Biżuteria Laura Ashley została ogłoszona przez markę home and lifestylową serią akcesoriów, które idealnie pomogą konsumentom dodać odrobinę swobodnego blasku do ich codziennych stylizacji. Asortyment biżuterii składa się z 60 sztuk, w tym naszyjników, bransoletek, kolczyków, pierścionków i innych produktów, a każdy z nich ma detale nawiązujące do tradycyjnych projektów marki. Asortyment produktów jest dostępny w konkurencyjnych cenach od 10 do 60 funtów i jest wprowadzany na rynek we współpracy z firmą Gecko Jewellery w Wielkiej Brytanii w celu wspierania zakupów za pośrednictwem sieci niezależnych sprzedawców detalicznych.
Wiceprezydent Poppy Marshall-Lawton tak skomentowała asortyment biżuterii Laury Ashley: „To naprawdę inspirujące widzieć, jak projektanci biżuterii czerpali z kultowych wzorów, które powstały na kuchennym stole w Pimlico ponad 70 lat temu i przekształcili je w kolekcję która płynnie łączy nowoczesne wyrafinowanie z ponadczasową elegancją. Jesteśmy podekscytowani premierą tej kolekcji, która stanowi idealne wykończenie naszych linii ubrań dla kobiet i dziewcząt.