Tokyo Lifestyle Co., Ltd. ogłasza utworzenie spółki joint venture z Crossing Limited w celu rozszerzenia działalności na sprzedaż detaliczną kart handlowych

TOKIO, 4 listopada 2024 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Tokyo Lifestyle Co., Ltd. (wcześniej znana jako Yoshitsu Co., Ltd, „Tokyo Lifestyle” lub „Spółka”) (Nasdaq: TKLF), sprzedawca detaliczny i hurtowy japońskich produktów kosmetycznych i zdrowotnych, produktów różnorodnych, produktów luksusowych, produktów elektronicznych, a także innych produktów w Hongkongu, Japonii, Ameryce Północnej i Wielkiej Brytanii, ogłosiła dzisiaj, że Spółka, za pośrednictwem swojej spółki zależnej Tokyo Lifestyle Limited w Hongkongu („ Tokyo Lifestyle HK”), zawarła w dniu 17 października 2024 r. 5-letnią umowę o współpracy („Umowa”) z Crossing Limited, sprzedawcą kart kolekcjonerskich i dystrybutorem transmisji na żywo, w celu utworzenia spółki joint venture („JV ”) o nazwie CROSSING CARDS CO., LTD w celu rozwoju działalności w zakresie sprzedaży detalicznej kart kolekcjonerskich. To partnerstwo stanowi znaczący i ambitny krok naprzód dla Tokyo Lifestyle, ekspansji na rynek kart kolekcjonerskich w ramach strategicznych wysiłków na rzecz dywersyfikacji.

Zgodnie z Umową Tokyo Lifestyle HK i Crossing Limited zgadzają się zainwestować łącznie 10 mln JPY (około 0,66 mln USD) w spółkę joint venture. Celem spółki joint venture jest prowadzenie detalicznej i hurtowej działalności związanej z kartami, przy czym Tokyo Lifestyle HK posiada 30% udziałów w kapitale, a Crossing Limited – 70%. Zyski zostaną podzielone według proporcji udziałów każdej ze stron, przy czym 50% zysku netto zostanie rozdzielone pomiędzy akcjonariuszy, a pozostałe 50% zatrzymane jako fundusze rozwojowe.

Karta kolekcjonerska to w zasadzie mała karta, zazwyczaj wykonana z tektury lub grubego papieru, zawierająca wizerunek konkretnej osoby, lokalizacji lub obiektu wraz z krótkim opisem i dodatkowym tekstem. Istnieje wiele rodzajów kart. Nowoczesne karty kolekcjonerskie mogą również zawierać pamiątki związane z grami, podpisy, a nawet próbki DNA włosów swoich bohaterów. Chociaż karty kolekcjonerskie są tradycyjnie kojarzone ze sportem – zwłaszcza karty baseballowe, które są szczególnie godne uwagi – istnieją inne kategorie. Karty o różnej tematyce, takie jak Pokémony, są często uważane za odrębną klasę zwaną niesportowymi kartami kolekcjonerskimi. Mogą to być kreskówki, postacie z komiksów, programy telewizyjne i fotosy z filmów. Oczekuje się, że region Azji i Pacyfiku będzie miał największy udział w rynku kart kolekcjonerskich ze względu na wzrost liczby ludności w wieku od dwudziestu do trzydziestu lat i rosnący dochód do dyspozycji. Przewiduje się, że Ameryka Północna utrzyma swoją pozycję drugiego co do wielkości rynku dzięki rosnącym wydatkom pokolenia milenialsów i zwiększonym inwestycjom ze strony czołowych graczy rynkowych, co, jak się oczekuje, będzie napędzać wzrost rynku. Według Business Research Insights światowy rynek kart kolekcjonerskich wyceniono na 0,96 miliarda dolarów w 2023 r. i przewiduje się, że wzrośnie z 1 miliarda dolarów w 2024 r. do 1,57 miliarda dolarów do 2032 r., co odzwierciedla złożoną roczną stopę wzrostu (CAGR) na poziomie 5% w okresie okres prognozy. Największy udział w rynku kart kolekcjonerskich w 2023 r. będzie miał region Azji i Pacyfiku.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here