Poniższy artykuł został pierwotnie opublikowany w maju 2023 r. Udostępniamy go teraz do wglądu, ale należy wziąć pod uwagę, że poniższe informacje mogą być nieaktualne.

Podróż OH!GLOW rozpoczęła się od działalności jej spółki-matki, DNO, międzynarodowej firmy specjalizującej się w imporcie i regulacji wielu niezależnych marek na całym świecie, działających głównie na internetowych platformach handlowych.

Dana Zilberstein i Ofri Shaysh, założyciele i współdyrektorzy generalni DNO, byli zaangażowani w międzynarodowe projekty w zupełnie innych dziedzinach (high-tech i technologia). Podczas podróży służbowej do Japonii, zaskoczyło ich stoisko izraelskiej marki kosmetyków do pielęgnacji skóry w największym centrum handlowym w Japonii. Choć nieznana izraelskim konsumentom, marka odniosła sukces w Japonii.

Co zaskakujące, ta mała niszowa marka oferująca tylko cztery produkty, w tym mydło do ciała sprzedawane za 150 dolarów, kwitła poza Izraelem. Zilberstein i Shaysh zdali sobie sprawę z znacznych możliwości biznesowych w postaci niszowych marek wysokiej jakości.

(kredyt: PR za granicą)

Od zaawansowanych technologii po ekskluzywne pięknoPoczątkowo Shaysh, który pracował w finansach, i Zilberstein, były przedsiębiorca stojący za „Groupon”, który sprzedał go GROO, udali się do Japonii, aby wprowadzić nową izraelską technologię. Jednak po 18 miesiącach prób i wyzwań uzyskali licencje na wprowadzanie marek kosmetycznych na rynek, zmieniając to, co wydawało się zajęciem pobocznym, w najbardziej dochodowy aspekt swojego biznesu.

Po pięciu latach 99,9% działalności DNO przeniosło się z technologii na eksport marek kosmetycznych na niektóre z największych rynków świata, w tym do Indii, Hongkongu, Singapuru, Tajlandii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Obecnie DNO eksportuje wyłącznie 78 marek (zatwierdzonych przez lokalne ministerstwa zdrowia) z kraju pochodzenia do dwóch głównych baz: Hongkongu i Indii.

(źródło: LIAT MANDEL)

Narodziny OH!GLOWIzraelska platforma OH!GLOW powstała z inicjatywy Shaysha i Zilbersteina w czasie pandemii, kiedy DNO skupiło się na urodzie. Wymagało to częstych podróży międzynarodowych w celu znalezienia wysokiej jakości marek w lokalnych niszach, co zostało wstrzymane z powodu lockdownu.

Ich obserwacja zmieniających się trendów w świecie urody doprowadziła ich do nowego przekonania, że ​​małe, wysokiej jakości marki zasługują na miejsce w międzynarodowej branży kosmetycznej — a co więcej, zasługują na szansę.

Globalny boom na handel elektroniczny podczas kryzysu COVID-19, w połączeniu z chęcią udostępnienia izraelskim konsumentom niszowych i wysokiej jakości marek, przyspieszyły powstanie platformy OH!GLOW.

Dziesiątki marek przybywających do Izraela i sprzedawanych pod rozwijającym się parasolem OH!GLOW obejmują sektory wellness, stylu życia i urody. Żadna z nich nie jest testowana na zwierzętach — podstawowa zasada według założycieli — a wiele z nich podtrzymuje społeczne i środowiskowe programy, takie jak sprawiedliwy handel i zrównoważony rozwój, lub przyjmuje inne wartości dla dobra społeczeństwa, planety i środowiska.

(źródło: PR za granicą)

Od masowej sprzedaży detalicznej po wyjątkową ekskluzywnośćPoczątkowo przedsiębiorcy próbowali sprzedawać swoje produkty w izraelskim świecie detalicznym (różne sieci aptek). Szybko jednak zdecydowali się na sprzedaż bezpośrednio konsumentom. Dlatego poza kilkoma strategicznymi współpracami marki, które importują wyłącznie, można znaleźć tylko na ich platformie.

Obecnie działalność OH!GLOW jest finansowana z przychodów pochodzących z innych krajów, a plan biznesowy koncentruje się na ograniczaniu kosztów produkcji, wysyłki, magazynowania i pakowania w celu obniżenia ceny końcowej produktu.

Mimo że firma istnieje zaledwie dwa lata, wprowadza do kraju co miesiąc trzy do czterech nowych marek — znacząca liczba według izraelskich standardów. Stali się największym rejestratorem nowych marek w Izraelu, wyprzedzając duże sieci, takie jak Super-Pharm i BE.

(kredyt: PR za granicą)

Kolekcjonowanie skarbów natury: odkrywanie i importowanieKierowana przez Zilbersteina i Shaysha firma OH!GLOW koncentruje się na identyfikowaniu najmodniejszych marek na świecie i sprowadzaniu ich do Izraela. Co miesiąc wprowadzane są na rynek nowe marki z takich krajów jak Australia, Finlandia, Szwecja, Niemcy, USA i Kanada. Obecnie na platformie znajduje się ponad 30 marek, a około 30 kolejnych znajduje się w procesach regulacyjnych w Izraelu.

Zilberstein wyjaśnia: „Marki, które wybieramy, aby sprowadzić do Izraela i udostępnić lokalnym konsumentom, należą do niezależnych butików oferujących rozwiązania z zakresu kosmetyków, urody i stylu życia. Koncentrują się na opracowywaniu aktywnych, unikalnych i przełomowych formuł i zazwyczaj specjalizują się w mała, precyzyjna linia produktów.

Wybór marki dokonywany jest w drodze szeroko zakrojonej pracy szerokiego zespołu, znającego wszystkie trendy i potrafiącego ocenić prognozy zmian nawyków konsumpcyjnych. Marki wybrane do Izraela starannie wybierają materiały i wytwarzają receptury z zachowaniem kontroli środowiskowej i pełnej przejrzystości.

Po wybraniu marki przeprowadzamy ją przez cały proces regulacyjny z Ministerstwem Zdrowia, zapewniając znak jakości i bezpieczeństwa. Postrzegamy siebie jako ramię izraelskich konsumentów na świecie. Zamiast przeglądać tysiące stron internetowych w poszukiwaniu najnowszych osiągnięć w świecie urody, możesz po prostu odwiedzić OH!GLOW i być na bieżąco.”

(źródło: PR za granicą)

Wyjątkowe operacje: inne niż w sieciach aptek„Wyjątkowość i ekskluzywność odróżniają nas od sieci aptek w kraju” – mówi Zilberstein. „Wszystkie marki, które sprzedajemy, docierają do Izraela dzięki naszemu wyłącznemu importowi. Na całym świecie istnieje wiele niszowych marek, a trendy stale się zmieniają. Nowe składniki są teraz na pierwszych stronach gazet lub, jednym słowem, „trendami”, ale naszą rolą jest głębokie zgłębianie , zidentyfikuj marki najwyższej jakości, te z aktywnymi i sprawdzonymi formułami.

Oceniamy ich potencjał marketingowy w Izraelu i dostosowujemy wybrane produkty do bazy klientów i izraelskiego klimatu, nie rezygnując przy tym z naszych ważnych wartości.”

Holistyczne podejście do pięknaPlany na przyszłość OH!GLOW obejmują wprowadzenie dodatkowych marek z pokrewnych dziedzin, postrzeganie piękna jako holistycznego doświadczenia, od suplementów pochodnych piękna, takich jak spożywany kwas hialuronowy, po produkty poprawiające atmosferę w domu, takie jak świece, produkty do prania, spraye zapachowe do domu i spraye do tkanin.

Zilberstein wyjaśnia, że ​​trend zrównoważonego rozwoju w Izraelu i na świecie przechodzi ewolucję. Rośnie zapotrzebowanie na przejrzystość procesu produkcyjnego. Konsumenci są bardziej skłonni do sprawdzania etykiet produktów i poszukiwania naturalnych, organicznych i zrównoważonych składników, co skłania wiele firm kosmetycznych do przedefiniowania swoich produktów i wprowadzenia nowych linii, które odpowiadają temu zapotrzebowaniu. Marki skupiają się teraz bardziej na ekologicznych opakowaniach, wyborze materiałów nadających się do recyklingu i ograniczaniu ilości odpadów z tworzyw sztucznych.

„Dzisiaj konsumenci są mądrzy. Rozumieją, że aby dobrze żyć i przyjąć zdrowy, naturalny styl życia, nie wystarczy mieć naturalny krem ​​do twarzy. Wiedzą, że ciało i umysł działają synergicznie; to połączenie 360 ​​stopni. Ludzie zwracają uwagę nie tylko na to, co jedzą, ale także na to, co nakładają na skórę, jakie witaminy przyjmują jako suplementy, ile godzin śpią, czy zapewniają relaks i wiele innych rzeczy.

Zdecydowana większość dzisiejszych konsumentów jest skłonna używać olejków eterycznych zamiast zwykłej świecy, aby popracować nad podświadomością i pomóc złagodzić stres, w jakim się znajdujemy, a także poprawić atmosferę i doznania zapachowe. Weźmy na przykład przejście coraz większej liczby kobiet z podpasek i tamponów na bieliznę okresową wielokrotnego użytku, wykonaną z naturalnych tkanin. Tutaj też mamy rewolucję. OH!GLOW to stacja, w której znajdziesz wszystko, co ważne dla naszego organizmu, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

(źródło: PR za granicą)

Najnowsze marki wprowadzone do IzraelaOstatnio firma wprowadziła na rynek i dystrybuuje następujące marki: KRAYNA, polska wegańska marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, która angażuje się w ochronę środowiska naturalnego; LUXE BOTANICS, amerykańska marka kosmetyków do pielęgnacji skóry pochodząca z RPA, która zawiera silne związki botaniczne wytwarzane w innowacyjnych procesach zielonej chemii; CLEANLOGIC, kolorowa i zrównoważona marka kosmetyków do ciała; BLEU LAVENDE, oferująca produkty do pielęgnacji ciała na bazie 100% czystego olejku eterycznego z lawendy i wiele innych.

Z Holandii z miłościąNajnowsza i najbardziej wyjątkowa marka, która pojawiła się w Izraelu bezpośrednio na platformie OH!GLOW, jest również pierwszą marką spoza branży pielęgnacji skóry.

Zapomnij o wszystkim, co wiesz o sprzątaniu i pielęgnacji domu! Wydaje się, że bezprecedensowa w Izraelu holenderska marka Kinfill zainicjuje proces edukacji rynku w tym zakresie.

Kinfill to rewolucyjna marka środków do czyszczenia i pielęgnacji domu, której nie będziesz chciał ukrywać w swojej szafce ze środkami czyszczącymi. Produkty tej marki są dostępne w luksusowo wyglądających butelkach wykonanych z wysokiej jakości włoskiego szkła, zaprojektowanych do nieograniczonego użytku z możliwością ponownego napełniania.

Butelki Kinfill, przeznaczone do nieograniczonego i wielokrotnego użytku, mogą nie być tanie na początku, lecz ich wartość dodana i redukcja kosztów dzięki możliwości ponownego napełnienia opakowań sprawiają, że dla wielu osób warto je kupić.

(źródło: PR za granicą)

Wybór zapachu czystościKiedy możesz wybrać zapach swoich produktów do czyszczenia domu? Zapachy Kinfill są wybierane tak jak osobiste perfumy. Są tworzone przez głównego perfumiarza marki i występują w czterech naturalnych, delikatnych zapachach pochodzących z aromatycznych ekstraktów i olejków roślinnych, od drzewnych i bogatych po owocowe i świeże — ekskluzywna, limitowana gama zapachów, która odnawia się dwa razy w roku.

Innowacyjne i ekonomiczne wykorzystanie ekstraktów do ponownego napełniania pozwala zaoszczędzić na kosztach transportu i pakowania oraz ograniczyć zanieczyszczenie powietrza, ponieważ ponowne napełnienie każdego pojemnika zapobiega zanieczyszczeniu około 50 plastikowych butelek rocznie.

Nie ukryjesz produktów Kinfill — chcesz, aby były dostępne na blacie kuchennym lub stoliku kawowym w salonie, harmonijnie komponując się z każdym stylem wystroju domu i gotowe do użycia w dowolnym momencie.

(źródło: PR za granicą)
(kredyt: walla!, WALLA! PIENIĄDZE)

Premium Retail: pierwsza marka wchodząca do sprzedaży detalicznej

Kinfill to pierwsza marka, z którą firma nawiązuje współpracę komercyjną w świecie handlu detalicznego. Jednak produktów tej marki nie znajdziesz na półkach supermarketów. Zamiast tego, oprócz dostępności na stronie internetowej firmy, możesz je kupić w oddziałach sieci Tolmans Design, która jest uważana za sieć premium w zakresie projektowania wnętrz.

W przyszłości importerzy zamierzają dostarczać produkty Kinfill do restauracji, kompleksów spa, hoteli butikowych i szkół, które otrzymają znaki jakości za sprzątanie bez użycia środków chemicznych. Planują także nawiązać współpracę z firmami kuchennymi i innymi podmiotami zajmującymi się projektowaniem domów.

Produkty dostępne marki w Izraelu to: zestaw do czyszczenia każdego rodzaju powierzchni, zestaw do czyszczenia łazienek i płytek, zestaw do czyszczenia kuchni, zestaw do mycia naczyń, zestaw do czyszczenia luster i szkła, zestaw do czyszczenia czyszczenie każdego rodzaju podłóg i nie tylko. Każdy produkt jest dostarczany w zestawie, który zawiera szklaną butelkę o pojemności 500 ml, nasadkę ze spryskiwaczem i 10 ml koncentratu roztworu czyszczącego, który należy rozcieńczyć wodą z kranu. Cena za zestaw to 149 szekli.

Dodatkowo firma zajmuje się sprzedażą koncentratów uzupełniających. Każdy zestaw zawiera dwie jednostki uzupełniające koncentratu czyszczącego o pojemności 10 ml do NIS 59 oraz zestaw uzupełniający do zmywania naczyń do NIS 69.

Nawiasem mówiąc, kolejnym produktem holenderskiej marki Kinfill będzie dyfuzor pozostawiający długotrwały zapach, zaprojektowany tak, aby dopełnić pożądane doznania zapachowe w domu.





źródło