Przewoźnicy pocztowi zawierają wstępną umowę z USPS

Pojazd dostawczy nowej generacji poczty amerykańskiej jest prezentowany w centrum sortowania i dostaw Kokomo w Kokomo w stanie Indiana (Michael Conroy/AP)

(Bądź na bieżąco z aktualnościami dotyczącymi transportu: Otrzymuj TTNews na swoją skrzynkę odbiorczą.)

Około 200 000 przewoźników pocztowych zawarło wstępną umowę z US Postal Service, która obejmuje podwyżki płac z datą wsteczną i obietnicę zapewnienia pracownikom klimatyzowanych ciężarówek.

Nowe porozumienie, które musi jeszcze zostać ratyfikowane przez członków związku, obowiązuje do listopada 2026 r. Listonosze pracują bez nowej umowy, ponieważ ich stara wygasła w maju 2023 r. Od tego czasu kontynuują pracę na warunkach starej umowy .

Zarówno związek, jak i Poczta z radością przyjęły porozumienie, które ogłoszono 18 października.

„Obie strony nie dostały wszystkiego, czego chciały. Jednak negocjując w dobrej wierze, zakończyliśmy porozumieniem, które spełnia nasze cele i nagradza naszych członków” – powiedział Associated Press Brian Renfroe, prezes Krajowego Stowarzyszenia Przewoźników Listów. „Aby tak się stało, poczta musiała uznać wkład jej członków i narodu amerykańskiego”.

Porozumienie obejmuje między innymi podwyżkę najwyższej płacy i skrócenie czasu potrzebnego nowym pracownikom na osiągnięcie tego poziomu, powiedział Renfroe. Uznał, że generał poczty Louis DeJoy i jego zastępca prowadzili negocjacje w dobrej wierze podczas całego żmudnego procesu.

Poczta stwierdziła, że ​​umowa wspiera jej 10-letnią misję „Dostawa do Ameryki”, mającą na celu unowocześnienie operacji i dostosowanie się do zmieniających się potrzeb klientów.

„To uczciwa i odpowiedzialna umowa, która służy najlepszym interesom naszych pracowników, klientów i przyszłości poczty” – powiedział Doug Tulino, zastępca naczelnika poczty i dyrektor ds. zasobów ludzkich.

W ramach umowy wszyscy przewoźnicy miejscy otrzymają do 2025 r. trzy roczne podwyżki wynagrodzeń po 1,3% każda, przy czym część z nich będzie wypłacana z mocą wsteczną od listopada 2023 r. Pracownicy otrzymają także z mocą wsteczną i przyszłe korekty kosztów utrzymania.

Poczta zobowiązała się także do „dołożenia wszelkich starań” w celu wyposażenia ciężarówek pocztowych w klimatyzację.

Latem Poczta rozpoczęła wprowadzanie na rynek nowych elektrycznych pojazdów dostawczych, które są wyposażone w klimatyzację. Podczas gdy ciężarówki nie wygrywają żadnych konkursów piękności, dostały entuzjastyczne recenzje od listonoszy przyzwyczajeni do starszych pojazdów, którym brakuje nowoczesnych zabezpieczeń i które są podatne na awarie, a nawet zapalenie się.

Około 200 000 przewoźników pocztowych zawarło wstępną umowę z US Postal Service, która obejmuje podwyżki płac z datą wsteczną i obietnicę zapewnienia pracownikom klimatyzowanych ciężarówek.

W ciągu kilku lat nowa flota powiększy się do 60 000 pojazdów, w większości modeli elektrycznych, i będą one służyć jako główny pojazd dostawczy Poczty z Maine na Hawaje.

Zgodnie z umową wstępną Poczta musi omówić ze związkiem wszelkie plany zakupu nowych ciężarówek pocztowych, które nie są wyposażone w klimatyzację.

To druga umowa wynegocjowana od czasu powołania DeJoya w 2020 r. Oczekuje się, że ratyfikacja jej przez członków związku zajmie kilka tygodni.

Wiejscy przewoźnicy pocztowi nie są objęci umową, ponieważ są reprezentowani przez inny związek.



źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here