Meghan Markle „depcze po palcach”, zmieniając biegi w marce lifestylowej

Jak donoszą źródła, Meghan Markle planuje poważną zmianę w swojej marce lifestylowej American Riviera Orchard, po tym jak jej pierwsze produkty nie zrobiły na niej wrażenia.

Według najnowszych doniesień księżna Sussex ryzykuje „nadepnięciem na odcisk” kilku sławnym osobom z Hollywood, wkraczając w branżę winiarską.

„Na Meghan ciąży ogromna presja znalezienia czegoś dochodowego” – powiedział informator o Meghan w rozmowie z Styl życia, odnotowując anulowanie przez nią i księcia Harry’ego umów ze Spotify i Netflixem oraz spadek wpłat na ich Fundację Archewell.

„Rozrzucała szeroką sieć, ale niektórzy uważają, że to pokazuje, jak zdesperowana jest Meghan” – skomentowało źródło. „Jej produkty są wszędzie”.

Po tym, jak nie udało jej się oczarować przyjaciół dżemem truskawkowym, matka dwójki dzieci zamierza wprowadzić na rynek wino w ramach swojej marki lifestylowej, konkurując z takimi sławami Hollywood, jak Cameron Diaz, Post Malone, Brad Pitt i Snoop Dogg.

Źródło zauważyło, że Meghan jest świadoma, że ​​rynek wina jest „lukratywny” i dodało: „Wygląda to na totalną próbę wyłudzenia pieniędzy”.

Decyzja Meghan o wejściu do branży wzbudziła pewne kontrowersje, ponieważ mówiono, że może „nadepnąć komuś na odcisk”.

Zauważając jej bliskie związki z Diazem, informator powiedział: „To dość bezczelne, że wkracza na jej terytorium. Meghan nie wydaje się przejmować tym, że rywalizuje z przyjaciółką”.

„Ona i Harry nie zarabiają regularnie tyle, ile potrzebują, aby kontynuować swój wystawny styl życia. Ich przyszłość zależy od jej sukcesu. Meghan zdecydowanie czuje, że nadszedł czas na to, żeby albo płynąć, albo tonąć”.

źródło