24-latek wydał 140 000 dolarów na przeróbkę mercedesa van

Po latach mieszkania i przebudowy kamperów, Opat Mniejszy naturalnie skończyło się na tym, że społeczność ludzi w San Diego pracowała nad podobnymi projektami.

Jeden z przyjaciół pracował nad dużą czerwoną furgonetką. Innym było budowanie przestrzeni, w której każdy szczegół wnętrza był pomarańczowy z psychodelicznym motywem lat 80.

24-latka powiedziała Business Insiderowi, że społeczność zaoferowała jej wersję „la-la land” – miejsca, w którym granice były nieograniczone i które rzucało wyzwanie normom.

Postanowiła więc zrobić to samo w przypadku swojej ostatniej przeróbki furgonetki. W kwietniu 2023 r. kupiła odważnego żółtego Mercedesa Sprintera 2022.

Przez następne dziewięć miesięcy projektowała i budowała przestrzeń, która jest w równym stopniu funkcjonalna, co artystyczna. Do stworzenia organicznych, zaokrąglonych ścian użyła marokańskiego tynku, a prysznice ozdobiono ręcznie robionymi hiszpańskimi kafelkami.

Przestrzeń krzyczy o luksusie – podobnie jak cena. Pod koniec konwersji Minor powiedziała, że ​​wydała na budowę 140 000 dolarów. Dziś ona wycenia furgonetkę na 235 000 dolarów.

To inwestycja, której, jak stwierdziła, nie żałuje.

„Chciałam zdobyć nowe umiejętności i stworzyć coś, co mnie przestraszy” – powiedziała. „U podstaw tego wszystkiego leży sztuka”.


Abbe Minor w swojej przerobionej furgonetce.

Abbe Minor w swoim Mercedesie Sprinterze 2022.


Opat Mniejszy



To czwarta konwersja Minora od czasu, gdy na studiach przesiadł się do furgonetki

Na studiach Minor i jej ówczesny chłopak zbudowali swoją pierwszą furgonetkę i podróżowali po kraju, odwiedzając 46 stanów.

Podczas tej przygody Minor stwierdziła, że ​​widziała na własne oczy, ile niektórzy ludzie są skłonni zapłacić za konwersję na kampera.

Podczas gdy ludzie wydają szeroki asortyment na samochody kempingowe, rynek luksusowych pojazdów kempingowych jest przeznaczony dla podróżnych, którzy chcą zapłacić wysokie ceny. W 2020 roku BI to poinformowało luksusowe vany może mieć ceny przekraczające 250 000 dolarów. Od tego czasu ceny luksusowych kamperów stale rosły. Redtail Overland wypuścił swój Skyloft Van na początku tego roku z ceną bazową wynoszącą 530 000 USD, Autoewolucja donosi, a firma Noovo niedawno zaprezentowała swój najnowszy luksusowy kamper Noovo Plusktóra zaczyna się od 178 000 dolarów.

„Dzięki temu zdałem sobie sprawę z możliwości, jakie się tam kryły” – powiedział Minor.

Po ukończeniu college’u Minor założył firmę zajmującą się przeróbką samochodów dostawczych. Kupiłaby kamper, spędziła kilka miesięcy na jego przeróbce, sprzedała, a potem żyła z zysku przez resztę roku.

„Robiłam jedną sztukę rocznie i naprawdę starałam się, aby były butikowe i artystyczne” – powiedziała.

Przez ostatnie kilka lat Minor utrzymywała się z remontów vanów. Dzięki temu zdywersyfikowała także swoje źródła przychodów Media społecznościowe i książkę, w której pisze jak odnowić samochody dostawcze.

W przypadku pierwszych dwóch wersji Minor stwierdziła, że ​​jej celem było strategiczne podejście do inwestycji. Śledziła trendy i skupiała się na skutecznych konwersjach, aby jej buildy sprzedawały się szybko. Minor powiedziała, że ​​zrobiła o średnie wynagrodzenie w USA przy każdej sprzedażywięc około 60 000 dolarów.

Dzięki swojemu ostatniemu nawróceniu odrzuciła na bok myśli o pieniądzach. Minor zainspirowała się do rzucenia wyzwania zarówno sobie, jak i branży, dotyczącego wyglądu furgonetki.

„W przypadku tej wersji powiedziałam: «Pieprzyć to»” – powiedziała. „Nie obchodzi mnie, czego chce rynek. Nie obchodzi mnie, ile pieniędzy wydaję. Po prostu stworzę coś, czego nikt wcześniej nie zrobił”.

Pierwszym krokiem był zakup żółtego Mercedesa Sprintera 2022.


Wygląd zewnętrzny przebudowy furgonetki Abbe Minor.


Opat Mniejszy



Remont furgonetki trwał dziewięć miesięcy i kosztował ją 140 000 dolarów

Jasnożółty van był idealnym płótnem dla tego projektu. Nie tylko uosabiało to błyskotliwą osobowość Minora, ale było też czymś, czego „nie można przewinąć obok bez powiedzenia «Whoa»” – powiedziała.

Minor udał się do Pensylwanii, aby odebrać furgonetkę za 66 000 dolarów.

„Jazda do domu była najlepszym czasem w moim życiu” – powiedziała. „Po prostu pływałem i wyobrażałem sobie, co z tym zrobię”.

Następnie Minor pojechała do San Diego, gdzie wykonała większość prac samochodowych. Wymieniła koła, opony i zawieszenie furgonetki oraz dodała bagażnik dachowy i drabinę. Następnie udała się na małą wyspę u wybrzeży Waszyngtonu, gdzie spędziła miesiące pracując w szopie krewnego.

Minor powiedziała, że ​​większość czasu w szopie spędzała na myśleniu.

Inspirację czerpała z Pinteresta i renderów AI. Skierowała się w stronę stylu hiszpańskiego i śródziemnomorskiego, gdzie „wszystko ze sobą współgra i wygląda, jakby wychodziło z ziemi”.


Wnętrze przebudowy furgonetki Abbe Minora.


Opat Mniejszy



Celem było zdobycie nowych umiejętności i wykorzystanie nowych materiałów do konwersji. Na przykład Minor zastosowała w swojej furgonetce płynne włókno szklane – materiał zwykle używany na zewnątrz samochodów.

To podejście pomogło stworzyć zakrzywione ściany w całej przestrzeni.

Minor pokrył także wewnętrzne ściany furgonetki Tadelaktem, tynkiem stosowanym w architekturze marokańskiej. Mówiła, że ​​nigdy nie widziała tego materiału we wnętrzu furgonetki.

Za pomocą mediów społecznościowych Minor nawiązał współpracę z markami i zainstalował w całym obiekcie bezpłatne produkty o wartości tysięcy dolarów.

W furgonetce też jest ich kilka ukryte elementy w całym tekście. Ławki z przodu zamieniają się w drugie łóżko, a na klatce schodowej znajduje się sekretny schowek.

Ogółem cała konwersja, łącznie z kosztem furgonetki, kosztowała Minora 140 000 dolarów. Powiedziała, że ​​materiały takie jak tynk i drewno brzozowe użyte do budowy szafek były jednymi z najdroższych części budynku.

Przebudowa trwała około dziewięciu miesięcy i wystarczyło jej na zorganizowanie TinyFest w San Diego, corocznego spotkania małych domów i życia nomadów. Tam van Minora otrzymał nagrodę za najlepsze wykorzystanie przestrzeni.


Wnętrze przebudowy furgonetki Abbe Minora.


Opat Mniejszy



Minor powiedziała, że ​​jej van to nie tylko sprytne posunięcie biznesowe – to dzieło sztuki

Minor wiedziała, że ​​ten van będzie inną inwestycją niż inne jej konstrukcje. Zamiast od razu go sprzedawać, jak to miało miejsce w przeszłości, Minor będzie mieszkać w furgonetce i tworzyć treści, aby wykorzystać konwersję.

Jasnożółty van podoba się markom, ponieważ się wyróżnia. Wnętrze z luksusowymi detalami sprzyja współpracy z firmami z najwyższej półki. A atrakcyjna wizualnie przestrzeń prowadzi do zaangażowania i zainteresowania widzów na całym świecie.

Chociaż 140 000 dolarów na konwersję może być dużą kwotą, stwierdziła: „Myślę, że na dłuższą metę będzie to bardziej wartościowe”.

Ta inwestycja, wraz z jej nadchodzącą książką, oznacza, że ​​Minor może nadal żyć swobodnie, niezależny styl życia, jaki nadal oferuje życie vana jej.

„Znam wielu producentów samochodów dostawczych i wiele firm, które rozszerzyły swoją działalność i skupiły się na budowie samochodów dostawczych ze ściśle biznesowego punktu widzenia” – powiedziała. „W takim przypadku zamienia się to w zwykłą działalność, która jest skomplikowana i ograniczona”.

„Chciałam być bardziej artystką i zachować możliwie największą swobodę życia” – powiedziała.


Wnętrze przebudowy furgonetki Abbe Minora.

Wnętrze przebudowy furgonetki Abbe Minora.


Opat Mniejszy



Ostatecznie Minor przyznaje, że wszystko ma swoją cenę. Ona jest wystawiła furgonetkę na swojej stronie internetowej za 235 000 dolarów. W międzyczasie nadal udoskonala i udoskonala furgonetkę, mieszkając i podróżując w niej.

Zastanawiając się nad konstrukcją, Minor stwierdziła, że ​​jej celem było stworzenie czegoś niezwykłego i czegoś, co „byłoby odzwierciedleniem mnie i tego, kim jestem”.

Powiedziała, że ​​według niej właśnie tego dokonała.

„To najwspanialsze uczucie, kiedy można stworzyć przestrzeń, która sprawia, że ​​ktoś coś czuje” – powiedziała.



źródło