Paytm uzyskuje zgodę NPCI na wdrażanie nowych użytkowników UPI

W ramach posunięcia, które ma przynieść Paytm ulgę, National Payments Corp. udzieliła firmie zgody na wdrażanie nowych użytkowników UPI, pod warunkiem przestrzegania wszystkich wytycznych proceduralnych i okólników.

„Chcielibyśmy poinformować, że zgodnie z pismem z dnia 22 października 2024 r. indyjska National Payments Corporation (NPCI) udzieliła firmie zgody na wdrażanie nowych użytkowników UPI, zgodnie ze wszystkimi wytycznymi proceduralnymi i okólnikami NPCI” – powiedział Paytm. w złożonym późnym wieczorem zgłoszeniu BSE, które załączyło również pismo NPCI wyrażające zgodę.

Zgodnie z pismem zatwierdzenie jest uzależnione od zgodności ze wszystkimi wytycznymi proceduralnymi i okólnikami wydawanymi od czasu do czasu przez NPCI, w tym wytycznymi i okólnikami wydanymi konkretnie na temat zarządzania ryzykiem, wytycznymi dotyczącymi marki dla aplikacji i kodów QR, wytycznymi dotyczącymi wielu banków, udziałem w rynku TPAP i dane klienta.

Spółka będzie także musiała spełnić wymogi określone w trójstronnym porozumieniu z bankami NPCI i PSP.

„Przestrzegaj wszystkich obowiązujących i wydawanych od czasu do czasu przepisów prawa i wytycznych, w tym ustawy o płatnościach i rozliczeniach z 2007 r., ustawy o technologii informacyjnej z 2000 r., ustawy o ochronie cyfrowych danych osobowych z 2023 r. oraz okólnika w sprawie przechowywania danych systemu płatności z 2018 r.” – NPCI poinformował w liście skierowanym do Vijaya Shekhara Sharmy, założyciela i dyrektora generalnego One97 Communications.

One97 Communications jest spółką-matką firmy fintech Paytm.

Zezwalając firmie One97 Communications na wdrażanie nowych użytkowników za pomocą aplikacji UPI, NPCI zauważyło, że otrzymało list od firmy z dnia 1 sierpnia 2024 r. z prośbą o udzielenie zgody na wdrażanie nowych użytkowników UPI w aplikacji Paytm, co zostało zatrzymane zgodnie z wytycznymi RBI z dnia 31 stycznia 2024 r. i 16 lutego 2024 r.

„Po rozpatrzeniu Twojej prośby niniejszym wyrażamy zgodę i zezwalamy firmie One97 Communications Private Limited (OCL) na wdrażanie nowych użytkowników w ich aplikacji UPI” – stwierdzono w zgłoszeniu Paytm, wymieniając różne warunki.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here