Pasja Rona Fishera do tworzenia szyldów bierze się z pomagania innym właścicielom firm w urzeczywistnianiu inspiracji. „Mogę wcielić w życie ich wizję, a potem zobaczyć, jak bardzo są zadowoleni z gotowego produktu” – mówi Fisher.

Przedsiębiorcza podróż Fishera rozpoczęła się prawie dziesięć lat temu, kiedy on i jego były partner biznesowy przejęli istniejącą firmę zajmującą się znakowaniem Znaki i koszule Fisher w Southampton w stanie Nowy Jork. Produkują szyldy sklepowe, napisy na pojazdach i banery, a także drukowane ulotki, wizytówki, artykuły papiernicze, niestandardowe koszulki, produkty grawerowane laserowo i mundury firmowe. Obecnie firma Fisher Signs & Shirts ma dwie lokalizacje i zatrudnia obecnie 12 pracowników, w tym obecnego współwłaściciela i partnera biznesowego Jerry’ego Smitha.

Umiejętności, których nauczył się Fisher Gotowy na rozwiązania cyfrowe Verizon dla małych firm odegrały kluczową rolę w sukcesie firmy w marketingu cyfrowym. Po raz pierwszy dowiedział się o programie Verizon dzięki współpracy z firmą Krajowa Izba Handlowa LGBT. „Wysłali e-mail do właścicieli firm, którzy identyfikują się jako geje, lesbijki i osoby transpłciowe, z informacją, że Verizon inwestuje w naszą społeczność i oferuje te treści bezpłatnie” – wyjaśnia Fisher.

Jak mówi, oferta kursów od razu zyskała uznanie. „Wiedziałem, że marketing w mediach społecznościowych jest naprawdę ważny dla mojej firmy, ale nie wiedziałem, gdzie się tego nauczyć” – wyjaśnia Fisher. „Kiedy znalazłem rozwiązanie Verizon Small Business Digital Ready, zobaczyłem kursy, które naprawdę do mnie przemówiły i miały tytuł (zawierający) dokładnie te informacje, których mi brakowało”.

Podstawy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) nauczyły Fishera, że ​​być może będzie musiał zatrudnić zewnętrznego dostawcę, aby pomógł w opracowaniu strategii SEO. „Kiedy spotykałem się z potencjalnymi dostawcami usług dla mojej firmy, wiedziałem, o co prosić i czego szukać” – mówi Fisher. „Wydrukowałem także przewodnik po kursach (Verizon) i dobrze się wyraziłem tam jako źródło.”

Przeprojektował także firmową stronę internetową i nauczył się korzystać z bezpłatnych narzędzi analitycznych z wyszukiwarek i platform mediów społecznościowych. „Dzięki temu możemy dostosować nasze treści do tego, co się sprawdza, co ma wpływ i co inspiruje ludzi, aby się z nami skontaktowali” – mówi.

Wyniki były jasne: „Od rozpoczęcia SEO i przebudowy witryny zaobserwowaliśmy 25% wzrost liczby klientów podejmujących działania, wysyłając e-maile lub dzwoniąc. Nasz ruch w sieci wzrósł o 57% i wyprzedziliśmy jednego z naszych konkurentów w rankingu (w wynikach wyszukiwania)” – mówi Fisher.

Jednym z bardzo namacalnych przypomnień o tym, jak wnioski z programu Verizon Small Business Digital Ready wpłynęły na działalność firmy, jest salon wystawowy w Southampton. Po wejściu klienci witani są historią firmy zapisaną na całej ścianie. Inspiracją dla Fishera był kurs Verizon dotyczący wykorzystania opowiadania historii do sprzedaży produktu. Powiedział, że zachęca to właścicieli firm do umieszczenia swojej historii w centrum uwagi.

Fisher wykorzystuje także kreatywność całego swojego zespołu, aby zastosować w praktyce wiedzę zdobytą na kursach Verizon. Na przykład kurs „Tworzenie treści, która ma znaczenie” nauczył zespół tworzenia treści wideo i publikowania zdjęć, które przemówią do odbiorców. „Kreatywność mojego zespołu jest tym, co napędza nasze tworzenie treści” – mówi Fisher. „A potem nagradzani jesteśmy miarami wiedzy, że ludzie reagują i to im się podoba”.

Usługa Verizon Small Business Digital Ready wpisuje się w cel firmy Verizon, jakim jest wsparcie 1 miliona małych firm do 2030 r. w zasoby umożliwiające im rozwój w gospodarce cyfrowej. Odwiedzać CitizenVerizon.com aby dowiedzieć się więcej o działaniach firmy w zakresie odpowiedzialnego biznesu. Aby zarejestrować się w programie Verizon Small Business Digital Ready, odwiedź stronę digitalready.verizonwireless.com. Doświadczenia poszczególnych użytkowników mogą się różnić, a wyniki nie są gwarantowane.

źródło