Być może ma teraz inny przekaz: człowiek, który kupił Twittera, zamienił go w „X” i zauważył spadek swoich przychodów z reklam, wybiera się w przyszłym tygodniu na szczyt reklamowy Cannes Lions we Francji.

To nie będzie grillowanie. Z komunikatu: „Wywiad obejmie transformacyjną moc innowacji technologicznych, sposób, w jaki sztuczna inteligencja zmienia kreatywność, biznes i społeczeństwo, a także przyszłość X”. Nie ma słowa na temat tego, czy Musk będzie tam osobiście, czy też będzie się uśmiechał, jak to zrobił ostatnio na konferencji technologicznej w Paryżu.

Cannes to największe wydarzenie roku w branży reklamowej i to całkiem standardowe, że firmy z branży Big Tech pojawiają się tam i próbują pozyskać reklamodawców.

Warte uwagi jest przede wszystkim pojawienie się Muska bo nie pojechał w zeszłym roku i ogólnie unikał spotkań reklamowych. (Linda Yaccarino, była szefowa sprzedaży NBC, która rok temu została dyrektorem generalnym Muska, również ma pojawić się w Cannes w tym miesiącu.)

Powiązany: Wielu reklamodawców unika Twittera/X, odkąd kupił on firmę jesienią 2022 rokua relacje Muska z nabywcami reklam pozostają dość… napięte. Ostatni upadek, Musk zasłynął z tego, że powiedział reklamodawcom, którzy zakończyli współpracę z jego firmą, „idźcie się pieprzyć” i oskarżył ich o próbę „szantażowania” go.

Musk regularnie przepowiada przyszłość Twittera/X gdzie firma nie będzie uzależniona od dolarów reklamowych, ponieważ będzie także zarabiać dużo pieniędzy na subskrypcjach i innych źródłach przychodów.

Ale te alternatywne dolary nie pojawiły się w znaczących ilościach, a reklamodawcy nadal są dość ostrożni w stosunku do Muska. Wyjeżdża więc do Francji. (Będę tam również wraz z kilkoma moimi kolegami z Business Insider. Przyjdź się przywitać!)

źródło