„Netflix nie jest kanałem zakupowym!”  Lady C twierdzi, że „nie widzi”, w jaki sposób telewizja może pomóc lifestylowej marce Meghan

Meghan Markle spotyka się z nową krytyką ze strony Lady Colin Campbell po tym, jak doniesienia mówią, że książę „poprosił Netflix” o wkroczenie w pomoc w prowadzeniu jej najnowszego biznesu lifestylowego.

Księżna Sussex twierdziła, że ​​poprosiła gigantów streamingowych o pomoc w prowadzeniu jej nowej marki lifestylowej, American Riviera Orchard, ponieważ nadal realizuje projekty z tą firmą.


Jednak kalifornijskie źródło bliskie Netfliksowi twierdzi, że poszukiwania „jak dotąd się nie powiodły”.

W rozmowie z GBN America Lady C stwierdziła, że ​​rodzina królewska „nie powinna używać Netflix jako kanału zakupowego”, a firma powinna „pozostać przy tworzeniu filmów i telewizji”.

Lady Colin Campbell twierdzi, że Netflix „nie jest kanałem zakupowym”

Getty’ego / GBNA

W rozmowie z prowadzącą Naną Akuą Lady Campbell przyznała, że ​​„nie rozumie, w jaki sposób Netflix może zajmować się sprzedażą artykułów”.

Ta celebrytka i komentatorka królewska ujawniła również, że kiedyś projektant mody Arnold Scaasi zwrócił się do niej z prośbą o prowadzenie kanału zakupowego.

Lady C powiedziała GBNA: „Wiele lat temu Arnold Scaasi próbował mnie nakłonić do zrobienia czegoś w kanale zakupowym. A każdy przedmiot, który jest na sprzedaż, musi być już w pełnym magazynie, aby odnieść sukces.

„Nie widzę więc, żeby Netflix zajmował się magazynowaniem artykułów”.

Meghan Markle i książę Harry

Książę Harry i Meghan Markle rozpoczęli podróż po Nigerii

Getty’ego

Opisując szczegółowo „zaangażowany” proces bycia kanałem zakupowym, Lady C wpadła na pomysł, aby firma taka jak Netflix zajmowała się merchandisingiem.

NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA:

Lady C powiedziała Nanie: „Musisz przygotować wszystkie produkty i być gotowym do podróży. Muszą znajdować się w magazynach. To cały proces, który jest niezwykle zaangażowany i wymaga ogromnych nakładów finansowych.

„Przykro mi, Netflix nie jest podmiotem zajmującym się merchandisingiem ani kanałem zakupowym”.

Omawiając relacje między Meghan Markle, księciem Harrym i Netfliksem, Lady C zasugerowała, że ​​głównym czynnikiem napędowym ewentualnego partnerstwa byłoby to, że Sussexowie „coś filmowali” w wyniku umowy.

Dodała: „To kręci filmy, kręci programy telewizyjne, więc nie widzę, jak mogliby z nimi robić interesy poza filmowaniem czegoś. Ale to też nie ma sensu, ponieważ trzeba to robić poprzez kanał zakupowy lub koniec.

Pani C

Lady C twierdzi, że Netflix „nie jest podmiotem zajmującym się merchandisingiem”

GBNA

„Przypuszczam, że Netflix mógłby w efekcie stać się odpowiednikiem towarów lub kanału zakupowego, ale nie zamierza inwestować dziesiątek i dziesiątków milionów, które byłyby wymagane, aby mieć na stanie zapasy wielu produktów, które odpowiedni użytkownik będzie oferować.”

Tracąc wątpliwości co do marki Meghan, American Riviera Orchard, Nana Akua powiedziała, że ​​księżna będzie potrzebować „dużo pieniędzy”, aby to zadziałało.

Nana powiedziała Lady C: „Wiele osób twierdzi, że cała marka jest sceptycznie nastawiona, co, jak sądzę, ma w planach. Meghan Markle przewiduje, że może to przypominać trochę Goopa i ostatecznie będzie marką świetnie się sprzedającą, ale ja po prostu tego nie widzę.

„Będzie potrzebować dużo pieniędzy i wielu ludzi, którzy staną za nią. Myślę, że pomysł z Netfliksem miał raczej charakter promocyjny, więc mogliby pomóc w jego promocji, ale jeśli się nie powiedzie, , ona będzie ich winić.”

źródło