Spotify dodaje narzędzie do automatycznej moderacji, które pomaga twórcom podcastów zarządzać komentarzami

Spotify w lipcu zaczął udostępniać słuchaczom komentuj odcinki podcastów w aplikacjia firma wdraża obecnie nowy zestaw narzędzi, które pomogą twórcom podcastów zarządzać komentarzami i je moderować.

Kiedy po raz pierwszy udostępniono komentarze, nadawcy podcastów musieli początkowo przeglądać komentarze i je publikować. Teraz platforma dodała konfigurowalne narzędzie do automatycznej moderacji, które może odfiltrować wrażliwe lub nieodpowiednie komentarze do sprawdzenia, a resztę opublikować.

Po ustawieniu poziomu „Standardowy” nowe narzędzie Spotify nie będzie publikować komentarzy, które wykryje jako potencjalnie drażliwe lub nieodpowiednie, a zamiast tego przekieruje je do podcastera w celu sprawdzenia. Po ustawieniu opcji „Wysoki” narzędzie będzie przechowywać wszystkie komentarze do czasu ich zatwierdzenia, a przy ustawieniu „Niski” wszystkie komentarze będą automatycznie publikowane z wyjątkiem tych, które naruszają zasady Spotify.

Kredyty obrazkowe: Spotify

Spotify zauważyło, że nawet jeśli twórca opublikuje komentarze oznaczone jako drażliwe lub ustawi poziom automatycznej moderacji na „Niski”, drażliwe komentarze nadal będą ukryte, a użytkownicy będą musieli kliknąć „Pokaż wszystkie komentarze”, aby je wyświetlić.

Twórcy mogą także dodawać słowa, wyrażenia lub emotikony do listy zablokowanych, aby automatycznie przenosić komentarze zawierające je do kolejki recenzji.

Kredyty obrazkowe: Spotify

Twórcy mogą także wyłączyć komentarze do odcinków, które uznają za odpowiednie.

Firma podała, że ​​planuje dodać obsługę dodatkowych języków dla tej funkcji.

„Na razie, w miarę kontynuowania testów i rozwijania naszych systemów automatycznego wykrywania do obsługi większej liczby języków, wszystkie komentarze w języku innym niż angielski będą musiały być sprawdzane i zatwierdzane w Spotify dla podcasterów, ale wkrótce planujemy rozszerzyć tę działalność na więcej języków ”, firma – napisano w poście na blogu.

Spotify twierdzi, że od czasu uruchomienia funkcji komentowania w lipcu jego użytkownicy opublikowali 2,5 miliona komentarzy w 650 000 odcinkach, a około 44% opublikowanych komentarzy otrzymuje polubienie lub odpowiedź od twórcy programu.

Spotify od jakiegoś czasu stara się, aby podcasty były bardziej wciągające, dodając obsługę Pytania i odpowiedzi, ankietyI podcasty wideo. Na początku tego roku firma podała, że ​​osoby korzystające z którejkolwiek z tych funkcji do interakcji z podcastami czterokrotnie częściej będą słuchać programu ponownie w ciągu 30 dni.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here