Zmiana Weź

Hyatt dodaje swoją 29. markę, starając się dodać miejsca w Niemczech, w których nie miał zbyt dużego wyboru dla swoich najbardziej lojalnych gości. Ma jednak także na celu dotarcie do większej liczby niemieckich gości i próbę sprzedaży ich do ośrodków all-inclusive.

Sean O’Neill

Hyatt kupił „ja i wszystkie hotele” marki Lindner Hotels z Niemiec, będącej niewielkim rozszerzeniem jej europejskiego portfolio. Zamknięta w piątek umowa dotycząca marki hoteli lifestylowych dodaje 29. markę Kolekcja marek hoteli, kurortów i nieruchomości w oznaczonym czasie firmy Hyatt.

Najważniejsze informacje:

  • Obecnie marka obejmuje sześć hoteli w Niemczech, w których znajduje się ponad 1000 pokoi
  • Plany obejmują 1000 dodatkowych pokoi, z planowanym otwarciem w Berlinie w 2024 r. oraz w Hamburgu, Lipsku i Stuttgarcie do 2026 r. Plany obejmują ekspansję poza granice Niemiec.
Standardowy pokój w hotelu me and all w Dusseldorfie, Niemcy. Źródło: Hyatt.

Dlaczego jest to ważne

Dodanie marki, której głównymi odbiorcami są Niemcy, pomaga firmie Hyatt, która ma tam słabe kontakty. Hyatt będzie teraz mógł włączać gości Me and All Hotels do swojego programu lojalnościowego. Zapewni także klientom Hyatt więcej miejsc noclegowych w Niemczech, oferując nowe lokalizacje 46 milionom członków programu lojalnościowego, powiedziała Felicity Black-Roberts, wiceprezes ds. rozwoju na region EAME.

Hyatt ma również nadzieję, że ten ruch wzmocni sprzedaż krzyżową swoich kurortów all-inclusive w Grecji, Hiszpanii i Bułgarii. Pomysł polega na tym, że podczas gdy goście zatrzymują się w hotelach Me and All Hotels i za pośrednictwem wiadomości e-mail wysyłanych po podróży, Hyatt będzie miał okazję przedstawić im swoje obiekty all-inclusive jako świetne miejsce na kolejne wakacje.

Niemcy są wiodącym rynkiem usług dowozowych na Balearach i drugim rynkiem usług dowozowych na Wyspach Kanaryjskich, gdzie firma Hyatt umocniła swoją obecność w kurortach all-inclusive od czasu przejęcia w 2021 r. firmy Apple Leisure Group zajmującej się kurortami all-inclusive w A Umowa o wartości 2,7 miliarda dolarów.

Historia

W 2022 roku wszedł Hyatt ekskluzywna umowa na strategiczny marketing z Lindner Hotelsrodzinna firma niemiecka. Dodała około 30 hoteli w siedmiu krajach europejskich do portfolio marki Hyatt i swoich nagród World of Hyatt. Me and All Hotels była marką, która była częścią tej umowy.

Aż do tej pory Me and All Hotels należało nadal do Lindner, ale było sprzedawane pod marką JdV by Hyatt, będącą zbiorem niezależnych hoteli.

Dzięki tej transakcji Me and All Hotels stanie się samodzielną jednostką w portfolio hoteli lifestylowych Hyatt, w którym od 2017 r. liczba pokoi wzrosła pięciokrotnie.

Obiekty marki Me and All Hotels zlokalizowane są w centralnych częściach miast i oferują umeblowane hole, ofertę gastronomiczną i przyciągające wzrok meble.

Według prognoz, do 2025 roku hotele lifestylowe będą stanowić 23% całości inwestycji hotelowych na całym świecie STR.

W ciągu ostatniej dekady średnie stawki dzienne w hotelach typu lifestyle osiągnęły poziom o 33,60 USD wyższy niż średnie stawki dzienne w hotelach niebędących hotelami typu lifestyle, STR zgłoszono.

Według STR, w latach 2018–2023 złożona roczna stopa wzrostu przychodów na dostępny pokój w hotelach lifestylowych przekroczyła przychody wszystkich innych markowych hoteli o około 50 punktów bazowych.

Wyniki indeksu giełdowego sektora zakwaterowania na przestrzeni roku

Na co patrzę? Wyniki akcji spółek sektora hoteli i wynajmu krótkoterminowego w ciągu ST200. Indeks obejmuje spółki notowane na rynkach światowych, w tym międzynarodowe i regionalne marki hoteli, hotelowe REIT, spółki zarządzające hotelami, alternatywne miejsca zakwaterowania i spółki timeshare.

Skift Travel 200 (ST200) łączy w jedną liczbę wyniki finansowe blisko 200 biur podróży o wartości ponad biliona dolarów. Zobacz więcej wyników sektora finansowego hoteli i wynajmu krótkoterminowego.

Przeczytaj pełną metodologię zastosowaną w Skift Travel 200.

źródło