W środowym wywiadzie dla Jima Cramera z CNBC: Levi Strauss Dyrektor generalna Michelle Gass stwierdziła, że ​​popularność dżinsowych strojów „od góry do dołu” rośnie.

„Tak, naszym nowym celem jest dalsze posiadanie dżinsów, ale noszenie ich od góry do dołu” – powiedziała. „Rzeczy takie jak dżinsowe spódnice i dżinsowe sukienki – które historycznie nie były dla nas dużym biznesem – to znaczy eksplodują, trzycyfrowy wzrost w kwartale”.

Sprzedawca detaliczny opublikował w środę swój raport kwartalny, który przekroczył oczekiwania Wall Street co do zysków, ale nieznacznie przekroczył oczekiwania dotyczące przychodów. Akcje Levi Strauss spadły o prawie 13% w handlu poza godzinami pracy.

Oprócz „dżinsowego stylu życia od stóp do głów” Gass dodał, że zyskują na popularności inne trendy, takie jak luźniejsze i luźniejsze ubrania. Powiedziała, że ​​znaczna część sukcesu tego kwartału pochodziła z działalności skierowanej bezpośrednio do konsumentów i kategorii kobiet. Dodała, że ​​sprzedaż była szczególnie wysoka w Stanach Zjednoczonych, które są największym rynkiem firmy.

Gass zasugerował, że Levi Strauss uporał się z problemami w łańcuchu dostaw, z którymi borykał się o tej porze w zeszłym roku, twierdząc, że nastąpiła „skoczna zmiana w sposobie realizacji zamówień sprzed roku”. Powiedziała także, że firma spodziewa się „przyspieszenia dynamiki” w drugiej połowie roku.

„Uważamy, że nasi konsumenci są naprawdę odporni i jesteśmy podekscytowani tą kategorią” – powiedziała.

Przewodnik po inwestowaniu Jima Cramera

źródło