iMessage miał awarię, ale teraz wrócił

W czwartkowy wieczór wielu właścicieli iPhone’ów (w tym niektórzy tutaj na Krawędź) podczas próby wysłania SMS-a za pośrednictwem iMessage wyświetliła się flaga „niedostarczona”. Ludzie zgłaszali problem u wielu operatorów bezprzewodowych (Verizon, AT&T i T-Mobile), krajów, a nawet kontynentów.

Strona stanu usług Apple nie pokazywała żadnych oznak problemów w czasie ich występowania, ale teraz została zaktualizowana po fakcie, odzwierciedlając rozwiązany problem polegający na tym, że „Użytkownicy nie mogli korzystać z tej usługi” w przypadku iMessage, Apple Messages dla Biznes, FaceTime i HomeKit. Zgodnie z notatką problemy występowały od około 17:39 ET do 18:35 ET.

Firma Apple nie odpowiedziała na zapytania ani w żaden inny sposób nie skomentowała tej kwestii; jednak sądząc po naszym użytkowaniu i raportach w mediach społecznościowych, wszystko wydaje się znowu działać. Jeśli jednak Twoi znajomi z zagranicy nadal mówią: „Po prostu użyj WhatsApp!” właściwie nic nie możemy z tym zrobić.

Aktualizacja, 16 maja: Zauważono, że problem wydaje się rozwiązany.

źródło