Gracze Destiny 2 zalogowali się wczoraj, aby wziąć udział w nowej misji fabularnej w odcinku „Echoes”, a następnie zostali natychmiast poinformowani, że…pierwszy akt dobiegł końca. Było to zaskoczeniem dla wielu (w tym mnie), którzy nie zdawali sobie wcześniej sprawy, że ustawa zakończy się zaledwie trzema tygodniami tworzenia historii, po czym nastąpi trzytygodniowa przerwa, a następnie prawdopodobnie trzy tygodnie z przerwami, aż dotrzemy do końca. .

Tak, to zmiana w stosunku do modelu sezonowego, ale wydaje się, że będzie… gorzej. Posiadanie zaledwie trzech tygodni historii przed trzytygodniową przerwą przypomina mi, jak Netflix dzieli swoje nowe sezony dużych seriali na pół lub na trzecie z miesięczną przerwą pomiędzy nimi, co naprawdę zakłóca bieg rzeczy.

Poza tym, jeśli taki jest harmonogram, może to oznaczać 9 tygodni treści fabularnych, co może być więcej niż zwykle 7-8 w sezonie, ale znowu te odcinki są znacznie dłuższe niż sezony, ponieważ Akt 3 nawet tego nie robi zaczynać do 27 sierpnia. Akt 2 będzie kontynuowany 16 lipca.

Ale nie chodzi tylko o zatrzymywanie i rozpoczynanie historii, ale także o to, co gra teraz gra w czasie, czego nie było wcześniej. Mianowicie, gra wprowadzi nową broń, która dołączy do bieżącego wyboru sezonowego wraz z dwoma następnymi aktami, biorąc pod uwagę, że gracze nie mają powodu, aby obecnie grać w zawartość sezonową, nawet gdyby chcieli, w sytuacji wstrzymania tych nagród. Nie widzieliśmy broni ograniczonej czasowo w ten sposób… nigdy i naprawdę nie czujemy się dobrze, że taki jest plan dla modelu epizodycznego, nawet jeśli rzeczywiście będzie to broń bardziej ogólna niż zwykle.

Drugą główną kwestią jest przepustka bojowa, która również jest teraz ograniczona czasowo. Możesz teraz osiągnąć poziom 100, czyli to samo, co ja w tym tygodniu, ale potem potrzeba znacznie więcej doświadczenia, aby awansować na wyższy poziom, a nawet jeśli to zrobisz, nie będziesz mógł odebrać żadnych nagród aż do rozpoczęcia Aktu 2. To odblokuje 50 kolejnych poziomów, a następnie 50 kolejnych w Akcie 3. Oznacza to, że do czasu premiery Aktu 2 nie będzie żadnych punktów za podejmowanie wyzwań i wykonywanie zleceń, w przeciwnym razie doświadczenie będzie liczyło się tylko ułamkiem tego, co powinno.

Ja wiem Dlaczego Bungie robi to tak, jakbyś miał wszystko z góry zaplanowane, co skutkowałoby jeszcze dłuższym czasem martwym na końcu odcinka niż w przypadku sezonów, biorąc pod uwagę ich długość, ale to też nie jest dobre i wydaje się gorszy niż tryb sezonowy. Obiecano, że odcinki będą dłuższe niż sezony i choć prawdopodobnie jest to prawdą, biorąc pod uwagę, że jest ich mniej, zdziwiłbym się, gdyby w sumie było więcej treści niż 4 sezony. Wydaje mi się, że jest to sposób na ograniczenie w pewnym stopniu dostarczania treści, a dodatkowe ograniczenie czasowe jest główną rzeczą, która pogarsza całą sytuację.

W Akcie 2 i 3 mogą pojawić się duże niespodzianki i być może więcej treści, niż przewidujemy, ale jak na razie ta zmiana nie wydaje się dobra, a „mieszanie” formatu sezonów wydaje się bardzo podobne do co było wcześniej, ale z większym ograniczeniem czasowym, a jest to jedna z głównych rzeczy, których ludzie zaczęli nie lubić w przypadku pór roku.

Chodź za mną na Twitterze, Wątki, Youtube, I Instagrama.

Sięgnij po moje powieści science-fiction Seria Herokiller I Trylogia Zrodzonych z Ziemi.



źródło