„Ponad 2,7 lakh rezerwacji biletów Vistara na podróże po 12 listopada przeniosło się do Air India”

NOWE DELHI: ponad 2,7 lakh pasażerów, którzy dokonali rezerwacji Vistara loty do podróży w dniu 12 listopada 2024 r. i później, — kiedy linia lotnicza połączy się z Indie lotnicze — wydano nowe bilety na podróż AI. Jednakże, Grupa Tata potwierdziła, że ​​przez kilka następnych miesięcy osoby, które zarezerwowały Vistarę, będą nadal cieszyć się takimi samymi wrażeniami z podróży, jeśli chodzi o samolot, załogę i obsługę na pokładzie. Jednak jedyną rzeczą, na którą klienci linii Air India Vistara mogą liczyć z jeszcze lepszymi wrażeniami, jest cyfrowa arena — witryna internetowa i aplikacje AI, powiedziała Satya Ramaswamy, dyrektor ds. cyfryzacji i transformacji AI.
„Przekształciliśmy cyfrową arenę sztucznej inteligencji i po raz pierwszy sztuczna inteligencja złożyła wniosek o patenty w tej dziedzinie. Wkrótce uruchomimy funkcję rezerwacji jednym kliknięciem zamiast wymaganych wielu kliknięć (w przypadku większości linii lotniczych na całym świecie). Chociaż potencjalnie możliwe jest ostatecznie posiadanie jednej strony internetowej i aplikacji dla AI i AI Express, na razie nie jest to plan” – powiedział Ramaswamy we wtorek.
Odnosząc się do zbliżającej się fuzji Vistary, powiedział, że większość systemów została przeniesiona do sztucznej inteligencji, a kilka pozostałych nastąpi albo do 12 listopada, albo nawet później. „Ponad 2,7 tys rezerwacje pasażerów Vistara zostały przeniesione do AI. Ponad 45 lakh Vistara programu lojalnościowego członkowie są przenoszeni do programu lojalnościowego AI. W sumie istnieje ponad 140 systemów, z których większość została zmigrowana” – powiedział. W obszarze cyfrowym skupione wokół fuzji są — przenoszenie rezerwacji i programów lojalnościowych, księgowość, płace pracowników, systemy lotniskowe w dniu D oraz ciągłość rozkładów jazdy. „Po fuzji włożono znaczny wysiłek, aby kompleksowo zająć się doświadczeniami klientów Vistara we wszystkich systemach cyfrowych”.
Próba zmiany sytuacji podjęta przez Air India jest zdecydowanie największym wyzwaniem we współczesnym lotnictwie. Biorąc pod uwagę dziesięciolecia zaniedbań w latach eksploatacji zasilacza, samolotom AI – choć całkowicie bezpiecznym w działaniu – brakowało komfortu na pokładzie. Chociaż Tatas nabył sztuczną inteligencję ponad 2,5 roku temu, problemy z globalnym łańcuchem dostaw oznaczały, że uzyskanie zastępczych siedzeń, rozrywki pokładowej i innych niezbędnych rzeczy trwało znacznie dłużej, niż początkowo zakładano.
Biorąc jednak pod uwagę zaawansowanie technologiczne firmy Tata, nastąpił imponujący zwrot w dziedzinie technologii cyfrowych w zakresie sztucznej inteligencji, podczas gdy produkt fizyczny (przestarzałe samoloty) jest wciąż oddalony o kilka lat od osiągnięcia oczekiwanego statusu produktu światowej klasy. „Dzięki cyfrowej transformacji sztucznej inteligencji linia lotnicza ma obecnie jedną z najlepszych stron internetowych i aplikacji dla każdej linii lotniczej na świecie. Pracujemy nad nowym systemem rozrywki pokładowej (IFE). W samolotach wąskokadłubowych zapewnimy pasażerom treści, które będą mogli oglądać na osobistych urządzeniach elektronicznych, w przypadku samolotów szerokokadłubowych zapewnimy systemy montowania oparcia siedzeń” – Ramaswamy, weteran, który spędził ponad trzydzieści lat w branży technologicznej i współpracuje z Tatas przez ostatnie 14 lat. Przydzielono mu zadanie transformacja cyfrowa przez szefa Grupy Tata N. Chandrasekarana.



źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here