spotkałam się Paula McCartneya w Mirażu. Może „met” to naciąganie. Ale wymieniliśmy się pozdrowieniami w czerwcu 2006 roku, kiedy przechodził przez imprezę na tarasie przy basenie z okazji otwarcia „Love”.

McCartney był prowadzony przez masy przez mojego przyjaciela i przedstawiciela Cirque PR Karina Tomcik. To było szczęśliwe zrządzenie losu. Tomcik był (i jest) poważnym fanem McCartneya. Poprowadziła Maccę do małego otworu, gdzie wystąpiłem do przodu i powiedziałem: „Nazywam się John i zajmuję się Las Vegas…”

Legenda była rozświetlona lampami błyskowymi aparatów fotograficznych, dookoła.

“Cześć John!” powiedział. „Muszę się wydostać z tego krzykliwego miejsca!

„OK” – powiedziałem, nie zadając sobie trudu, aby samemu poprosić o zdjęcie. „Dziękuję za całą muzykę”.

McCartney spacerował po hotelu i grał na mandolinie, udając się do Love Theatre. Za nim podążyła długa kolejka ludzi w scenie w stylu Pied Pieper. Jeden był Briana Wilsona z Plaża Chłopcyporuszając się niezauważenie.

Następnego dnia w wywiadzie dla CNN dla zamkniętego już Revolution Lounge McCartney powiedział Larry’emu Kingowi, że docenia, gdy ludzie dziękują mu za jego muzykę. “Tak!” Krzyknąłem. Uderzyłem Sir Paula w rękę.

Te chwile musiały wydarzyć się w The Mirage, miejscu pełnym magii i fantazji, zamkniętym 17 lipca i ponownie otwartym wiosną 2027 roku jako Hard Rock Las Vegas.

Już sama rejestracja była wodnym widowiskiem w The Mirage z ogromnym zbiornikiem z egzotycznymi rybami. Bezpłatny, jedyny w Las Vegas pokaz wulkanu. Posąg syreny z brązu witający gości przy głównym wejściu. To miejsce miało rozmach.

The Beatles z „Love” zagrali The Mirage w ramach swojej genialnej współpracy z Cirque du Soleil. Poznałem George’a Martina i jego syna, Gilesa Martina, w tym samym czasie w studiu Love Theatre w czerwcu 2011 roku, w piątą rocznicę przedstawienia. Słuchaliśmy ścieżki dźwiękowej programu. Rozmawialiśmy podczas podwójnej sesji pytań i odpowiedzi na temat muzyki i wizerunku zespołu oraz tego, jak został on ponownie wymyślony na potrzeby produkcji w Las Vegas.

„Myślę, że są tak cholernie dobrzy, że będą z nami przez pokolenia, aż do połowy przyszłego stulecia” – powiedział starszy Martin, mówiąc o zespole w czasie teraźniejszym. „To po prostu wspaniali muzycy i wielcy pisarze, jak Gershwin, Rodgers i Hammerstein. Oni też tu będą za 100 lat.

Ale miejsce, które umożliwiło tę wspaniałą pogawędkę, The Mirage, nie będzie. Ta ewolucja jest osobiście bolesna. W Mirage poznałem Siegfrieda i Roya podczas ich życiowego kontaktu w lutym 2001 roku.

Konferencja prasowa ogłaszająca to wydarzenie mogła być jego własnym filmem biograficznym, w którym duet niemal odpychał się nawzajem, by zająć centralne miejsce. Od 13 lat S&R nigdy nie grał przy pustym miejscu. Taki poziom sukcesu kasowego jest niemal fantazją według dzisiejszych standardów Las Vegas. (Mamy nadzieję i oczekujemy, że Siegfried & Roy Drive pozostanie wejściem do Hard Rock Las Vegas.)

Niezrównany impresjonista Danny Gans był sensacją w The Mirage i tak też było Terry Czynnikmało prawdopodobna gwiazda jako brzuchomówny headliner przez 11 lat. Shin Lim pielęgnuje tradycję w Mirage Theatre, która pozostanie tam nawet bez Lima, przenoszącego się przez Strip do The Palazzo.

Mirage zwalnia około 3300 pracowników, co stworzy rynek nabywców dla profesjonalistów z branży. Mirage stanie się siedzibą dla zalotników w Vegas poszukujących doświadczonych profesjonalistów z kurortów. Szansa puka do kasyn w całym kraju, szczególnie należących do kolektywu Hard Rock International, które potrzebują dealerów w kości, blackjacka lub ruletkę.

The Mirage wypłaca tym pracownikom odprawy w wysokości 80 milionów dolarów, w tym 140 milionów dolarów za pierwszy dzień funkcjonowania kurortu. Wychodzi 2000 dolarów rocznie, więc pracownicy pierwszego dnia mają otrzymać około 68 tys. dolarów. To może wydawać się dużo. Ale twierdzę, że przy zbyt dużej wiedzy na ten temat liczba ta nie złagodzi całkowicie utraty kariery w słynnym kurorcie.

Zamknięcie Mirage przypomina, kiedy przeprowadziłem się do Las Vegas w 1996 roku, kilka miesięcy przed implozją Sands. Ludzie płakali tej nocy, gdy budynek się zawalił. Pomyślałem: „Naprawdę? Łzy za kasyno?” Ale teraz rozumiem. Mój kolega Scott Thompson (Marchew Szczytw swojej osobowości scenicznej) wysłał w poniedziałek SMS-a, będącego żartem z jego programu. „Poszedłem do Mirage… i tam go nie było.” W lipcu będzie to smutna rzeczywistość.

Możemy polecić…

„Dead Forever Experience”, którego premiera odbyła się w środę w The Venetian. W tym uroczystym centrum fani świętują, robią zakupy i oglądają ekskluzywne wydarzenia Martwy i spółka i zawartość Grateful Dead, gdy D&C rozpoczyna swoją rezydencję w Sphere. Wejście znajduje się obok atrium wodospadu.

Wśród atrakcji: The Wall of Sound – odtworzenie złożonego systemu dźwiękowego z występów Grateful Dead z 1974 roku. Wejdź w to. Fani mogą uzyskać dostęp za darmo. Przejdź do deadforeverexperience.com, aby uzyskać informacje o informacjach wywiadowczych.

Fajny alert o zawieszeniu

Mój człowiek Franky Perez i All Nighters otworzyli rezydencję „Hot August Nights” w Rocks Lounge w Red Rock Resort 7 czerwca i kontynuowali 12 lipca, 9 sierpnia, 13 września i 18 października. Uważajcie na siebie. Ten zespół płonie. Bez pokrycia.

Kolumna Johna Katsilometesa ukazuje się codziennie w dziale A. Jego „PodKaty!” podcast można znaleźć pod adresem recenzjajournal.com/podcasts. Skontaktuj się z nim pod adresem [email protected]. Podążać @johnnykats na X, @JohnnyKats1 na Instagramie.



źródło