Producent przekąsek i płatków śniadaniowych oświadczył, że poprawi smak niektórych ze swoich największych produktów, aby zwiększyć sprzedaż, ponieważ inflacja w dalszym ciągu uderza w konsumentów.

„W trudnych czasach ekonomicznych konsumenci nie mogą sobie pozwolić na marnowanie, dlatego szukają produktów o doskonałym smaku, o których wiedzą, że zjada ich rodzina” – powiedział w środę dyrektor generalny Jeff Harmening podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych.

„Ciasteczka Pillsbury będą bardziej kruche, makaron z serem Annie będą bardziej tandetne, a ciasteczka krówkowe Betty Crocker będą bardziej puszyste” – powiedział Harmening.

Wzrost sprzedaży za rok kończący się 25 maja spadł o 1%. General Mills prognozował wzrost sprzedaży w następnym roku finansowym na poziomie od zera do 1%, poniżej oczekiwań inwestorów.

Akcje General Mills spadły o 4,6% na zamknięciu w środę po opublikowaniu przez spółkę raportów zysków.

Amerykanie odczuwają ciężar rosnących cen w sklepach spożywczych i ogólnie artykuły spożywcze. Dyrektorzy obu branż kupują mniej rzeczy zarówno w supermarketach, jak i restauracjach typu fast food powiedział w ostatnich miesiącach.

Oprócz wersji o wyższym smaku dyrektor generalny General Mills powiedział, że firma wprowadzi także do niektórych produktów opakowania wartościowe lub zbiorcze oraz wydać więcej na kupony — ponad 20% więcej w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.

General Mills współpracuje z firmą General Mills, starając się pozostać w centrum uwagi Gwiazdy NFL Travis i Jason Kelce i komik-aktor Pete’a Davidsona. Firma sponsoruje także kanadyjskich, brytyjskich i australijskich sportowców biorących udział w nadchodzących igrzyskach olimpijskich.

General Mills nie jest jedyną firmą zmuszoną do wykazania się kreatywnością.

Wcześniej w tym roku, konkurencyjny gigant śniadaniowy Kellogg spotkał się z ostrą reakcją za zachęcanie klientów, którym brakuje gotówki, do jedzenia płatków śniadaniowych na kolację. Niektóre osoby zauważyły, że nawet gdyby próbowały zaoszczędzić na zakupach spożywczych, nie zdecydowałyby się na stosunkowo drogie markowe produkty, takie jak Kellogg’s.

źródło