W ramach działań mających na celu wzmocnienie swojej obecności w Europie i rozszerzenie oferty produktów lifestylowych, Hotele Hyatta Corporation ogłosiła przejęcie marki me and all Hotels od niemieckiej grupy hotelarskiej Lindner Hotels AG.

Przejęcie to jest kontynuacją udanej współpracy zapoczątkowanej w 2022 r., w ramach której większość obiektów Lindner, ja i wszystkie hotele zostały zintegrowane z programem lojalnościowym World of Hyatt.

Ukierunkowany wzrost w segmencie ekskluzywnym

Celem Hyatt jest wykorzystanie rozpoznawalności marki mojej i wszystkich hoteli oraz modelu rozwoju sprzyjającego konwersji, aby napędzać rozwój w pożądanym segmencie ekskluzywnego stylu życia.

Obecnie marka prowadzi sześć hoteli w miastach środkowej części Niemiec, a w planach są nowe budowy i przebudowy w takich kluczowych lokalizacjach jak Berlin, Hamburg, Lipsk i Stuttgart.

Hyatt ujawnił również informacje o dodatkowych umowach deweloperskich, które są obecnie negocjowane w lokalizacjach poza granicami Niemiec.

„Zespół Lindnera zbudował ze mną i wszystkimi hotelami niesamowitą markę i wierzymy, że marka ma ogromny potencjał ekspansji w Europie i na innych rynkach światowych” – powiedziała Felicity Black-Roberts, starszy wiceprezes ds. rozwoju w regionie EAME (Europa, Afryka i Bliski Wschód), Hyatt.

Uzyskaj dostęp do najbardziej kompleksowych profili firm na rynku, obsługiwanych przez GlobalData. Oszczędź godziny badań. Zyskaj przewagę konkurencyjną.

Profil Firmy – bezpłatna próbka

Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail dotyczącą pobierania

Jesteśmy pewni wyjątkowej jakości naszych profili firmowych. Chcemy jednak, abyś podjął najkorzystniejszą decyzję dla swojego biznesu, dlatego oferujemy bezpłatną próbkę, którą możesz pobrać, przesyłając poniższy formularz

Przez GlobalData







Odwiedź nasze Polityka prywatności aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług, sposobu, w jaki możemy wykorzystywać, przetwarzać i udostępniać Twoje dane osobowe, w tym informacji o Twoich prawach w odniesieniu do Twoich danych osobowych oraz o tym, jak możesz zrezygnować z subskrypcji przyszłych komunikatów marketingowych. Nasze usługi są przeznaczone dla abonentów korporacyjnych i gwarantujesz, że przesłany adres e-mail jest Twoim firmowym adresem e-mail.

„Nasza współpraca z firmą Lindner była znaczącym krokiem naprzód w naszej dystrybucji w regionie EAME, poszerzając zasięg naszej marki i oferując wiele nowych lokalizacji 46 milionom członków World of Hyatt”.

Apel do współczesnych podróżników

Me and all hotels to marka skierowana do nowoczesnych podróżników poszukujących intensywnych i towarzyskich przeżyć.

Centralne położenie, stylowy wygląd i skupienie się na technologii tworzą idealne połączenie komfortu i wydajności.

W hotelach znajdują się przestrzenie coworkingowe obok tętniących życiem przestrzeni publicznych, a lokalne partnerstwa z restauracjami, artystami i start-upami wnoszą dawkę lokalnego smaku i wyjątkowych doświadczeń.

Odblokowanie globalnego potencjału

„Jesteśmy podekscytowani pogłębieniem naszej owocnej współpracy i przejściem na bieg wysokiego wzrostu dla mnie i wszystkich hoteli, przy wsparciu globalnego systemu dystrybucji Hyatt” — powiedział Arno Schwalie, dyrektor generalny Lindner.

„Połączenie udanej pracy, jaką wykonaliśmy, aby wprowadzić markę na rynek niemiecki i ją pozycjonować, jej dynamicznego potencjału i potencjału wzrostu jako części Hyatt sprawia, że ​​jesteśmy przekonani, że marka, która stała się uwielbianą marką lifestylową w Niemczech, wkrótce zabłyśnie na arenie międzynarodowej”.

Przejęcie firmy Me and All Hotels oznacza dla firmy Hyatt strategiczny ruch, umacniający jej pozycję w europejskim segmencie ekskluzywnego stylu życia i oferujący atrakcyjną opcję zarówno dla deweloperów, jak i podróżnych poszukujących dynamicznych doświadczeń hotelarskich.


źródło