Niesamowity samolot „Natilus” z mieszanymi skrzydłami, który może zabrać na pokład 200 pasażerów i „zrewolucjonizuje” podróże lotnicze, umożliwiając latanie do roku 2030

TO samolot, który w nadchodzącej dekadzie zrewolucjonizuje podróże lotnicze.

Elegancka jednoskrzydłowa konstrukcja zastępuje niezgrabny model samolotu z rurą i skrzydłami na futurystyczny, bardziej wydajny.

3

Horizon charakteryzuje się nowym, eleganckim wyglądem w porównaniu z obecnymi, większymi modelami.Źródło: Urodzony
Horizon daje pasażerom możliwość dostosowania kabiny.

3

Horizon daje pasażerom możliwość dostosowania kabiny.Źródło: Urodzony
Z góry Horizon przypomina ukryty samolot.

3

Z góry Horizon przypomina ukryty samolot.Źródło: Urodzony

Horizon ma zmniejszyć o połowę emisję gazów cieplarnianych i spalać o ponad jedną czwartą mniej paliwa niż tradycyjny samolot komercyjny.

Natilus, producent branży lotniczej, zaprezentował dziś model, który ma na celu cięcie emisji paliwa o 50% i spalają o 30% mniej paliwa.

Superjet może zabrać na pokład do 200 pasażerów z Londynu do USA.

Horizon może pochwalić się konfigurowalnym układem kabiny i siedzeń dla pasażerów komercyjnych, a według doniesień będzie znacznie cichszy.

Unikalne umiejscowienie silnika z tyłu. pomoże odsunąć hałas silnika od kabiny

Horizon oferuje również o 40% większą objętość w każdym samolocie, będąc jednocześnie o 25% lżejszy.

Trasy obejmują Nowy Jork do Londynu i Los Angeles do Bostonu.

Horizon jest pierwszym produktem firmy samolot pasażerskima zadebiutować na początku lat 30. XX wieku.

Nacisk na branżę Następny cele zerowe zainspirowały nowy, odważny wygląd.

Według Skradziony„Nad Następny dwóch dekad popyt rynkowy na samoloty pasażerskie i towarowe znacznie przewyższy możliwości produkcyjne samolotów”.

Plan pierwszego na świecie samolotu pasażerskiego AI BEZ PILOTA z widokiem z kokpitu

Aleksey Matyushev, dyrektor generalny i współzałożyciel Natilus, powiedział: „Branża lotnictwa komercyjnego szuka prawdziwych rozwiązań, aby stać się bardziej zrównoważonym, wydajnym i rentownym.

„Dzięki Horizon wprowadzamy ulepszoną ekonomikę lotnictwa, która przynosi korzyści branży, a jednocześnie pomaga chronić naszą planetę przyszły pokolenia.”

Natilus to firma z siedzibą w San Diego, która opracowuje rodzinę niezwykle wydajnych konstrukcji samolotów o mieszanych skrzydłach (BWB).

Producenci, którzy opracowali także samoloty obronne, stawić czoła konkurencji od takich jak JetZero.

JetZero zauważył, że ich projekty w dużej mierze opierają się na wyglądzie wojskowych bombowców stealth.

Według doniesień wersja JetZero ma rozpiętość skrzydeł 200 stóp i jest w stanie przewieźć o 50 pasażerów więcej niż wersja Natilusa.

Premiera tego modelu o większej pojemności ma nastąpić w latach trzydziestych XXI wieku.

Wyścig o przyszłość latania

Nowy projekt Horizon Natilusa pozwala na personalizację, jakiej większość lotników nigdy nie doświadczyła.

Pomimo ograniczonych informacji na temat możliwości dostosowania samolotu do potrzeb pasażera, Natilus koncentruje się na celach zerowej netto i wygodzie użytkownika.

Celem Natilus jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych za pomocą programu Horizon i zajęcie się szerszymi problemami środowiskowymi w tym sektorze.

Koncentracja ekonomiczna JetZero podkreśla presję wywieraną na przemysł w zakresie innowacji.

– powiedział Tom O'Leary, dyrektor generalny JetZero „Financial Times”.: „Połączone skrzydło JetZero przecina ten element zamówienia o połowę.

„To nie tylko przewaga konkurencyjna; w przyszłości będzie to przetrwanie.

„Zużywa połowę paliwa i wytwarza połowę dwutlenku węgla w porównaniu z samolotem rurowo-skrzydłowym, szczerze mówiąc, nawet z tymi samymi silnikami.

„Paliwo to najważniejsza pozycja w rachunku zysków i strat linii lotniczej”.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here