NOWY JORK, 7 listopada 2024 r /PRNewswire/ — Viva Entertainment Group, Inc (OTC: OTTV), twórca OTT systemów dostarczających usługi telewizyjne za pośrednictwem Internetu, ma przyjemność ogłosić, że podpisała umowę z miejskim boksem gwiazd na wszystkie organizowane przez nich wydarzenia.
Wzywamy wszystkie psy i ich ludzi! DogDaddy.org z dumą ogłasza pierwszy międzynarodowy kanał z transmisją na żywo dla psów i miłośników psów! DogdaddyTv jest teraz dostępny na międzynarodowym kanale transmisji na żywo Vivalivetv.com, kanał 17. Na naszej stronie pomocy Dogdaddytv.org znajduje się nasza bezpłatna platforma do zbierania datków na żywo dla potrzebujących organizacji ratowniczych i schronisk. Przekonasz się również, że wybraliśmy setki wybranych filmów, które mają pomóc psom i ich ludziom, a także zainicjowaliśmy pierwszą międzynarodową kampanię dla psów za pośrednictwem naszych łączy Amazon wraz z wieloma innymi zasobami, które przyczyniają się do ogólnego zdrowia i dobrego samopoczucia naszych psów.
Johnny’ego FalconesaPrezes i dyrektor generalny VIVA stwierdza: „Najwyższy czas”. Jako wiodąca niszowa platforma na świecie jesteśmy zachwyceni widokiem tego wspaniałego dzieła. To była kwestia czasu. „David bardzo ciężko pracował, utrzymując integralność tej wspaniałej organizacji i wielką siłę w miłości do psów. Jako miłośnik psów pomagaliśmy sobie nawzajem, rozszerzając nasz zasięg na konsumentów na całym świecie. “
Dogdaddy.org powstała w 2008 roku jako izba wymiany informacji przez swojego założyciela, Dave’a Deckera który stwierdził: „Dołączenie do Vivy było wielkim dreszczykiem emocji i zaszczytem. Obserwuję ich od kilku lat. Ich pracę należy podziwiać. Zostaną tu na stałe”, ten kanał został zbudowany na cześć jego ukochanych dzieci/psów, Hersheya , Sage, Jake i Siggy. W 2010 roku Dogdaddy przekształciło się w organizację zapobiegającą okrucieństwu wobec zwierząt podczas pierwszego wydarzenia Adopcyjnego Festiwalu Dogdaddy, które odbyło się w szkole średniej New Hope-Solebury.
W 2011 roku otrzymaliśmy status organizacji non-profit National 501©3. Nieustannie organizujemy zbiórki karmy dla zwierząt domowych na rzecz Fisherman’s Mark (Lambertville, New Jersey) petfood spiżarni od 2011 roku i nadal będziemy wspierać tę wspaniałą organizację.
W 2020 r. Organizacja Dogdaddy współpracowała z wydziałem zdrowia hrabstwa Bucks, aby umożliwić psom przebywanie w uczestniczących w programie restauracjach z lokalami na świeżym powietrzu. Pomogło to placówkom w czasie pandemii, ponieważ zwiększyły swoje przychody, umożliwiając psom i ich właścicielom spożywanie posiłków na świeżym powietrzu, gdzie w przeciwnym razie musieliby odsyłać klientów z psami.
W 2021 roku założyciel/prezes Dogdaddy.org (Dave’a Deckera) dołączył do Humane Society of Pensylwania a obecnie pełni funkcję wolontariusza ds. polityki lidera ds Hrabstwo Bucks. Mamy nadzieję, że Dogdaddy TV będzie emitowany na telewizorach w poczekalniach weterynaryjnych na całym świecie, aby zmniejszyć poziom stresu u osób przebywających na izbach przyjęć ze swoimi zwierzętami. W produkcji mamy nadchodzące oryginalne programy Dogdaddy na temat gotowania, porad behawioralnych, weterynaryjnych i wielu innych. Dopiero zaczynamy. Zachęcamy sponsorów, reklamodawców i darowizny, abyśmy mogli kontynuować naszą misję pomagania ratunkom, schroniskom i psom na całym świecie, zapewniając najnowocześniejszą międzynarodową platformę zbierania funduszy, która bezpośrednio przynosi korzyści ratunkom i schroniskom na całym świecie.
Sponsorzy, darczyńcy i reklamodawcy otrzymają pokwitowanie umożliwiające odliczenie podatku.
O DogDaddy.org
DogDaddy.org jest internetowym źródłem informacji dla miłośników psów na całym świecie, dostarczającym informacji na temat zdrowia, dobrego samopoczucia i szczęścia naszych psich przyjaciół. Tematy obejmują domowe przepisy oraz porady holistycznych i klinicznych lekarzy weterynarii, dietetyków, trenerów i zielarzy, którzy wspierają misję zapewnienia długiego i żywotnego życia psom i ich rodzinom ludzkim. Jest tylko jedna Organizacja Dogdaddy. Nasz tekst praw autorskich znajduje się w aktach od 2010 r., a nasz znak towarowy „First Use” (zgłoszenie w toku) powstał w 2010 r. Nie jesteśmy powiązani z żadną inną organizacją korzystającą z naszej nazwy prawnej.
Kontakt do sponsorów i reklamodawców: Dave’a Deckera Na (e-mail chroniony)
O VIVA Entertainment Group, Inc.
VIVA Entertainment Group, Inc. to globalna firma zajmująca się rozrywką i technologią, łącząca właścicieli treści i dystrybutorów wideo w celu dostarczania treści premium na dowolne inteligentne urządzenie z ekranem. Viva to dostawca usług, który opracował system OTT, za pośrednictwem którego usługi telewizyjne są dostarczane przy użyciu zestawu protokołów internetowych za pośrednictwem sieci takiej jak Internet. Viva zapewnia streamerom dostęp do treści w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki połączeniu Wi-Fi streamerzy mogą oglądać telewizję na żywo z całego świata, programy telewizyjne, a także filmy na żądanie i wiele innych interaktywnych funkcji. Niezależne i duże studia filmowe, sieci telewizyjne, telekomunikacja, firmy kablowe i wschodzący partner ISPS z Viva w celu zwiększenia możliwości wieloplatformowej dystrybucji wideo. Jako jedyny prawdziwy, kompleksowy dostawca usług technologii treści premium, VIVA udziela licencji i dostarcza je dystrybutorom wideo tradycyjnym i OTT na całym świecie.
www.vivalivetv.com
www.vivamusic.net
www.vivalifetv.net
Oświadczenie dotyczące bezpiecznej przystani:
Informacje zamieszczone w tej informacji mogą zawierać stwierdzenia wybiegające w przyszłość w rozumieniu ustawy o reformie przepisów prawnych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. Stwierdzenia te można rozpoznać po słowach „może”, „będzie”, „powinno”, „plany”, „bada”, „oczekuje”, „przewiduje”, „kontynuuje”, „szacuje”, „projektuje”, „zamierza” i tym podobne wyrażenia. Stwierdzenia dotyczące przyszłości wiążą się z ryzykiem i niepewnością, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacząco różnić się od przewidywanych lub oczekiwanych. Te ryzyka i niepewności obejmują między innymi ogólne warunki gospodarcze i biznesowe, skutki ciągłych niepokojów geopolitycznych i konfliktów regionalnych, konkurencję, zmiany w technologii i metodach marketingu oraz różne inne czynniki pozostające poza kontrolą Spółki.
Napisz do nas na adres:
Johnny’ego FalconesaPrezes i dyrektor generalny
(e-mail chroniony)
Polub VIVA na Twitterze
https://twitter.com/vivaentgroup
Polub nas na Facebooku
https://www.facebook.com/Vivalivestreaming
Polub nas na Instagramie
@vivalive.tvofficial
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2551521/Viva_Entertainment_Group_Inc_Logo.jpg
ŹRÓDŁO Viva Entertainment Group, Inc.
CHCESZ WIADOMOŚCI O SWOJEJ FIRMIE WYSTĘPUJĄCE NA PRNEWSWIRE.COM?
440 tys.+
Newsroomy i
Influencerzy
9 tys.+
Media cyfrowe
Wyloty
270 tys.+
Dziennikarze
Zgłoszono