vineyard vines, marka odzieży lifestylowej znana z kultowego logo uśmiechniętego różowego wieloryba i klasycznej, swobodnej odzieży, z radością ogłasza swoją pierwszą współpracę z Jeep®, legendarną marką SUV-ów. W lipcu tego roku, gdy vineyard vines świętuje swoje 26. urodziny,t urodziny i pierścienie Jeep w 83.r & Dobie marki wprowadzą ekskluzywną kolekcję kapsułową, która będzie świętować ich wspólną pasję do przygód i spędzania czasu na świeżym powietrzu. Kolekcja zostanie udostępniona online na winnicawiny.com i w wybranych sklepach wraz z loterią, w której można wygrać między innymi Jeepa Gladiatora z winorośli. Współpraca oddaje hołd wczesnym dniom winorośli, kiedy współzałożyciele Shep i Ian Murray podróżowali po Nowej Anglii, sprzedając krawaty z własnego Jeepa Wranglera.

Limitowana edycja kolekcji kapsułowej Vineyard Vines X Jeep obejmuje odzież z miękkich tkanin i w kolorach przypominających zachód słońca na plaży, idealną na letnie przygody. Fani mogą spodziewać się stylowych i wygodnych czapek, bluz, koszul i szortów dla mężczyzn i kobiet, które wszystkie odzwierciedlają luźny klimat obu marek. Aby uczcić tę współpracę, niestandardowy Jeep Gladiator Vineyard Vines wyruszy w promocyjną podróż, zatrzymując się w wybranych lokalizacjach, aby zaprezentować kolekcję, zorganizować ekskluzywne wydarzenia i promować loterię Enter-to-Win a custom Jeep vehicle X Vineyard Vines.

„W 1998 roku poszliśmy za marzeniami i zaczęliśmy sprzedawać krawaty z tyłu Jeepa Wranglera na Martha’s Vineyard. Teraz współpraca z marką Jeep w celu stworzenia ekskluzywnej kolekcji, wycieczki drogowej i rozdania nagród to dla nas ostateczny moment „Every Day Should Feel this Good”” — powiedział Shep Murray, współzałożyciel Vineyard Vines.

„Od kiedy nauczyliśmy się prowadzić, gonimy za naszym marzeniem o winnicach w Jeepie. Nie ma lepszego uczucia niż siedzenie za kierownicą Jeepa. Niezależnie od tego, czy jest to stary CJ-7, czy jeden z dzisiejszych Rubiconów, uczucie jest takie samo: nieograniczone możliwości, wolność przed nami i możliwość podążania za marzeniami! Koło się zamknęło i jesteśmy tak szczęśliwi, że możemy dzielić się naszą miłością do Jeepów, rozdając spersonalizowanego Gladiatora Rubicona do winnic, którego specjalnie dostosowaliśmy do życia EDSFTG” — dodał Ian Murray, współzałożyciel Vineyard Vines.

„Marka Jeep ma bogatą, prawdziwie amerykańską historię, która jest przesiąknięta wolnością i przygodą i zajmuje wyjątkowe miejsce głęboko w sercach naszych właścicieli i entuzjastów, a także fanów i zwolenników” — powiedział Kim Adams House, szef działu licencjonowania, merchandisingu i marketingu wielokulturowego w Stellantis. „winnice i jej etos „dobrego życia” wyrażają wymiar cech marki Jeep i jej ducha „Go Anywhere, Do Anything”. Ta szczególna współpraca tworzy autentyczny pomost, pozwalając społecznościom każdej marki zademonstrować swoją miłość do obu marek w momencie, gdy zaczynają się te złote lata Nowej Anglii”.

Jeep i winnice zostały połączone przez agenta licencyjnego FCA, IMG.

źródło