Książki romantyczne, niegdyś zdegradowane do półek supermarketów, są teraz głównym nurtem. A autorzy, często oczerniani w środowisku wydawniczym, odnieśli większy sukces komercyjny niż wielu autorów zajmujących się innymi gatunkami. W dzisiejszym odcinku Tygodnia Miłości, naszej serii o biznesie romantycznym, dowiadujemy się, jak autorzy romansów rzucili się na falę e-booków i nawiązali kontakty, aby osiągnąć na razie szczęśliwy status w branży.
Czytaj więcej wg Krystyna Larson, Priscilla Oliveras I Natalia Cana.
Dzięki Grant-Lee Phillips za naszą piosenkę przewodnią i Kaitlin Brito dla dzieł sztuki.
Powiązane słuchanie:
To tydzień miłości! Jak świąteczna komedia romantyczna odniosła taki sukces (Jabłko / Spotify)
„Let the Games Begin” Rufaro Faitha to komedia romantyczna, której akcja rozgrywa się w wiosce olimpijskiej