M&C Saatchi Sport & Entertainment ogłosiło ekspansję na Bliski Wschód. Mając bogate doświadczenie w prowadzeniu skutecznych kampanii dla światowych gigantów, w tym Adidas, Barclays, Absolut, UEFA i Heineken, firma M&C Saatchi Sport & Entertainment od 20 lat znajduje się na czele swojej przestrzeni, łącząc marki z konsumentami poprzez rzeczy, które kochają, tworzenie marek istotnych kulturowo poprzez pasje.
Wejście agencji do Zjednoczonych Emiratów Arabskich jest spowodowane rosnącym zapotrzebowaniem klientów na jednym z najszybciej rozwijających się rynków sportu i rozrywki na świecie. Oznacza to siódmą globalną ofertę M&C Saatchi Sport & Entertainment od chwili jej założenia w 2004 roku, a agencja powieli swój model usług, realizując potężne zintegrowane kampanie obejmujące sponsoring, PR, społecznościowe, cyfrowe, treści, aktywacje i nie tylko, a wszystko to zaprojektowane tak, aby głęboko oddziaływać na społeczeństwo. pasje rynków GCC (Rada Współpracy Zatoki Perskiej).
Oferta będzie prowadzona przez partnera zarządzającego M&C Saatchi Sport & Entertainment London, Rossa Watsona, który będzie eksportował swoją wiedzę specjalistyczną, prowadząc kampanie na wielu rynkach, i będzie wspierany przez Rashę Lambe, dyrektor biznesową w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, która będzie kierować lokalną pracą z klientami, napędzając rozwój agencji z zespołem specjalistów-pasjonatów w regionie.
Uznana za swoją kreatywną doskonałość, firma M&C Saatchi Sport & Entertainment zdobyła wiele wyróżnień branżowych, w tym tytuł Agencji Roku w konkursie UK Sponsorship Awards w tym roku oraz rekordową sześciokrotność zdobycia prestiżowego tytułu Agencji Roku Przemysłu Sportowego.
Lokalne możliwości M&C Saatchi ZEA poszerzą się dzięki przyjęciu agencji Passions i jej możliwościom w regionie. Istniejąca sieć klientów M&C Saatchi UAE już korzysta z tej oferty, a AC Milan i jego bliskowschodni hub, Casa Milan Dubai, nawiązały współpracę.
Ross Watson powiedział: „Istnieje realna szansa na wniesienie naszej specjalizacji i podejścia do marek z Bliskiego Wschodu, gdzie możemy połączyć globalną wiedzę i doświadczenie naszej londyńskiej centrali z wiedzą na temat rynku lokalnego dzięki wyjątkowo mieszanemu zespołowi specjalistów z pasją zapewniających klientom dokładnie to, czego szukają – globalne myślenie z lokalnymi niuansami.”
Dyrektor generalny M&C Saatchi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Scott Feasey, skomentował: „Teraz jest idealny moment na wprowadzenie sportu i rozrywki na rynek GCC – rynek doświadczający niezwykłego wzrostu i zdobywający uznanie na całym świecie. Ta nowa oferta nie tylko uzupełnia nasze istniejące usługi, ale także pozwala nam znacząco wzmocnić wpływ marek w tym kwitnącym sektorze. Bardzo się cieszę, że mogę powitać agencję w regionie.”
Ekspansja ta nastąpiła po przybyciu Robina Clarke’a, który dołączył jako globalny dyrektor generalny zaledwie dwa tygodnie temu i skomentował: „Jestem podekscytowany możliwością rozwoju M&C Saatchi Sport & Entertainment na całym świecie, a wprowadzenie nowej oferty na rynek bogaty w możliwości jest ekscytujący krok w naszym szerszym planie rozwoju.”
Agencja opublikowała dziś także swój drugi raport trendów Fancom, zawierający refleksję na temat lata sportu i kultury. Dyrektor generalna Wielkiej Brytanii Laura Coller powiedziała: „Od czerwca do września były dla nas przełomowe miesiące. Tylko w przestrzeni sportowej prowadziliśmy kampanie na EURO, współpracując bezpośrednio z UEFA i Adidas, na Igrzyska Olimpijskie z naszymi klientami, MKOl, a także Old El Paso i Dreams oraz z Barclays na Wimbledonie. Wyciągnęliśmy nasze wnioski z drugiego wydania naszego raportu o trendach Fancom, który oferuje klientom wgląd w to, jak skutecznie przemawiać do wielu, zbiegających się społeczności w ramach przestrzeni pasji, które zajmujemy”.
„To drugie wydanie raportu dotyczy w całości wspólnoty, kluczowego tematu najważniejszych wydarzeń kulturalnych lata. Aby przybliżyć ten temat, zaprosiliśmy naszych kolegów z międzynarodowych biur M&C Saatchi Sport & Entertainment do udziału – w Londynie, Ameryce Północnej, Berlinie, Amsterdamie, Sydney i Johannesburgu – dzięki czemu było to nasze pierwsze globalne wydanie Fancom”.
Nowy raport został dzisiaj opublikowany na stronie internetowej agencji i został napisany przez zespół pasjonatów zajmujących się strategią, kreacją, wydarzeniami, społecznościami, influencerami, partnerstwami i PR.
Fancom, będące połączeniem słów „fan” i „społeczność”, to termin wprowadzony przez agencję na początku roku w celu odzwierciedlenia jej odejścia od marketingu skupiającego się na fanach jako ujednoliconych grupach na rzecz bardziej zniuansowanego podejścia, które pozwala lepiej zrozumieć, w jaki sposób nawiązać kontakt z dzisiejszym, bardziej wymagającym i zniuansowanym konsumentem, oferując jednocześnie koncentryczne możliwości rozwoju poprzez zapraszanie większej liczby społeczności.