To morderstwo jest najwspanialsze w lokalnych kinach, gdy Saenger dostaje „Clue”, a Summer Lyric ogolił się z „Sweeneyem Toddem”.

Planszowa (gra) na śmierć?

Wierzcie lub nie, ale historia scenicznej wersji „Clue” sięga czasów II wojny światowej, kiedy brytyjska para wymyśliła grę w zagadkę morderstwa, aby walczyć z nudą.

Postacie, lokalizacje i narzędzia zbrodni to tryptyk potrzebny do rozwiązania ciekawej sprawy, kto zabił pana Boddy’ego.

Przewińmy kilka dekad do przodu, pod wpływem Parker Brothers, wersji wideo, filmu na dużym ekranie (z Timem Currym, Madeline Kahn, Eileen Brennan), a teraz wersji scenicznej, w której występuje aktor z silnym dziedzictwem z Luizjany.







Michelle Elaine




Czy to mogła być panna Scarlet w Saenger z pączkiem?

Cóż, w tej roli wystąpi Michelle Elaine, która nie może się już doczekać powrotu do południowej Luizjany.

„Cała moja rodzina ze strony matki ma swoje korzenie w Luizjanie, a większość tej rodziny pochodzi albo z Baton Rouge, albo z Nowego Orleanu” – powiedział aktor. „Jako dziecko spędzałem każde lato u kuzyna w Baton Rouge i dla zabawy jeździliśmy do Nowego Orleanu! Widziałem kilka fajerwerków z okazji 4 lipca w Centrum Kongresowym (Earnest N. Morial) i bawiłem się mnóstwo z pączków.”

Artystka koncertująca, która w szkole średniej uczestniczyła w letnim programie na Uniwersytecie Xavier, jest żoną absolwentki Nicholls State University.

„Niektóre z naszych pierwszych randek odbyły się w Crescent City, a inne jako małżeństwo”.

I choć może „zabija” na scenie („Panna Scarlet może, ale nie musi, pochodzić z Nowego Orleanu! Nie mogę tego potwierdzić ani zaprzeczyć w odniesieniu do mojej postaci. Mrugnij okiem”), Elaine nie ma nic poza miłością do Nowego Orleanu i „ znajdzie jakiś pretekst, aby wybrać się do Crescent City. Jedzenie jest niesamowite, ludzie są zabawni, historia jest bogata, muzyka jednoczy wszystkich… lista jest długa.

Pomimo makabrycznego podłoża tej historii, „Wskazówka” jest pełna zabawy i frywolności, gdy nieznajomi (o dziwnych imionach) zbierają się na wieczór pełen intryg.

W menu jest morderstwo i szantaż, gdy pułkownik Mustard, pani Peacock, profesor Plum, pani White, kamerdyner Wadsworth i inni zbierają się w szubienicowym humorze.

Kto więc umiera i kto to zrobił? Zobacz program. I spodziewaj się niespodzianek.

„Myślę, że widzowie będą mile zaskoczeni magią teatru technicznego, którą wykonujemy każdego wieczoru” – powiedziała Elaine. „Trudno opowiedzieć tę historię przy żywej publiczności, ale niesamowite elementy techniczne i podstępna inscenizacja „w ciemności” sprawią, że będziesz zachwycony”.

Spektakl rozpocznie się we wtorek i będzie trwał o 19:30 do 20 czerwca, o 20:00 21 czerwca, o 14:00 i 20:00 22 czerwca oraz o 13:00 i 18:30 23 czerwca.

Bilety zaczynają się od 33 dolarów. Teatr Saenger mieści się pod adresem 1111 Canal St. Bilety zaczynają się od 33 dolarów. Aby uzyskać informacje, odwiedź saengernola.com.

Kawałek ciasta?

Jedną z chwał „Sweeneya Todda” jest spojrzenie nieco poza oczywisty, makabryczny rdzeń serialu: śmierć (wprawdzie na to zasługujących) ofiar z rąk „Demonicznego golibrody z Fleet Street”. Ciasta tak popularne, a jednocześnie wyraźnie zgniłe? Sieć kłamstw, która ostatecznie pochłonęła wszystkich zaangażowanych? Humor?

Tak, to wszystko jest tam, w każdym fragmencie tej produkcji, której premiera odbędzie się 20 czerwca w Summer Lyric Theatre na Uniwersytecie Tulane, pierwszego z trzech przedstawień składających się na sezonową sensację w kampusie Uptown. „Anything Goes” będzie można oglądać od 11 do 14 lipca, a „Pippin” będzie można zobaczyć na scenie od 1 do 4 sierpnia.

Akcja rozgrywa się w XIX wieku w Londynie. Historia przedstawia fryzjera wrobionego w zbrodnię, której nie popełnił, który zaczyna się zemścić, podczas gdy jego partner/właściciel/ukochana osoba piecze ofiary w paszteciki mięsne, które wydają się lojalni obserwatorzy.

Jest nieuczciwy sędzia, sieroty i porywająca ścieżka dźwiękowa Stephena Sondheima z kilkoma zapadającymi w pamięć utworami, w tym „Pretty Women”, „Johanna”, „Not While I’m Around” i „A Little Priest”.

Spektakl reżyseruje dr John „Ray” Proctor, a choreografem jest Daniel Rigamer i dyrektorem muzycznym C. Leonard Raybon.

Sweeney Todd gra Austin Adomitis, a Elizabeth Argus wciela się w rolę cukierniczki, pani Lovett. Ahribelle Bender to Johanna, a Horace English to sędzia Turpin.

W innej obsadzie znaleźli się Wesley Adams, Austin Anderson, James Andrews, Abigail Rosero Barrera, Luke Boucvalt, Christina Early, Justin Eifert, Tom Grantham, Emily Harville, Nathan Long, Hadley Magaziner, Kristen Marchiafava, Garrin Mesa, Charles Mukaida, Alix Paige, Gabriella Santalla, Jan Esthus Schluter, Nicholas Anthony Smith, Kaelyn Turkmany, Knox Van Horn, Knox Cody Villemarmette, Cara Waring, Matthew Welch, Anna Kate Yeager i Andy Zapata.

Spektakl odbędzie się o godzinie 19:30 w dniach 20–22 czerwca i o godzinie 14:00 22 czerwca w Dixon Hall przy Newcomb Circle. Bilety zaczynają się od 30 dolarów. Odwiedzać Summerlyric.tulane.edu.

Otwarcie w tym tygodniu 13-19 czerwca

„WIELKI AMERYKAŃSKI MUSICAL TRAILER PARK”: Otwarte o 20:00 w sobotę i czynne o 20:00 w piątki i soboty oraz o 14:30 w niedziele do 30 czerwca; 30 przy Ninety Theatre, 880 Lafayette St., Mandeville. Akcja rozgrywa się w „duszpasterskim” Armadillo Acres i przedstawia trójkąt miłosny, grecki chór w stylu greckiego chóru, składający się z mieszkańców, którzy odgrywają różne postacie i ukryte poczucie wspólnoty, które jaśnieje w „ogólnoamerykańskiej muzycznej odysei przez agorafobię, cudzołóstwo, histerię ciąża, striptizerki, sapanie, krzesła elektryczne, flan, wypadek drogowy, pobieranie opłat, ser w sprayu i dyskoteka. Bilety zaczynają się od 32 dolarów. 30byninety.com.

W produkcji







Ciasto Cast.jpg

„The Cake” to teatralna uczta opowiadająca o miłości, akceptacji i zmieniającym się krajobrazie społecznym w przedstawieniu Crescent City Stage, którego premiera odbędzie się 31 maja w Loyola’s Marquette Theatre. Od lewej: Lorene Chesley, Joy Donze, Lara Grice i Mike Harkins, jak otrzymują swój kawałek „torta”.










Liz Nowicjusz (kopia)

Elizabeth Newcomer jest reżyserką filmu „The Cake”.




“CIASTO”: 19:30 od czwartku do soboty, 14:30 w niedzielę; Marquette Theatre, Loyola University, 6363 St. Charles Ave. Crescent City Stage przedstawia komedię Bekah Brunstetter o konserwatywnej piekarce z Północnej Karoliny imieniem Della, która zostaje poproszona o upieczenie tortu weselnego dla córki swojej zmarłej najlepszej przyjaciółki, Jen – która tak się składa, że ​​poślubia kobietę o wieku kolor. Bilety zaczynają się od 10 dolarów. crescentcitystage.com.







Kompletne dzieła Szekspira

Ian Hoch, Lauren Malara i Keith Claverie występują w roli siebie w inauguracyjnej produkcji Dzieł wszystkich Williama Szekspira (w wersji skróconej) (poprawionej) (ponownie) na Festiwalu Szekspirowskim w Nowym Orleanie, której premiera odbędzie się 7 czerwca.




„KOMPLETNE DZIEŁA WILLIAMA SZEKSPERA (SKRÓCONE) (POPRAWIONE) (PONOWNIE)”: 19:30 od czwartku do soboty oraz 13:30 w soboty i niedziele; 150 Dixon Hall Annex, Newcomb Circle, Uniwersytet Tulane. Produkcja na Festiwalu Szekspirowskim w Nowym Orleanie, podczas której trzech aktorów próbuje wykonać wszystkie 37 dzieł w kawałkach, z pewnymi zabawnymi efektami, ponieważ historie nakładają się na siebie, ekstrapolują i przekazują geniusz Szekspira. Bilety zaczynają się od 40 dolarów. neworleansshakespeare.org.







EARNEST_3_L-R Yvette Bourgeois-Bethany Lee.jpg

Yvette Bourgeois i Bethany Lee popijają herbatę w scenie z otwarcia filmu „Być poważnym na serio” w Le Petit.










EARNEST_7_Tracey E Collins.jpg

Tracey E. Collins planuje Lady Bracknell w farsie Oscara Wilde’a o brytyjskich manierach z wyższych sfer na premierze filmu „Być poważnym na serio” w Le Petit.




„ZNACZENIE BYCIA POWAŻNYM”: 19:30 od czwartku do soboty, 15:00 w niedziele do 23 czerwca, specjalne poranki 10:00 13 czerwca i 14:00 22 czerwca; Le Petit Théâtre du Vieux Carré, 616 St. Peter St. Jedno z najpopularniejszych dzieł brytyjskiego autora Oscara Wilde’a z podtytułem „Trywialna komedia dla poważnych ludzi” to komediowa farsa o angielskiej szlachcie z lat 90. XIX wieku, błędnych i ukrytych tożsamościach, miłości i nie tylko splątania. Bilety zaczynają się od 35 dolarów. lepetittheatre.com.







promkwartet.jpg

Cztery „ekscentryczne” gwiazdy Nowego Jorku grają Sara Pagones, Ronald Brister, Alyssa Duke Bennefield i Rob Reidenauer w przedstawieniu „The Prom” wystawionym przez Cutting Edge Theatre.


“BAL MATURALNY”: 20:00 od czwartku do soboty do 22 czerwca; Teatr Cutting Edge, 767 Robert Blvd., Slidell. Cztery lekko nadszarpnięte gwiazdy Broadwayu, które potrzebują trochę czasu w centrum uwagi, znajdują powód, by pomóc nastolatkowi z małego miasteczka, któremu zakazano zabierania dziewczyny na bal maturalny. Wypełniona muzyką i tańcem czwórka zawodowców pomaga zapewnić dobrą zabawę podczas „It’s Time To Dance”. Bilety zaczynają się od 32 dolarów. stronacutedgetheater.com.

źródło