Najwięcej meczów w sezonie zasadniczym, jakie jakakolwiek drużyna NFL będzie gospodarzem na swoim stadionie, to dziewięć. Dla zagorzałych fanów piłki nożnej liczba ta może nie być zaskakująca, ale jeśli porównasz możliwości przychodów z kwotą, jaką obiekty sportowe inwestują w stadion, dziewięć meczów rocznie po prostu nie wystarczy, aby organizacje sportowe wygenerowały wiele strumieni przychodów i osiągnęły cele w zakresie zysków. . Obecnie stadiony muszą być projektowane i wyposażone tak, aby poza ich podstawowym przeznaczeniem umożliwiały organizację innych rodzajów wydarzeń. Technologia jest centralnym elementem tworzenia dynamicznego miejsca, które pozwala na elastyczność w organizacji wielu wydarzeń.

Obecnie, gdy rozmawiam z organizacjami sportowymi, mówią o sobie, że zajmują się branżą rozrywkową i wydarzeniami na żywo. Celowo nie prezentują się jako jednowymiarowa całość. I choć głównym powodem istnienia obiektu może być sport, pracownicy działu sprzedaży, marketingu, partnerów i stadionów otwarcie wyrażają swoje zapotrzebowanie na wielofunkcyjny obiekt, w którym z łatwością można organizować szeroką gamę wydarzeń i atrakcji. Co więcej, obiekty organizacji sportowych również muszą konkurować z wrażeniami z oglądania w domu. Coraz więcej fanów ogląda mecze i wydarzenia w swoich salonach, ponieważ ceny telewizorów HD stale spadają, a jakość transmisji staje się coraz bardziej premium.

Wyzwaniem, przed jakim stoją współczesne miejsca wydarzeń, jest uzasadnienie kosztów – setek milionów dolarów i więcej – w obliczu zmiennej frekwencji fanów. Co więcej, oczekiwania fanów dotyczące spektakularnych wrażeń stale rosną.

Elastyczne obiekty z wielofunkcyjnymi przestrzeniami

Poniżej znajdują się trzy trendy, które widzę w Imprezy na żywo rynku, których celem jest przyciągnięcie różnorodnej publiczności za pomocą spektakularnej — i dynamicznej — technologii:

1. Wyświetlacze LED w innej lidze

Być może najbardziej oczywistym sposobem na przyciągnięcie nowej publiczności podczas wydarzeń na żywo jest zastosowanie spektakularnej technologii. Cyfrowe oznakowanie LED i wyświetlacze wideo odgrywają w tym zasadniczą rolę. Oglądanie meczu lub koncertu na telewizorze nie może konkurować z oglądaniem go na ogromnej tablicy wyników w strefie końcowej lub centralnie zawieszonej tablicy wyników lub oszałamiającej tablicy wideo — tak jak pobyt w przydrożnym motelu nie przypomina luksusu i doświadczenia pięcioosobowego gwiazdorski kurort. Wykorzystując wyjątkowo czystą jakość obrazu, Seria XHB z Oznakowanie LED by Samsung oferuje właścicielom obiektów możliwość zadziwienia publiczności podczas wszelkiego rodzaju wydarzeń na żywo, nie tylko sportowych.

Zwiększaj przychody, przekraczając oczekiwania obiektu

Poznaj możliwości cyfrowe, aby zapewnić bardziej wciągające doświadczenia i zwiększyć lojalność fanów.
Pobierz teraz

W firmie Samsung również to widzimy, nawet jeśli klienci nie są gotowi na wdrożenie prawdziwy HDR chcą, aby technologia we wszystkich wyświetlaczach w ich obiektach była kompatybilna z HDR, aby nadążać za stale zmieniającymi się standardami jakości obrazu. Wewnątrz obiektów prawdziwą konkurencją są osobiste urządzenia fanów, dlatego cyfrowe oznakowanie wydarzeń na żywo musi zapewniać obraz najwyższej jakości w porównaniu z tym, co wszyscy już mają w kieszeni. Wybierając ekrany kompatybilne z HDR, właściciele obiektów mogą już teraz zainwestować w wysokiej jakości wyświetlacze i mieć pewność, że zapewniają przyszłość swojej technologii.

2. Obiekty wielofunkcyjne

Aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji w obiekt, organizacje zespołów muszą zapewnić optymalizację wykorzystania obiektu przez cały rok kalendarzowy. Kiedy profesjonalne drużyny są w trasie, oznakowanie LED można zastosować dla innych drużyn sportowych lub uniwersyteckich. Po zakończeniu sezonu może wspierać różne wydarzenia i działania, takie jak koncerty i festiwale. Krótko mówiąc, Digital Signage to idealny sposób na stworzenie elastycznego miejsca.

Kolejną wspaniałą cechą Digital Signage jest możliwość dostosowania i dynamika. Jeśli zainwestujesz w wysokiej jakości ekspozycje w całym obiekcie, zawartość można łatwo zmienić na potrzeby dowolnego wydarzenia. W piątek w obiektach można zorganizować koncert, a w niedzielę mecz koszykówki. Obejmuje to elementy brandingowe i kreatywne wyświetlane na ekranach nawigacji, tablicach menu i innych wyświetlaczach cyfrowych na całej arenie. Taka elastyczność jest kluczowa przy projektowaniu przestrzeni i określaniu technologii, która będzie wykorzystywana przy kilku rodzajach wydarzeń.

Innym podejściem jest utworzenie wielu obiektów w jednym miejscu. Widzimy zapotrzebowanie na organizację kilku wydarzeń jednocześnie zamiast posiadania wyłącznie dużej areny mogącej pomieścić ponad 50 000 widzów.

Na stadionie, na którym gra drużyna NFL lub NBA, możesz mieć przestrzeń do występów na prestiżowe koncerty, a także angażujący plac na świeżym powietrzu, na którym będą organizowane wydarzenia społeczne. Dzięki wielu obiektom pod jednym dachem Twój obiekt może zdywersyfikować swoją markę i otworzyć się na nową publiczność, która w przeciwnym razie kojarzyłaby areny wyłącznie ze sportem.

The Centrum pościgu w San Francisco jest tego doskonałym przykładem. Oprócz tego, że jest domem drużyny Golden State Warriors, organizuje także zajęcia jogi, targi rolników i festiwale w Thrive City – kompleksie o wielofunkcyjnym przeznaczeniu o powierzchni 11 akrów. To piękna przestrzeń spotkań społeczności i wiodący przykład tego, jak właściciele obiektów mogą przyciągać klientów do swoich obiektów, aby zapewnić im więcej wrażeń i dłuższy czas.

3. Lepsze wrażenia fanów

Nasi klienci zdają sobie sprawę, że samo zaproszenie uczestnika na miejsce wydarzenia kosztuje dużo pieniędzy. Ponadto potrzebujemy, aby ludzie przybyli wcześniej przed rozpoczęciem wydarzenia i pozostali na miejscu dłużej po jego zakończeniu.

Właściciele zapewniają uczestnikom pełniejsze doświadczenia, a technologia wyświetlania odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu przychodów w obiektach. Kioski z ekranem dotykowymna przykład można je łatwo wdrożyć w całym obiekcie i zachęcają gości do wcześniejszego wejścia, zapewniając usprawnione wejście, jasne wyszukiwanie drogi i szybkie zamawianie koncesji, co minimalizuje kolejki. Kioski instalowane na stoiskach z koncesjami z żywnością i napojami oraz w sklepach zespołowych mogą sprawić, że obsługa będzie bardziej przyjazna dla użytkownika i wydajna, co zwiększy przepustowość klientów, a tym samym zwiększy przychody.

Nowym trendem jest pozostawanie w obiekcie po zakończeniu wydarzenia, aby to uczcić, zamiast natychmiastowego opuszczania obiektu, aby coś zjeść lub napić się. Restauracje i bary mogą być miejscem oglądania innych meczów, a niektóre lokale nawet przekształcają własne bary w kluby nocne, aby zapewnić naprawdę niezapomnianą rozrywkę po zakończeniu wydarzenia.

Ponieważ uczestnicy pragną lepszych wrażeń na żywo, obiekty również poszerzają swoją ofertę gościnności. Atrakcje premium i VIP świetnie generują przychody dla obiektu, a najlepiej płacący klienci oczekują od swoich biletów wysokiego poziomu jakości. W związku z tym apartamenty i salony są wyposażone w Uniwersalne urządzenie ścienne Samsung wyświetlacze zapewniają niesamowity moment dzięki oszałamiającym, wciągającym ekranom, które mogą mieć dowolny kształt i rozmiar.

Włączanie najnowocześniejszych wyświetlaczy, umieszczanie wielu obiektów pod jednym dachem i wyznaczanie terenów obiektów na domy kultury to tylko kilka sposobów, w jakie firma Samsung pomaga klientom w maksymalnym wykorzystaniu inwestycji i zwiększeniu zasięgu obiektów.

W przypadku wszelkiego rodzaju wydarzeń na żywo dostępna jest opcja Wyświetlacz Samsunga które mogą oświetlić Twój obiekt i przyciągnąć gości – przy jednoczesnym ograniczeniu budżetu. W ten sposób możesz odkryć nowe sposoby, w jakie obiekty generują przychody i lojalność fanów darmowy przewodnik.

źródło