Firma Denny’ego w tym roku rozszerzy swoją wirtualną markę inspirowaną kuchnią meksykańską, chcąc w większym stopniu wykorzystać możliwości spożywania posiłków poza lokalem gastronomicznym.

Dyrektor generalna Kelli Valade powiedziała w poniedziałek, że spółka matka Denny’s and Keke’s Breakfast Cafe doda Banda Burrito do ponad 200 lokalizacji w Kalifornii „w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.

Prawie 100 lokalizacji oferowało wirtualna marka jak wynika z niedawno opublikowanego pokazu slajdów Denny’s.

EMERYVILLE, KALIFORNIA – 13 LUTEGO: Przed restauracją Denny’s ustawiono znak, 13 lutego 2023 r. w Emeryville w Kalifornii. Dziś po dzwonku zamykającym restauracja Denny’s opublikuje wyniki za czwarty kwartał. (Zdjęcie: Justin Sullivan/Get (Justin Sullivan/Getty Images/Getty Images)

Nowa oferta Banda Burrito „będzie w Kalifornii ponieważ dostrzegliśmy wyjątkową okazję do zaoferowania tego w sposób równoważący wpływ AB 1228 i po prostu udostępnienia tej nowej opcji gościom i franczyzobiorcom” – powiedział Valade. „Kiedy zaoferowaliśmy to naszym franczyzobiorcom w Kalifornii, operatorzy szybko się zarejestrowali , biorąc pod uwagę idealny moment i dopasowanie oferty Banda.”

KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O FOX BUSINESS

Według Valade, Denny’s chce sprowadzić Banda Burrito do innych części Stanów Zjednoczonych po zakończeniu wprowadzania wirtualnej marki w Kalifornii. Rozpocznie się to prawdopodobnie w ostatnim kwartale 2024 roku.

Jej uwagi, które padły podczas dorocznej konferencji Oppenheimer na temat wzrostu konsumentów i handlu elektronicznego, były powtórzeniem tych, które wypowiedziała wcześniej pod koniec kwietnia podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników spółki za pierwszy kwartał z analitykami i inwestorami.

Serce Bezpieczeństwo Ostatni Zmiana Zmiana %
PONIEWAŻ Firma DENNY’S CORP. 6,75 -0,19 -2,74%

Strategia ekspansji różni się od podejścia niektórych innych firm do własnych wirtualnych marek.

DENNY’S SHUTTERS TYLKO LOKALIZACJA W OAKLAND PO PONAD 54 LATACH Z POWODU WYSOKIEJ PRZESTĘPCZOŚCI

Na przykład firma Brinker International oświadczyła, że ​​„zmniejszy nacisk” na swoje marki działające wyłącznie w Internecie. Firma znana z sieci Chili’s i Maggiano’s Little Italy, nacisnęła hamulce Italian Classics Maggiano i mniej skupiła się na It’s Just Wings. W przypadku tego ostatniego dodała także jedyną wirtualną markę do oferty pod adresem fizyczne lokalizacje Chili.

Banda Burrito należąca do Denny’s Corporation reprezentuje trzecią wirtualną markę pod parasolem korporacyjnym Denny’ego, po The Burger Den i The Meltdown. Obaj zadebiutowali około trzy lata temu w czasie pandemii.

Restauracja Denny’ego

EMERYVILLE, KALIFORNIA – 13 LUTEGO: Przed restauracją Denny’s ustawiono znak, 13 lutego 2023 r. w Emeryville w Kalifornii. Dziś po dzwonku zamykającym restauracja Denny’s opublikuje wyniki za czwarty kwartał. (Zdjęcie: Justin Sullivan/Get (Justin Sullivan/Getty Images/Getty Images)

„Kanały poza lokalem przedsiębiorstwa w dalszym ciągu stanowią dla nas strategiczną szansę na pozyskanie nowych gości i transakcji za pośrednictwem naszych unikalnych wirtualnych marek oraz usługi Denny’s na żądanie” – stwierdził Valade w kwietniu, zauważając jego szczególną popularność wśród pokolenia Z i milenialsów.

ROZWIŃ FOX BIZNES, KLIKAJĄC TUTAJ

Denny’s podał, że pod koniec marca istniało łącznie ponad 1500 lokalizacji Denny’s.

źródło