Meghan Markle ciężko pracował za kulisami nad uruchomieniem Sad Amerykańskiej Riwiery (ARO) i wygląda na to, że wszystko w końcu zaczyna się układać. Fani byli jedynie zachęcani migawkami jej limitowane edycje dżemówale jest jeszcze sporo do zrobienia.

Podobno księżna Sussexu zakończyła zdjęcia jej projekt kulinarny który zmierza do Netflixa. Źródło powiedziało Codzienna Bestia że „wszystko poszło dobrze i jest w puszce”. Choć oficjalna data premiery nie została jeszcze ujawniona, para wyznaczyła datę na kwiecień komunikat prasowy opisał program jako taki, który „będzie świętował radość gotowania i ogrodnictwa, rozrywki i przyjaźni”. To dość niejasny opis, więc będziemy musieli poczekać na więcej szczegółów. Serial został nakręcony w Montecito w prywatnej rezydencji niedaleko ich domu, którą wynajęła firma Netflix.


Meghan Markle

Meghan Markle.
Andrew Esiebo/Getty Images dla Fundacji Archewell.

Choć ma nadzieję na wprowadzenie na rynek marki lifestylowej, która odniesie sukces tak jak Martha Stewart, fani nie widzieli jeszcze żadnych produktów z jej linii ARO. Ta sytuacja może się wkrótce zmienić i to nie dżem trafi do kuchni ludzi. Według Codzienna poczta, Pierwszym produktem ARO będzie wino różowepodobne do Avaline Cameron Diaz lub Château Miraval Brada Pitta (a wcześniej Angeliny Jolie). Portal opisuje decyzję o wprowadzeniu marki wina jako „możliwą do zbycia” i „opłacalną finansowo”.

Konsultant ds. PR Mark Borkowski powiedział Codzienna Bestia że uważnie obserwuje działania marketingowe księżnej Sussex w jej programie kulinarnym i nowych produktach. Wyjaśnił: „Jeśli słuchała i uczyła się i czuje się komfortowo w tej nowej roli jako swego rodzaju sub-Martha Stewart, sub-Oprahmoże to być ponowne wprowadzenie czegoś nowego i interesującego”. Borkowski uważa, że ​​Meghan „zawsze będzie wzbudzać ogromne zainteresowanie” mediów, bez względu na to, czego się dotknie.

„Przyciąga wzrok, a to oznacza, że ​​jest długa kolejka ludzi, którzy nadal chcieliby się z nią utożsamiać” – dodał. „Zawsze przyciągnie kogoś, kto będzie chciał wykorzystać jej markę”. Daily Mail uważa również, że jej wprowadzenie na rynek różowego wina zainspiruje również wysokiej klasy akcesoria barmańskie, w tym eleganckie szklanki i inne niezbędne rzeczy w „klasycznym, ale drogim stylu”. Brzmi to jak idealny zwrot dla księżnej.

Zanim odejdziesz, kliknij Tutaj aby zobaczyć więcej kamieni milowych Meghan Markle i księcia Harry’ego od czasu opuszczenia rodzina królewska.


źródło