Lis
Gordon Ramsay i Fox próbują wyrwać się z rynku kulinarnego.
W piątek, 10 maja, szef kuchni-celebryta i sieć odpowiedzialna za jego liczne programy, m.in Piekielna kuchnia I Szef kuchniogłosili, że wspólnie uruchamiają Bite, „nową, wielopoziomową globalną platformę marki żywności i rozrywki”.
Obiecując dostarczać fanom na całym świecie „świeże, zabawne, dostępne i pomysłowe treści, produkty i doświadczenia związane z kulinariami i stylem życia”, „zaprojektowano je tak, aby żyły na styku treści i handlu” – czytamy w ogłoszeniu.
Ramsay zauważył: „Ta nowa marka zaspokoi każdy gust miłośnika jedzenia dzięki kuszącej gamie oryginalnych seriali, fascynującym opowieściom o jedzeniu i niekończącej się zawartości cyfrowej, którą pochłonie publiczność na całym świecie!”
On dodał, “Ugryzienie to innowacyjne połączenie mojej prawie 20-letniej współpracy z FOX, łączące wszystkie doświadczenia, emocje, rywalizację i osobowość, które wspólnie stworzyliśmy w ramach tego oryginalnego, wyjątkowego przedsięwzięcia związanego z żywnością i stylem życia.
Sieć Bite Digital Network będzie siedzibą projektów, w tym reality show Ramsaya Idiotyczna kanapka I Kuchnia następnego poziomu„cyfrowa seria towarzysząca (Fox’s) Szef kuchni następnego poziomuw którym występuje trzech mentorów serialu Gordon Ramsay, Rain Arrington I Ryszarda Blaisa.”
W sieci zaprezentowana zostanie także „lista twórców i osobistości kulinarnych nowej generacji”, wybranych spośród byłych mistrzów i innych osób z projektów telewizyjnych Ramsaya, w tym Szef kuchni następnego poziomumistrz sezonu 3 Gabi Chapel.
Prawa autorskie © 2024, ABC Audio. Wszelkie prawa zastrzeżone.