ja i wszyscy Dusseldorf oberkassel — Zdjęcie od Lindner Hotels

Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) ogłosił dziś, że spółka zależna Hyatt przejęła markę me and all hotels od Lindner Hotels AG (Lindner), aby odblokować wzrost na nowych rynkach europejskich i wykorzystać silną dynamikę Hyatt w regionie. Ten ruch opiera się na udanej współpracy strategicznej, którą Hyatt i Lindner nawiązały w 2022 r., co znacznie zwiększyło obecność marki Hyatt w Niemczech i Europie, a następnie zintegrowano większość Lindner Hotels & Resorts oraz me and all hotels z programem lojalnościowym World of Hyatt. Po transakcji me and all hotels, która jest obecnie marką zagnieżdżoną w marce Hyatt JdV by Hyatt, stanie się samodzielną marką w globalnym portfolio lifestylowym Hyatt, które zwiększyło się pięciokrotnie w liczbie pokoi między 2017 a końcem 2023 r.

Od czasu uruchomienia w 2016 r. jako siostrzanej marki miejskiego stylu życia Lindner Hotels & Resorts, portfolio hoteli me and all rozrosło się do sześciu hoteli i ponad 1000 pokoi w centralnych lokalizacjach miejskich w całych Niemczech, które są obecnie uwzględnione w ofercie Hyatt. Marka ma zdrowy pipeline, łączący konwersje i nowe budowy w kluczowych miejscach docelowych, w tym Berlinie (planowane otwarcie w 2024 r.), Hamburgu, Lipsku i Stuttgarcie (wszystkie planowane otwarcie w 2026 r.). Pipeline Hyatt obejmuje 1000 pokoi hotelowych me and all, z dodatkowymi umowami deweloperskimi na różnych etapach negocjacji dla miejsc docelowych poza Niemcami. Marka me and all hotels łączy wyjątkową satysfakcję gości z przyjaznym konwersji modelem rozwoju w pożądanej przestrzeni luksusowego stylu życia, pozycjonując ją pod kątem skali i przyspieszonej ekspansji w Europie i poza nią.

Zespół Lindnera zbudował ze mną i wszystkimi hotelami niesamowitą markę i wierzymy, że marka ta ma ogromny potencjał ekspansji w Europie i na innych rynkach światowych. Nasza współpraca z firmą Lindner była znaczącym krokiem naprzód w naszej dystrybucji w regionie EAME, poszerzając zasięg naszej marki i oferując wiele nowych lokalizacji 46 milionom członków World of Hyatt. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój portfolio lifestylowego Hyatt wraz ze mną i wszystkimi hotelami – wraz z Lindnerem, a także innymi partnerami rozwojowymi i franczyzobiorcami w Europie i poza nią. Felicity Black-Roberts, starsza wiceprezes ds. rozwoju EAME, Hyatt

Jesteśmy podekscytowani pogłębianiem naszej udanej współpracy i przejściem na bieg wysokiego wzrostu dla mnie i wszystkich hoteli, wspieranych przez globalny silnik dystrybucyjny Hyatt. Połączenie udanej pracy, którą wykonaliśmy, aby wprowadzić i pozycjonować markę w Niemczech, jej dynamicznego pipeline i potencjału wzrostu jako części Hyatt, daje nam pewność, że to, co stało się ukochaną marką lifestylową w Niemczech, wkrótce zabłyśnie na scenie globalnej. Arno Schwalie, dyrektor generalny Lindner

ja i wszystkie hotele łączą centralne lokalizacje, miejski design, najnowocześniejszą technologię i tętniące życiem przestrzenie publiczne. Dzięki swobodnemu stylowi, są szczególnie atrakcyjne dla podróżujących w mieście i w interesach, a także dla mieszkańców miast, umożliwiając zarówno interakcje społeczne, jak i produktywne sesje coworkingowe. Lokalni bohaterowie z obszarów gastronomii, muzyki, sztuki i start-upów zapewniają stale nowe, indywidualne doświadczenia dzięki kuchniom pop-up, szerokiej gamie wydarzeń i zrównoważonym produktom.

Transakcja została zamknięta 28 czerwca 2024 r.

W niniejszej informacji zastosowano termin „Hyatt” dla wygody w odniesieniu do firmy Hyatt Hotels Corporation i/lub jednego lub większej liczby jej podmiotów stowarzyszonych.

źródło