Cleveland Clinic i Amazon uruchomią skoordynowaną opiekę

Nowe partnerstwo z Amazone One Medical, która oferuje hybrydową wirtualną i osobistą opiekę podstawową, ma na celu poszerzenie dostępu do wysokiej jakości skoordynowanej opieki w północno-wschodnim Ohio, Cleveland Clinic podała w poniedziałkowym ogłoszeniu.

DLACZEGO TO WAŻNE

Zdaniem dr Toma Mihaljevica, dyrektora generalnego i prezesa Cleveland Clinic, za współpracą stoi dostęp pacjentów do podstawowych usług zdrowotnych, dzięki nowym praktykom obejmującym wizyty tego samego i następnego dnia, laboratorium na miejscu i wsparcie w zakresie wirtualnej opieki dla członków.

Ale chodzi także o doświadczenia pacjentów, stwierdziła Cleveland Clinic, opisując przemyślanie zaprojektowane gabinety, wystarczającą ilość czasu między pacjentami i całodobową wirtualną opiekę 7 dni w tygodniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Aplikacja ta zapewnia także pacjentom cyfrową ocenę typowych problemów zdrowotnych, dostęp do szczepionek i dokumentacji medycznej, możliwość przedłużenia recept i nie tylko.

W przypadku Amazon One współpraca zapewnia płynną kontynuację opieki, która może zapewnić „najwyższy poziom zdrowia, opieki i wartości” – stwierdził w oświadczeniu Trent Green, dyrektor generalny firmy.

Oczekuje się, że otwarcie pierwszego z nich nastąpi w przyszłym roku, ale Cleveland Clinic i Amazon One poinformowały, że w ciągu najbliższych kilku lat określą dodatkowe lokalizacje.

„Współpraca z Cleveland Clinic realizuje naszą misję polegającą na poprawie jakości opieki zdrowotnej, udostępniając nasz model skoncentrowany na człowieku i oparty na technologii osobom i pracodawcom na obszarze większego Cleveland” – powiedział Green.

WIĘKSZY TREND

Chociaż Amazon One Medical współpracuje z ponad 10 000 pracodawców w całych Stanach Zjednoczonych, którzy sponsorują składki członkowskie jako korzyść dla swoich pracowników i osób na ich utrzymaniu, jej spółka-matka Amazon ma doświadczenie we współpracy z systemami opieki zdrowotnej w celu transformacji świadczenia opieki i zwiększenia jej szybkości.

W zeszłym roku powiedział David Higginson, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. innowacji w szpitalu dziecięcym w Phoenix Wiadomości IT w służbie zdrowia jak dostawca potrzebował zestawu głośnomówiącego, urządzenie obsługujące telezdrowie w 750 salach egzaminacyjnych i nawiązał współpracę z programem Alexa Smart Properties, aby go opracować.

Jedna z funkcji umożliwia lekarzom włączenie elektronicznego badania przesiewowego stanu zdrowia behawioralnego w celu natychmiastowej oceny poprzez integrację z Zoomem.

„Po pierwotnej wizycie pacjenta lekarz przekazuje terapeucie serdeczne informacje za pomocą Alexa Show w sali kliniki, a terapeuta przeprowadza z pacjentem sesję oceniającą i edukacyjną przed jego opuszczeniem” – wyjaśnił Higginson.

„Ta wirtualna opieka świadczona na czas zapewniła niezliczonej liczbie dzieci dostęp do terapeuty, podczas gdy normalnie czekałyby tygodniami i mogłyby być zagrożone” – powiedział.

Cleveland Clinic – nieobce innowacjom – ogłosiła również w lipcu, że nawiązała współpracę z Masimo, twórcą automatyki, aby zapewnić płynniejszą opiekę nad pacjentem dzięki zdalnemu monitorowaniu pacjentów w szpitalu i wirtualnej opiece intensywnej. Przez inicjatywasystem opieki zdrowotnej wspólnie opracuje narzędzia wspomagania decyzji oparte na sztucznej inteligencji w celu wcześniejszego wykrywania zdarzeń niepożądanych u pacjentów o różnym stopniu zaawansowania.

NA ZAPISIE

„Ta współpraca pokazuje wspólne zaangażowanie obu organizacji w zaspokajanie potrzeb naszych pacjentów i poprawę opieki, jaką zapewniamy naszym społecznościom” – stwierdził Mihaljevic w oświadczeniu.

Andrea Fox jest starszym redaktorem Healthcare IT News.
E-mail: [email protected]

Healthcare IT News to publikacja HIMSS Media.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here