W środowym wywiadzie dla Jima Cramera z CNBC: Levi Strauss Dyrektor generalna Michelle Gass stwierdziła, że popularność dżinsowych strojów „od góry do dołu” rośnie.
„Tak, naszym nowym celem jest dalsze posiadanie dżinsów, ale noszenie ich od góry do dołu” – powiedziała. „Rzeczy takie jak dżinsowe spódnice i dżinsowe sukienki – które historycznie nie były dla nas dużym biznesem – to znaczy eksplodują, trzycyfrowy wzrost w kwartale”.
Sprzedawca detaliczny opublikował w środę swój raport kwartalny, który przekroczył oczekiwania Wall Street co do zysków, ale nieznacznie przekroczył oczekiwania dotyczące przychodów. Akcje Levi Strauss spadły o prawie 13% w handlu poza godzinami pracy.
Oprócz „dżinsowego stylu życia od stóp do głów” Gass dodał, że zyskują na popularności inne trendy, takie jak luźniejsze i luźniejsze ubrania. Powiedziała, że znaczna część sukcesu tego kwartału pochodziła z działalności skierowanej bezpośrednio do konsumentów i kategorii kobiet. Dodała, że sprzedaż była szczególnie wysoka w Stanach Zjednoczonych, które są największym rynkiem firmy.
Gass zasugerował, że Levi Strauss uporał się z problemami w łańcuchu dostaw, z którymi borykał się o tej porze w zeszłym roku, twierdząc, że nastąpiła „skoczna zmiana w sposobie realizacji zamówień sprzed roku”. Powiedziała także, że firma spodziewa się „przyspieszenia dynamiki” w drugiej połowie roku.
„Uważamy, że nasi konsumenci są naprawdę odporni i jesteśmy podekscytowani tą kategorią” – powiedziała.