy szczegółów sytuacji Dantego.

„Wiedział, że para butów jest uszkodzona, ale nie wiedział, że ma do mnie zadzwonić” – powiedział Dante, dodając, że menadżer powiedział jej, że jej problem „nie znajduje się „naprawdę wysoko na liście priorytetów”.

„To było po prostu bardzo nieprofesjonalne” – powiedziała.

Dante powiedziała również, że kierownik nie wydawał się skłonny do zwrotu pieniędzy, dopóki nie powiedziała mu, że wysłała Wideo TikTok o jej doświadczeniach ze sklepem. Film, który opublikowała 14 czerwca, miał ponad 9,1 miliona wyświetleń do piątku.

@michaelarose123

Chciałbym powiedzieć, że biorąc pod uwagę wszystko, co dzieje się na świecie, jest to naprawdę uprzywilejowany problem, ale niezależnie od tego, Jimmy Choo sprzedaje tak drogi produkt, że naprawdę nie sądzę, aby istniało jakiekolwiek usprawiedliwienie dla czegoś, co ewidentnie nie zostało wykonane z uczciwością, a sytuacja nie została potraktowana z wdziękiem przez sklep. Zrób lepiej, Jimmy Choo. #jimmychooo @Jimmy Choo

♬ oryginalny dźwięk – michaelarose123

Dante powiedziała BI, że spodziewała się lepszej obsługi klienta ze strony sprzedawcy towarów luksusowych.

„Jako firma, jeśli Jimmy Choo sprzedaje tego rodzaju produkt, naprawdę powinien zapewniać jakieś doświadczenie, a tak nie było” – powiedziała.

Dante powiedziała, że ​​prezes Jimmy Choo i wiceprezes regionalnego zespołu sprzedaży na jej obszar zadzwonili do niej we wtorek, aby przeprosić za doświadczenia z marką. Powiedziała BI, że marka podarowała jej także parę butów na wymianę i torebkę.

„Ucieszyłem się, wiedząc, że rozumieją, dlaczego sytuacja była stresująca i chcą to naprawić” – powiedział Dante o wiadomości od marki. Dodała, że ​​jest zadowolona, ​​że ​​ich kontakt może poprowadzić firmę do „wdrożenia lepszych praktyk w przyszłości, jeśli inni mają wadliwe produkty wymagające naprawy”.

Dante powiedział w Wideo TikTok o przeprosinach Jimmy’ego Choo, że planuje założyć buty zamienne, które marka wysyła jej na ślub. Powiedziała jednak BI, że nie będzie się spieszyć z zakupem kolejnego luksusowego produktu.

„Żyjemy w czasach, w których wydaje się, że każdy ma markową torbę” – powiedziała. „Wydaje się, że to naprawdę wyjątkowa rzecz, ale niekoniecznie tak jest, co szczerze poprawiło mi nastrój, ponieważ pomyślałam: «OK, tak naprawdę niczego nie tracę»”.

„Myślałam, że w przypadku markowych przedmiotów istnieje gwarancja” – dodała. „Ale projektant nie oznacza, że ​​będą wytrzymać i wytrzymać lepiej niż przedmiot nieprojektowany”.

źródło