Członkowie Prime otrzymają e-mail przed wprowadzeniem zmian (plik) | Źródło zdjęcia: REUTERS
Amazon ogłosił, że w przyszłym roku widzowie Prime w Indiach zaczną oglądać reklamy w swoich filmach i programach telewizyjnych ponieważ firma kontynuuje ekspansję w Indiach i inwestuje w swoją ofertę rozrywkową.
„Aby kontynuować inwestowanie w atrakcyjne treści i zwiększać te inwestycje przez długi okres czasu, począwszy od 2025 r., w programach i filmach Prime Video w Indiach będzie ograniczona liczba reklam. Naszym celem jest wyświetlanie znacznie mniejszej liczby reklam niż telewizji linearnej i innych dostawców telewizji strumieniowej” – stwierdził Amazon w poście na blogu, dodając, że później zaoferuje także nowy poziom płatności bez reklam i że nie zmieni to obecnej ceny Członkostwa premium w 2025 r.
Amazon powiedział, że wyśle e-maile do członków Prime z kilkutygodniowym wyprzedzeniem, aby mogli zdecydować, czy chcą oglądać filmy i programy telewizyjne z reklamami, czy też wykupić opcję bez reklam.
„Ta zmiana nie będzie miała żadnego wpływu na abonentów Prime Lite, którzy mają dostęp do pełnej biblioteki treści Prime Video na dowolnym urządzeniu (telewizor lub telefon komórkowy) w rozdzielczości 720p High Definition z reklamami” – oznajmił Amazon w swoim poście na blogu.
Oprócz strumieniowego przesyłania treści członkowie Prime otrzymują korzyści, takie jak wcześniejszy dostęp do ofert i zniżek podczas festiwali wyprzedażowych giganta handlu elektronicznego.
Opublikowany – 22 października 2024 r., godz. 12:23 czasu wschodniego