Byli dyrektorzy Patrón, którzy rozpoczęli działalność Marka z Teksasu W styczniu firma Round 2 Spirits zaprezentowała konsumentom pierwszy produkt, który odzwierciedlał ich misję zakłócania kategorii napojów alkoholowych.

Na początku tego tygodnia firma Round 2 Spirits zaprezentowała wódkę Weber Ranch, wyjątkowy produkt destylowany w 100% z agawy Blue Weber, a nie ze sfermentowanej kukurydzy, pszenicy lub ziemniaków, z których jest zwykle wytwarzana.

„Po tym, jak ja i moi partnerzy sprzedaliśmy Patrón sześć lat temu, już na bardzo długi czas połączyła nas miłość do agawy i wspólny sukces z Patrónem” – powiedział FOX Business Lee Applbaum, prezes Round 2 Spirits rozmowę telefoniczną.

DEREK JETER, SERENA WILLIAM I INNI WSPANIALI SPORTOWCY DOŁĄCZAJĄ DO ZAŁOŻYCIELI CINCORO TEQUILA, W TYM MICHAEL JORDAN

Wódka Weber Ranch została wprowadzona na rynek przez Round 2 Spirits jako pierwszy produkt na początku maja. (Runda 2 Spirits / Fox News)

„Rozpoznaliśmy, w tequilico za niesamowita, najwyższa agawa spirytusowa może wyprodukować, jeśli zastosuje się odpowiednią ostrożność” – powiedział.

Applbaum, były dyrektor ds. marketingu Patrón Tequila i Gray Goose Vodka, założył Round 2 wraz ze swoimi partnerami, w tym współzałożycielem Patrón Tequila Johnem Paulem DeJorią, byłym dyrektorem generalnym Patrón Spirits Company Edem Brownem, byłym prezesem międzynarodowym i dyrektorem operacyjnym Patrón Spirits Dave’em Wilsonem oraz były dyrektor operacyjny Southern Glazer’s Wine and Spirits Brad Vassar.

Zamiłowanie do agawy w połączeniu z trwałą przyjaźnią i wysokim zamówieniem na kolejny wspólny sukces w branży spowodowało, że niektórzy mężczyźni przeszli na emeryturę i popchnęli grupę do pracy nad innowacjami w branży spirytusowej.

„Nasze ambicje to wprowadzanie zakłóceń na dużą skalę” – powiedział Applbaum. „Przez kilka lat trzymaliśmy oczy i uszy bardzo blisko branży. Oczywiście jesteśmy także konsumentami. Dobrze znaliśmy tequilę, a zwłaszcza fascynację konsumentów agawą”.

WNUK DONA JULIO czerpie z rodziny i dziedzictwa, jednocześnie rozpoczynając przygodę z marką tequili bez dodatków

Wódka Weber Ranch

Wódka Weber Ranch wykonana jest w 100% z niebieskiej agawy Webera. (Runda 2 Spirits / Fox News)

Applbaum dodał, że toczy się wzmożona dyskusja na temat agawy oraz korzyści naukowych i zdrowotnych tej rośliny. Konsumenci zgłaszają również „haj” i „pozytywną atmosferę” agawy, a także szybszy powrót do zdrowia po wypiciu koktajle na bazie agawy.

Przy opracowywaniu unikalnej receptury wiodącą rolę w podejmowaniu decyzji odgrywało podniebienie osoby pijącej wódkę. Applbaum i jego partnerzy wiedzieli, że aby przyciągnąć uwagę właściwych odbiorców, będą musieli odtworzyć we własnym produkcie jedwabiście gładki smak wódki. Cel? Aby stworzyć alkohol, który będzie dobrze smakował w charakterystycznym koktajlu, takim jak martini.

„To była naprawdę najtrudniejsza część tworzenia rancza Weber” – powiedział Applbaum.

Wiele lat pracy z agawą poruszyło zespół, ponieważ wiedzieli, że przy odpowiedniej pielęgnacji podczas fermentacji i destylacji oraz najlepszej agawie mogą uraczyć konsumentów luminescencyjnym i aksamitnym posmakiem w ustach bez ziemistych odcieni i palącego etanolu.

„Lepsze składniki zwykle dają lepszy produkt” – powiedział Applbaum. „Ta sama agawa, ten sam proces destylacji, ale jeszcze bardziej udoskonalona, ​​tworzy agawę Webera”.

Aby w pełni dojrzeć, agawa potrzebuje siedmiu lat, aby zakwitnąć. Marka wykorzystała wieloletnie partnerstwo i relacje z plantatorami agawy w Jalisco w Meksyku, aby zebrać ich pomysły i szybko zaopatrzyć półki w innowacyjny produkt.

„Matka Natura musi dać sobie czas” – powiedział Applbaum. „Im dłużej dojrzewa agawa, tym bardziej koncentruje się cukier w piña z agawy. Chcieliśmy nawiązać współpracę z kimś, kogo znamy, komu ufamy i kto ma dostęp do najlepszej agawy na świecie”.

Napój wódki Weber Ranch

Lee Applbaum, prezes Round 2 Spirits, powiedział FOX Business, że wśród konsumentów napojów spirytusowych toczy się większa dyskusja na temat agawy. (Runda 2 Spirits / Fox News)

KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O FOX BUSINESS

Główny gorzelnik Weber Ranch, Antonio Rodriguez, były dyrektor produkcji w Wzór tequilinadzorował pozyskiwanie, kontrolę jakości i rozwój produktów, aby zapewnić konsumentom, zwłaszcza miłośnikom wódki, wzorowe profile odczuć w ustach i smaku.

„Konsument może odrzucić coś, co jest zbyt odległe” – powiedział Applbaum. „Można znaleźć te bardzo niszowe produkty, ale konsument musi je pokochać. Wszyscy jesteśmy teraz w 100% skupieni na Weber Ranch. Mamy dużo pracy do wykonania, aby edukować konsumentów”.

Podczas gdy mężczyźni z Round 2 Spirits pragną pobudzić wyobraźnię konsumentów i po raz kolejny zrewolucjonizować, są całkowicie pochłonięci wprowadzeniem na rynek pierwszego produktu.

„Poprzeczka została tutaj ustawiona naprawdę wysoko” – powiedział Applbaum. „Bardzo uważnie przyglądamy się temu, co dzieje się w branży. Gdzie są niezaspokojone potrzeby konsumentów? Tam właśnie zmierzamy”.

źródło