Deweloper, który pracował nad odrzuconym przez Rockstar dodatkiem do trybu dla jednego gracza w GTA 5, Trevor, wypowiedział się na temat anulowania projektu i wyraził ubolewanie, że nigdy nie ujrzał on światła dziennego.

Istnienie dodatku dla jednego gracza do GTA 5, w którym główną rolę miałby zagrać uwielbiany przez fanów Trevor Philips, było już wcześniej omawiane, a fani zastanawiali się od jakiegoś czasu, czy kiedykolwiek dowiedzą się czegoś więcej na temat tego, dlaczego dodatek nigdy nie został wydany — choć ogrom sukcesu GTA Online zawsze wydawał się powodem, dla którego Rockstar ostatecznie przeznaczył tam swoje zasoby.

Teraz rozmawiam z kanałem YouTube SanInPlayByły starszy artysta operator kamery i operator wirtualny w studiu Rockstar, Joseph Rubino, opowiedział o swojej pracy nad projektem i o powodach jego anulowania.

Pierwszy zwiastun Grand Theft Auto 6.Oglądaj na YouTube

„To było coś w tym stylu” – powiedział Rubino o Trevor DLC. „Byłem jednym z głównych montażystów, kamerzystą i zajmowałem się wieloma rzeczami drugiej ekipy na scenie.

„Podzieliliśmy nasze zespoły na dwa, więc zostałem przy GTA Online, a potem przy tym DLC, w którym Steven Ogg odegrał bardzo ważną rolę, a potem część zespołu się połączyła i przeszła do (Red Dead Redemption 2) na początku”.

Aktor Trevor Philips, Steven Ogg, osobiście omawiał projekt na początku tego rokugdy ujawnił, że „nakręcił kilka scen”, które mogłyby wskazywać na to, że pracuje jako tajny agent FBI.

Rubino kontynuował: Rockstar „wydał mnóstwo pieniędzy” na ten projekt, zauważył jednak, że część prac, nad którymi pracowano, zmaterializowała się w postaci aktualizacji do GTA Online.

„Kiedy GTA Online weszło na rynek, gra była tak dojną krową, a ludzie tak ją pokochali, że trudno było argumentować, że samodzielny dodatek DLC przebije tę grę.

„Patrząc teraz wstecz, powiedziałbym, że prawdopodobnie można było zrobić jedno i drugie, ale to była decyzja biznesowa i byłem tym trochę rozczarowany.

„(Byłem) wtedy trochę zgorzkniały, bo pomyślałem sobie: ‘hej, co do cholery, chłopaki, to gówno jest zajebiste, kontynuujmy, skończmy to gówno, a potem to odłożyliśmy na półkę’”.

Rubino podsumował, że prace nad dodatkiem DLC Trevor były zapewne w połowie ukończone, zanim zostały „wstrzymane”, ponieważ „GTA Online oszalało”.

Firma Rockstar nigdy nie podała szczegółowych szczegółów dotyczących trybu dla jednego gracza w GTA 5, mimo że początkowo ogłosiła, „niektóre bardzo ekscytujące” fabularne DLC ponad dekadę temu, choć jasno dał do zrozumienia, że ​​ostatecznie skupi się na GTA Online, które będzie pełne wrażeń.

„Obecnie skupiamy się na GTA Online, co przerosło nasze oczekiwania” — powiedział w 2015 r. dyrektor ds. projektowania Rockstar North Imran Sarwar. „Obecnie wszyscy kluczowi członkowie zespołu, który wydał Grand Theft Auto 5, skupiają się na wspieraniu GTA Online w każdym aspekcie”.

Oczywiście, teraz Rockstar skupia się na nadchodzącym GTA6którego premiera planowana jest na jesień 2025 roku.



źródło