Przeprowadzona przez Collinsa rebranding marki Bose pozostawia (w większości) oryginalny znak słowny z lat 60. XX w. nietknięty

Kiedy doszło do rebrandingu firmy audio Bose, zespół Collinsa stwierdził, że aktualizacji wymaga nie tylko świat wizualny. „Potrzebował odnowionej historii i właśnie ta historia potrzebowała nowego wyrazu wizualnego” – mówi Brian Collins w rozmowie z „It's Nice That”. „Od kilkudziesięciu lat są pionierami w dziedzinie przełomowych produktów akustycznych, od których omdlewa każdy inżynier” – wyjaśnia dyrektor ds. projektów Zuzanna Rogatty, przedstawiając gamę produktów o międzynarodowej renomie, obejmującą głośniki, okulary audio, słuchawki, aparaty słuchowe, okulary audio, systemy redukcji szumów i tak dalej.

Ta szeroka gama produktów oraz sposób, w jaki marka nieustannie bada, jak zmienia się przyszłość, musiały zostać postawione w centrum uwagi. „Dźwięk jest tym, co robią, a to skupienie naprawdę pozwala im uchwycić niuanse tego, czego ludzie teraz szukają” – mówi starsza dyrektor ds. strategii Allison Solomson. „Ich wiedza opiera się na rzadkim zrozumieniu tego, jak ludzie się czują i odnoszą się do produktów, które pomagają im połączyć się z mocą dźwięku”.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here