![„Netflix nie jest kanałem zakupowym!” Lady C twierdzi, że „nie widzi”, w jaki sposób telewizja może pomóc lifestylowej marce Meghan „Netflix nie jest kanałem zakupowym!” Lady C twierdzi, że „nie widzi”, w jaki sposób telewizja może pomóc lifestylowej marce Meghan](https://i2.wp.com/www.gbnews.com/media-library/watch-now-lady-colin-campbell-hits-out-at-meghan-markle-s-partnership-with-netflix.jpg?id=52213676&width=1200&height=600&coordinates=0%2C16%2C0%2C64&w=640&resize=640,0&ssl=1)
Meghan Markle spotyka się z nową krytyką ze strony Lady Colin Campbell po tym, jak doniesienia mówią, że książę „poprosił Netflix” o wkroczenie w pomoc w prowadzeniu jej najnowszego biznesu lifestylowego.
Księżna Sussex twierdziła, że poprosiła gigantów streamingowych o pomoc w prowadzeniu jej nowej marki lifestylowej, American Riviera Orchard, ponieważ nadal realizuje projekty z tą firmą.
Jednak kalifornijskie źródło bliskie Netfliksowi twierdzi, że poszukiwania „jak dotąd się nie powiodły”.
W rozmowie z GBN America Lady C stwierdziła, że rodzina królewska „nie powinna używać Netflix jako kanału zakupowego”, a firma powinna „pozostać przy tworzeniu filmów i telewizji”.
Lady Colin Campbell twierdzi, że Netflix „nie jest kanałem zakupowym”
Getty’ego / GBNA
W rozmowie z prowadzącą Naną Akuą Lady Campbell przyznała, że „nie rozumie, w jaki sposób Netflix może zajmować się sprzedażą artykułów”.
Ta celebrytka i komentatorka królewska ujawniła również, że kiedyś projektant mody Arnold Scaasi zwrócił się do niej z prośbą o prowadzenie kanału zakupowego.
Lady C powiedziała GBNA: „Wiele lat temu Arnold Scaasi próbował mnie nakłonić do zrobienia czegoś w kanale zakupowym. A każdy przedmiot, który jest na sprzedaż, musi być już w pełnym magazynie, aby odnieść sukces.
„Nie widzę więc, żeby Netflix zajmował się magazynowaniem artykułów”.
Książę Harry i Meghan Markle rozpoczęli podróż po Nigerii
Getty’ego
Opisując szczegółowo „zaangażowany” proces bycia kanałem zakupowym, Lady C wpadła na pomysł, aby firma taka jak Netflix zajmowała się merchandisingiem.
NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA:
Lady C powiedziała Nanie: „Musisz przygotować wszystkie produkty i być gotowym do podróży. Muszą znajdować się w magazynach. To cały proces, który jest niezwykle zaangażowany i wymaga ogromnych nakładów finansowych.
„Przykro mi, Netflix nie jest podmiotem zajmującym się merchandisingiem ani kanałem zakupowym”.
Omawiając relacje między Meghan Markle, księciem Harrym i Netfliksem, Lady C zasugerowała, że głównym czynnikiem napędowym ewentualnego partnerstwa byłoby to, że Sussexowie „coś filmowali” w wyniku umowy.
Dodała: „To kręci filmy, kręci programy telewizyjne, więc nie widzę, jak mogliby z nimi robić interesy poza filmowaniem czegoś. Ale to też nie ma sensu, ponieważ trzeba to robić poprzez kanał zakupowy lub koniec.
Lady C twierdzi, że Netflix „nie jest podmiotem zajmującym się merchandisingiem”
GBNA
„Przypuszczam, że Netflix mógłby w efekcie stać się odpowiednikiem towarów lub kanału zakupowego, ale nie zamierza inwestować dziesiątek i dziesiątków milionów, które byłyby wymagane, aby mieć na stanie zapasy wielu produktów, które odpowiedni użytkownik będzie oferować.”
Tracąc wątpliwości co do marki Meghan, American Riviera Orchard, Nana Akua powiedziała, że księżna będzie potrzebować „dużo pieniędzy”, aby to zadziałało.
Nana powiedziała Lady C: „Wiele osób twierdzi, że cała marka jest sceptycznie nastawiona, co, jak sądzę, ma w planach. Meghan Markle przewiduje, że może to przypominać trochę Goopa i ostatecznie będzie marką świetnie się sprzedającą, ale ja po prostu tego nie widzę.
„Będzie potrzebować dużo pieniędzy i wielu ludzi, którzy staną za nią. Myślę, że pomysł z Netfliksem miał raczej charakter promocyjny, więc mogliby pomóc w jego promocji, ale jeśli się nie powiedzie, , ona będzie ich winić.”