LAS VEGAS, 6 listopada 2024 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Planet 13 Holdings Inc. (CSE: PLTH) (OTCQX: PLNH) („Planeta 13” lub „Spółka”), wiodąca pionowo zintegrowana firma produkująca konopie indyjskie, działająca w wielu stanach, ogłosiła dzisiaj zatrudnienie Jillian Austin na stanowisko krajowego dyrektora ds. doświadczeń marketingowych. Jillian Austin wnosi bogate doświadczenie, ponieważ Planet 13 i jej nowa działalność Lifestyles przyspieszają rozwój, stając się marką krajową. Jako dyrektor ds. partnerstw marek w AREA15, wciągającej dzielnicy rozrywki w Las Vegas, współpracowała z globalnymi markami, takimi jak Netflix, Disney, Amazon i Tesla, promując wciągające doświadczenia i branding lifestylowy.
„Zatrudnienie Jillian Austin wyznacza kolejny etap rozwoju Planet 13 jako jedynego w swoim rodzaju miejsca rozrywki” – powiedział Bob Groesbeck, współdyrektor generalny Planet 13. „Jillian będzie nadzorować wydarzenia specjalne i współpracę z gwiazdami w nasz SuperStore i 31 lokalnych sklepów w całym kraju. Oprócz wyjątkowego miejsca rozrywki, które stworzyliśmy w Las Vegas, nasza nowo utworzona marka Planet 13 Lifestyles pozwala nam współpracować z globalnymi firmami w zakresie sponsoringu, partnerstwa marek i wydarzeń bez ograniczeń, które czasami są dołączone do innych firm zajmujących się konopiami indyjskimi. Doświadczenie i sukces Jillian w AREA15 będą ogromnym atutem, gdy będziemy pogłębiać nasze relacje z tym wyjątkowym miejscem w Vegas, aby zwiększyć ruch turystyczny w SuperStore”.
Lee Fraser, dyrektor administracyjny, dodał: „Oprócz pracy przy wydarzeniach Jillian będzie odpowiedzialna za aktywacje marek na Florydzie, Illinois i Kalifornii za pośrednictwem naszej sieci sklepów osiedlowych Planet 13. Oprócz naszych popularnych i wiodących na rynku marek wewnętrznych, Planet 13 staje się partnerem wybieranym przez takie marki jak Mike Tyson i Tyson 2.0 oraz Wiz Kalifa i Khalifa Kush. Jillian będzie także odpowiedzialna za promocję naszego biznesu Planet 13 Lifestyles. Widzimy ogromny potencjał branży lifestylowej zarówno jako samodzielnego generatora przychodów, jak i potężnego narzędzia budowania świadomości marki w kraju. Planet 13 ma teraz naprawdę wyjątkową pozycję, dzięki której może dotrzeć do klientów we wszystkich 50 stanach USA i każdym kraju zainteresowanym naszą marką na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością wykorzystania szansy, która się przed nami otwiera”
Jillian ma ponad 17-letnie doświadczenie w opowiadaniu historii wciągającym i transmedialnym, strategii kreatywnej i marketingu opartym na doświadczeniach. Była odpowiedzialna za wydarzenia, markę i marketing dla Tao Group, ESPN/Disney i innych znanych firm z branży hotelarskiej i rozrywkowej.
O Planecie 13
Planet 13 (https://planet13.com) to pionowo zintegrowana firma zajmująca się konopiami indyjskimi, prowadząca wielokrotnie nagradzaną działalność związaną z uprawą, produkcją i dystrybucjami w swoich lokalizacjach w Kalifornii, Nevadzie, Illinois i na Florydzie. Planet 13, będąca siedzibą największej w kraju przychodni, zlokalizowanej tuż przy The Strip w Las Vegas, stale poszerza swój zasięg dzięki niedawnemu debiutowi pierwszego salonu konsumenckiego w Las Vegas, DAZED!, otwarciu pierwszej przychodni w Illinois w Waukegan, oferując niezrównane doświadczenia związane z konopiami indyjskimi w obszarze metropolitalnym Chicago. Planet 13 prowadzi 28 przychodni na Florydzie, kluczowym rynku w swojej ekspansywnej działalności, co daje łącznie 32 lokalizacje w całym kraju. Misją Planet 13 jest zbudowanie rozpoznawalnej, globalnej marki, znanej ze światowej klasy działalności aptecznej oraz innowacyjnych produktów z konopi indyjskich. Licencjonowana działalność związana z konopiami indyjskimi jest legalna w stanach, w których działa Planet 13, ale pozostaje nielegalna na mocy prawa federalnego Stanów Zjednoczonych. Akcje Planet 13 są notowane na Kanadyjskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (CSE) pod symbolem PLTH i są notowane na giełdzie OTCQX pod symbolem PLNH. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź planet13.com i śledź Planet 13 na Instagramie @planet13stores.
Uwaga dotycząca informacji wybiegających w przyszłość
Niniejsza informacja prasowa zawiera informacje i stwierdzenia dotyczące przyszłości w rozumieniu obowiązujących przepisów dotyczących papierów wartościowych. Wszystkie stwierdzenia, inne niż stwierdzenia dotyczące faktów historycznych, są stwierdzeniami wybiegającymi w przyszłość i często, choć nie zawsze, są oznaczone takimi zwrotami jak „plany”, „oczekuje”, „proponuje”, „może”, „mógłby”, „byłby” , „zamierza”, „przewiduje” lub „uważa” lub odmiany tych słów i wyrażeń. W niniejszym komunikacie prasowym stwierdzenia wybiegające w przyszłość odnoszą się do ogłoszenia o zatrudnieniu nowego dyrektora ds. marketingu. Takie stwierdzenia dotyczące przyszłości odzwierciedlają to, co kierownictwo Spółki uważa lub uważało wówczas za rozsądne założenia, w związku z czym przestrzega się czytelników, aby nie pokładali nadmiernego zaufania w takich stwierdzeniach dotyczących przyszłości, gdyż rzeczywiste wyniki mogą różnić się od takich stwierdzeń wybiegających w przyszłość. oświadczenia. Te założenia, ryzyka i niepewności, które mogą powodować różnice w rzeczywistych wynikach, obejmują między innymi założenia, ryzyka i niepewności omówione pod nagłówkiem „Czynniki ryzyka” w Raporcie rocznym Spółki na formularzu 10-K za rok zakończony 31 grudnia 2023 r. oraz wszelkie późniejsze raporty okresowe Spółki składane amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd pod adresem www.sec.gov oraz w serwisie SEDAR+ pod adresem www.sedarplus.ca. Stwierdzenia dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym dokumencie dotyczą wyłącznie daty niniejszego komunikatu prasowego i nie przyjmujemy na siebie obowiązku aktualizowania ani korygowania jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości w przypadku ich zmiany, z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo. Żadna giełda, komisja papierów wartościowych ani żaden inny organ regulacyjny nie zatwierdził ani nie odrzucił informacji zawartych w niniejszym dokumencie.
Źródło: Planet 13 Holdings Inc.