![](https://i1.wp.com/insider-gaming.com/wp-content/uploads/2024/05/XDefiant-Rifle-scaled.jpg?w=640&resize=640,0&ssl=1)
Przed premierą 2 lipca Ubisoft wydał pełne informacje o łatce dla Sezonu 1 XDefiant. Ten nowy sezon zawiera nowy tryb gry w Capture the Flag, dodatkowe frakcje, mapy, broń i wiele więcej.
W pierwszym sezonie gry dzieje się wiele. Możesz sprawdzić wszystko samodzielnie poniżej.
POWIĄZANY: Ubisoft potwierdza, że od premiery XDefiant grało 11 milionów graczy
Pełne informacje o łatce 1 sezonu XDefiant
Rozgrywka
- Zmieniono czas wygaśnięcia aktywowanych wzmacniaczy, tak aby ich żywotność była odliczana tylko w czasie rozgrywki, gdy faktycznie grasz, a nie przez cały czas, np. gdy składasz pranie lub robisz coś innego.
- Obniżono próg PD dla każdego poziomu Karnetu Bitewnego, aby nadać postępowi w Karnecie Bitewnym nieco więcej dynamiki.
- Tuned Match Bonus XP nagrody: MVP i Victory wzrosły z 2000 do 1000 XP. Draw wzrósł z 1000 do 500. Ukończenie podwoiło się z 2000 do 4000, aby zachęcić graczy do wytrwałości.
- Odpowiedziałem na prośbę społeczności o dodanie ikony przedstawiającej zdjęcie głowy do Killfeed, ponieważ fajnie jest o tym wspomnieć.
Frakcje
- Dodano frakcję GSK i ich rzeczowego komentatora: HQ.
- Ci elitarni operatorzy Team Rainbow z niemieckiego Border Protection Command specjalizują się w kontroli tłumu i zabezpieczaniu terytorium. Potrafią rozstawiać drut kolczasty pod napięciem, aby uniemożliwić dostęp do obszaru, przeciwdziałać nadchodzącym urządzeniom wroga za pomocą Active Defense System i oślepiać wielu wrogów ładunkami błyskowymi zamontowanymi na G52-Tactical Shield ultra. Nazywaj ich Grenzschutzkommando, ponieważ jest to zabawne i dokładne.
- Zwiększono czas odnowienia skafandra wywiadowczego Echelon z 30 do 40 sekund.
- Zmieniono czas odnowienia Mag Barrier Phantoms z 30 na 40 sekund. Punkty życia Mag Barrier zostały również zmniejszone z 500 do 400.
- AEGIS Phantomów jest teraz narażony na uszkodzenia od granatów EMP (sześć trafień wyłącza je z użytku).
- Czas odnowienia umiejętności DedSec Hijack został skrócony z 28 sekund (plus pozostały czas trwania zhakowanej umiejętności) do 20 sekund (plus pozostały czas trwania zhakowanej umiejętności).
- Na przykład, powiedzmy, że Mag Barrier ma 7 sekund i zostaje zhakowany: Czas odnowienia wynosi 20 plus 7 sekund. Czas odnowienia Failed Hijack spada z 8 do 5 sekund.
- Czas odnowienia Spiderbota DedSeca wydłużono z 25 do 40 sekund.
- Dostosowano zachowanie Spiderbota, dzięki czemu wiele Spiderbotów nie będzie próbowało przytulać tej samej twarzy, ani też Spiderboty nie będą nadal ignorować twarzy, które przytulały wiele razy w ostatnim czasie. Niektórzy dają i biorą z królestwa Spiderbotów.
- Skrócono czas odnowienia umiejętności BioVida Boost Libertad z 25 do 20 sekund.
- Naprawiono Medico Supremo z Libertad, dzięki czemu nie będzie już znikać po tym, jak gracz wysyłający misję odrodzi się jako przedstawiciel innej frakcji.
Mapy
- Dodano nową mapę Clubhouse, dwupiętrowe miejsce spotkań popularne wśród międzynarodowych operatorów. Idealne do strzelanin na krótkim i średnim dystansie. Dom trybów gry Domination, Occupy, Hot Shot i nowego CTF.
Tryby gry
- Dodano Capture the Flag, zwane dalej CTF. Dla niewtajemniczonych: Zabierasz flagę przeciwnika z jego bazy i przynosisz ją z powrotem do swojej, chroniąc flagę swojej drużyny. CTF jest dostępny na różnych mapach.
Bronie
- Zmieniono karę za drgnięcie po trafieniu, otrzymywaną w przypadku użycia karabinu snajperskiego.
Zmiany te mają na celu udoskonalenie zachowania hit finch, zapobieżenie sytuacjom, w których kamera przesuwałaby się od celu przy pierwszym trafieniu i wracała na cel przy drugim, a także ulepszenie wrażeń dla graczy wrażliwych na gwałtowne ruchy kamery. Oto sedno sprawy:
- Prędkość zmiany kamery po uderzeniu została zwiększona o 25 procent.
- Kamera będzie teraz zawsze odchylać się do góry, a nie do góry lub do dołu losowo.
- Wartość odchylenia kamery w lewo lub w prawo została zwiększona trzykrotnie.
- Dodano karabin snajperski L115, który nie jest tak ciężki jak TAC-50 i jest łatwiejszy w obsłudze, choć zadaje nieco mniejsze obrażenia i nie jest tak skuteczny w przebijaniu się przez osłony.
- Dodano LVOA-C, szykowny, dostosowany karabin podobny do M4A1. Ma znacznie szybszą szybkostrzelność niż M4A1, ale z tym wiąże się większy odrzut i mniejszy zasięg. Ma również nieco dłuższy czas przeładowania i wyposażenia.
- Dodano broń drugorzędną Sawed Off. Ta wersja dwulufowej strzelby bliskiego zasięgu ma duży huk jak na swój rozmiar. Wyobraź sobie, że nosisz broń główną w slocie drugorzędnym i to jest to.
- Dodano nowe skórki mistrzostwa: Titanium Violet (odblokowywana na poziomie broni 300), Titanium Azure (odblokowywana na poziomie 350) i Titanium Prisma (odblokowywana na poziomie 400).
- Naprawiono drżenie broni i układu optycznego w widoku z pierwszej osoby podczas korzystania z ADS.
Urządzenia
- Dodano nowy i ulepszony efekt wizualny dla granatu błyskowego (zastępując poprzedni efekt, który był… intensywny). Nowy efekt jest mniej drażniący siatkówkę, ale nadal odpowiednio dezorientujący.
- Usunięto lukę w zabezpieczeniach, która umożliwiała graczom odrodzenie się z wieloma urządzeniami po bawieniu się opcją „Kopiuj wyposażenie” w lobby, więc miło było spróbować.
Społeczny
- Dodano program Creator Code, który pozwala graczom wybrać twórcę, który będzie otrzymywał prowizje od zakupów XCoin bez dodatkowych kosztów. Wybierz „Support a Creator” w sklepie, aby zobaczyć listę kwalifikujących się twórców.
- Gracze mogli tworzyć drużyny z graczami przeciwnika i rozmawiać przez czat głosowy podczas meczów, mimo że byli w przeciwnych drużynach. Wydawało się to podejrzane, więc to naprawiono.
- Wyłączono szepty w czacie tekstowym.
Audio
- Poprawiono głośność i czystość miksu głosów i efektów dźwiękowych w grze.
Różnorodny
- Gracze, którzy brali udział w Closed Beta mieli zachować skórkę Kersey’s Dungaree. Nie zachowali jej, ale teraz ją mają.
- Naprawiono problemy ze śledzeniem wyzwań w Ubisoft Connect.
- Różne poprawki graficzne i dźwiękowe.
- Dodatkowe poprawki błędów.